ویژگی جدید جیمیل را هل می دهد شما را به پیگیری ایمیل

  • ویژگی “هل می دهد” Gmail جدید به شما برای پاسخ به پیام های شما فراموش کرده ممکن است مورد یاد به یاد.
  • هل می دهد همچنین به پیگیری پیام های فرستاده شده است که هنوز برای دریافت پاسخ به نرسیدن خواهد شد.
  • ویژگی های هوش مصنوعی طراحی شده است و اگر شما آن را دوست ندارم می توان خاموش.

گوگل امروز اعلام کرد “اگر آنها فراموش که به یک ایمیل پاسخ در وبلاگ خود که Gmail جدید در حال حاضر خواهد شد کاربران هل می دهد”. ابزار اطلاع رسانی شده هوش مصنوعی در پیش فرض برای کاربران با Gmail جدید فعال است.

در پست وبلاگ در موضوع گوگل می گوید که این قابلیت یادآوری جدید ایمیل از لغزش از طریق ترک جلوگیری کنید. مقاله مرتبط

“Nudging” اطلاع رسانی متن است که در کنار خط موضوع یک پیام در صندوق جی میل جدید ظاهر می شود است. این به شما بگوید وقتی که پیام دریافت شد و شما بپرسید اگر شما مایل به پاسخ. احتمالا، اطلاع رسانی فقط در پیام هایی که گوگل فکر می کند نیاز به توجه شما و هر پیام هرزنامه دریافت می کنید ظاهر خواهد شد.

جی میل  هل می دهد

اما nudging می رود حتی بیشتر از آن. گوگل نیز از طریق پوشه اواخر جستجو و پیدا کردن پیام ها که شخص دیگری نیست به پاسخ، و نرسیدن که شما باید دنبال با آنها.

نگران نباشید اگر این ویژگی های جدید را دوست ندارم: گوگل اجازه می دهد تا شما آن را خاموش کنید. فقط سر به تنظیمات جی میل و untick دو nudging ویژگی های یک برای صندوق را هل می دهد و یکی را برای خود جعبه اواخر. یا اگر دوست دارید یکی با داشتن فقط یکی از آنها خاموش اما نه دیگر.

جی میل  هل می دهد بنابراین ممکن است کمی قبل از دیدن قابلیت در Gmail گوگل 19659005] rollout برروی سرعت “1-3 روز،” می گوید.

هل می دهد از ویژگی های جدید دارید؟ تو چی فکر می کنی? ما در نظرات اطلاع دهید!