مخفف DNS حفاظت از حریم خصوصی شما و نشت Mauling دی ان اس

یکی می شنوید روزمره ممکن است اما یکی از فن آوری های کلیدی است که اینترنت آسان استفاده می کند. هر بار که شما ببینید وب سایت از DNS استفاده از دانستن که DNS است و آنچه انجام می دهند با اطلاعات DNS است بخشی جدایی ناپذیر از تامین امنیت حریم خصوصی شما.

امروز ما قصد داریم نگاهی به DNS به شما کمک کند درک آنچه در آن است و چگونه TunnelBear DNS می تواند کمک به شما آنلاین، انجام دهید را خصوصی نگه دارید.

چگونه DNS اینترنت راحت تر حرکت را?

شما نمی دونید این است، اما در واقع دو آدرس شما می توانید استفاده کنید به هر وب سایت وجود دارد. چون ساده به یاد داشته باشید ما به طور معمول استفاده از آدرس متن مانند wikipedia.org. اما رایانه شما تنها غرفه شماره بر اساس آدرس، آدرس های IP به نام مانند “91.198.174.192”.

شما آدرس آی پی شماره تلفن و DNS به عنوان نرم افزار تماس با ما بر روی گوشی شما فکر می کنم. شما هنوز می توانید دوستان خود توسط خود را شماره گیری تماس بگیرید اما برنامه “مخاطبین” تعداد ذخیره سازی و دادن به شما ضرر دو نام ساده باعث می شود. وقتی TunnelBear را بازدید می کنید، به جای “104.20.29.34” به یاد شما استفاده از “tunnelbear.com” و مرورگر خود را که ترجمه به آدرس آی.

اگر من ISP من دی ان اس را فراهم می کند، آنها وب سایت من بازدید می توانند ببینند

شما شرط می بندم! DNS است یکی از ویژگی های ISP باید ارائه اینترنت قابل دسترس بیشتر را. بدون آن، می خواهم که می دانم هر آدرس IP وب سایت شما می خواهید برای دیدن. با اجازه تجارت ISP ترافیک DNS شما آن است تنگ یا کمربند بستن آنها را برای ورود اطلاعات در مورد سایت بازدید می کنید چون شما خود شبکه و DNS خود را به مرور با استفاده از.

از حریم خصوصی شما را ما بالای نگرانی که TunnelBear ما خودمان سرورهای DNS را ایجاد کرده اید. هر بار اتصال به TunnelBear تا ISP دیگر چه وب سایت شما در حال بازدید آن هستید می توانید درخواست DNS سرورهای TunnelBear DNS به کارگردانی. و از آنجا که ما هر رکورد DNS را نگه نمی, تنها یکی است که می داند سابقه مرور شما.

بدانید که TunnelBear DNS حریم خصوصی بهتر ارائه می نماید؟

راه اندازی DNS از طریق TunnelBear به سادگی اتصال نرم افزار است. هنگامی که شما VPN آنلاین و تونل زنی است، شما راه اندازی به استفاده از دی ان اس TunnelBear. در اینجا این است که تجزیه سریع چگونه کار می کند.

  1. هنگامی که شما ببینید وب سایت مانند tunnelbear.com، درخواست خود را از کامپیوتر شما به سرور VPN

  2. ما وجود دارد که آیا آدرس آی پی برای وب سایت شما به دنبال بررسی در حافظه سرور ما (کش)

  3. اگر ما سابقه ای از رمزگذاری شده است وب سایت، ما منبع باز سرور دی ان اس هنگامی که آدرس IP به آدرس IP وب سایت را از ریشه دی ان اس سرور در اینترنت

  4. استفاده کنید، بنابراین شما می توانید آن را دانلود ما کار خود را با شما اتصال به کامپیوتر که میزبان وب سایت کامل.

وصل شدن، هر زمان که شما استفاده از VPN خود را بنابراین شما مبنی TunnelBear DNS به طور خودکار فعال است. ما همچنین مطمئن شوید که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما که ما هرگز ورود به هر یک از این درخواست های برجسته ساخته شده.

اگر شما می خواهم برای تایید است که دی ان اس TunnelBear کار، شما می توانید از DNS test نشت انجام. اتصال به TunnelBear و test را اجرا کنید. در نتیجه، شما باید ببینید 1 سرور لیست و آدرس آی پی شما باید آدرس آی پی شبکه اختصاصی مجازی مطابقت.

TunnelBear که ما دائما در شکار برای راه های جدید به منظور کاهش اطلاعات است که شما هستید. خود ما دی ان اس سرور در حال اجرا است یکی از راه های ما می تواند مطمئن DNS است که هرگز توسط TunnelBear و یا ISP خود را وارد شوید.

اگر شما هر گونه سوال و یا می خواهم به دانستن بیشتر، شما همیشه ما در [email protected] برسد.