آخرین به روز رسانی OnePlus 6 رفع برخی از اشکالات و بسته می شود آسیب پذیری بوت لودر

OnePlus

  • 5.1.7 OxygenOS آخرین به روز رسانی برای OnePlus 6 در حال حاضر در دسترس است.
  • بروز رسانی رفع برخی از اشکالات و بوت لودر آسیب پذیری است که به تازگی کشف شده بود را می بندد.
  • بروز رسانی همچنین تمام ویژگی های جدید در OxygenOS قبلی 5.1.6. به روز رسانی.

OnePlus 6 صاحبان باید آگاه باشند از دیگر بروز رسانی نرم افزار که برای گوشی نورد شده است. OxygenOS 5.1.7. به روز رسانی (از طریق پلیس اندیشه) رفع برخی از اشکالات اما همچنین می بندد تا بوت لودر آسیب پذیری است که به تازگی کشف شد.

اطلاعات بیشتر در : موارد بهترین 6 OnePlus

مسئله اولین گزارش مي محقق امنیتی جیسون Donenfeld. او متوجه شد که OnePlus 6 می تواند تصویر اصلاح، حتی آنهایی که به ویژگی های محافظ طبیعی بوت لودر بوت. ورود به سیستم تغییر برای بروز رسانی های جدید OxygenOS 5.1.7 نشان می دهد که آن شامل رفع این مشکل بوت لودر. همچنین تعدادی از رفع و پیشرفت از جمله یکی که برنامه تنظیم شماره در گوشی انجام نه مزاحم حالت رفع است.

OnePlus همچنین بروز رسانی قدیمی تر OxygenOS 5.1.6، که شامل ویژگی های جدید مانند اضافه کردن حالت عمودی برای OnePlus 6 دوربین جلو کشیده است. همه از ویژگی های جدید در بروز رسانی آن نیز در OxygenOS جدید نسخه 5.1.7 گنجانده شده است. اگر شما در هند زندگی می کنند، آگاه باشید که OnePlus در حال حاضر برخی از مشکلات پایداری با بروز رسانی جدید را پیدا کرده است و در حالی که بقیه نسخه 5.1.7 آنها را خطاب هفته آینده با انتشار OxygenOS 5.1.8 در آن بخش از جهان باشد.