قدرت اندیشه اقتدار نظر: 24 هفته هی 2018

هر کس! خوش آمدید به یکی دیگر از قسط از نظر اقتدار ما خلاصه بارگیری بهترین نظرات در مقام اندیشه از شما خوانندگان ما. این هفته گذشته ما شاهد مکالمات پرشور در مورد گوشی های هوشمند مواد (پلاستیک خوب!) و طرح های گوشی های هوشمند (حمام بریدگی!). ما نیز شاهد مکالمه بزرگ اطراف آن یافتن X بعدی شاخص های هیجان انگیز از سازنده چینی رخ می دهد.

بدون هر گونه ado بیشتر بیایید خواندن برخی از نظرات بهترین هفته!

گم شده روز گذشته پلاستیک

در نظرسنجی اخیر اجرا اینجا که قدرت اندیشه ، ما یک سوال ساده پرسید: ترجیح می دهید گوشی های درجه اول ساخته شده از فلز و یا کسانی که عمدتا از شیشه ساخته شده است؟ در حالی که نظرسنجی مشبک برخی از نتایج جالب توجه (فلز برنده روشن است)، ما را برای دیدن چگونه بسیاری از شما وجود دارد دست روز گوشی های پلاستیکی شگفت زده شدند.

چون commenter Nielsen Hougaard Johnnie آن کاملا در نظر این مبالغ من می تواند به شما چرا همه را به فکر می کنم که به نظر می رسد اما من نیازی به، توضیح:

X یافتن آن کردم تا ما را هیجان زده

خود ما سایمونز Hadlee مقاله بسیار جالب در مورد چگونه X یافتن آن آینده گوشی های هیجان انگیز را دوباره می نوشت. این هیچ راز است که گوشی های هوشمند طراحی شده بدست خیلی راکد است و شاید آن را در جای مناسب در زمان مناسب به upend صنعت است.

نظر در مورد آن مقاله به پر مردم به همان اندازه هیجان برای دستگاه جدید (و طبق معمول بعضی از هستند که بسیار نیست منتظر به آن). اما یک نظر رز بالاتر از بقیه از بازدید کنندگان مکرر balcobomber25 . بررسی داشتند می گویند:

این ممکن است شکاف بدترین هنوز

ما بسیاری از نشت آن مقام اندیشه در اینجا و در هفته گذشته ما شاهد یکی از آینده گفته موتورولا قدرت یک. اگر چه دستگاه سهام اندیشه (بله!) آن نیز ویژگی های بریدگی بسیار برجسته (نه!). چگونه برجسته? احتمالا این شکاف وسیع ترین هنوز دیده ایم به اندازه کافی گسترده که وجود دارد به سختی جایی برای نمادهای اعلان است.

چرا حتی اگر آن نیست حداقل ممکن نگه داشتن شکاف تمام؟ است که یک سوال خوب و که دیدگاه adsubzero درخواست کمک کند اما نمی تواند:

مورد چانه

فراموش نکنید که صحبت از شکاف دیگر طراحی بسیار مورد بدخواهی جنبه از گوشی های هوشمند است که امروزه چانه، گودی پایین شده. اگر چه بسیاری از شرکت های chins خود را به عرض بسیار کوچک را باید جدا از آیفون اکس هیچ گوشی به طور کامل از بین بردن چانه، توانسته است.

اما نمونه به تازگی بیرون درز برای آینده گوگل پیکسل 3 ویژگی های بریدگی و چانه عریض. این یاد آوری دیدگاه AngryGoomba شخصیت داستانی hellbent در تسلط بر جهان:


آخر هفته همه را! من امروز دارم می روم در تعطیلات اروپا، اما من هنوز هفته آینده نظر اقتدار از کافه جایی در اسپانیا به نوشتن کنید.