8Bitdo را جدیدترین کنترل کننده است در نهایت بزرگ به اندازه کافی برای شما دست بررسی گیک

اگر ما تا به حال یکی از مشکلات با کنترل N30 طرفدار 8Bitdo است، آن است که آن است که فقط کمی بیش از حد کوچک برای دست ما بود. شرکت کنترل کننده جدیدترین اندازه کامل که رفع و انجام آن خوب به نظر می رسد.

ما طرفداران بزرگ لوازم جانبی کنترل 8Bitdo در حوالی. کنترل کننده N30 طرفدار رنگبندی دلتنگ در کنترل کننده شخص ثالث موثر، اگر کوچک پاشیده. به راحتی یکی از بهترین گزینه برای نینتندو سوئیچ کنترل کننده حرفه ای است، اما شما می توانید آن را بر روی انواع سیستم عامل استفاده کنید. کامل خواهد بود اگر خیلی رفو کوچک نیست.

جدید نرم افزار SN30 + می رسد که تغییر. این کنترل کامل به اندازه با دسته که برای گرفتن راحت تر است. کنترل کننده نیز به طور کلی، اتاق بزرگتر شست کمی بزرگتر است. به عنوان پیش، کنترل کننده در سه سبک های متفاوت بر اساس پسر بازی سوپر نینتندو و سوپر Famicom می آید. آنها بر روی باتری AA، که کمی bummer است اجرا کنید، اما این شرکت می گوید که باطری های قابل شارژ را اندکی پس از دنبال.

ما نمی دانیم که این کنترل کننده خواهد رسید و یا چه مقدار از آنها هزینه کنید اما آنها به زودی به اندازه کافی نمی آیند. 8Bitdo ثابت کرده است که آن را می توانید لوازم جانبی با کیفیت بالا به رقیب استاندارد و شبیه این تکامل طبیعی که در امتداد خط.

منبع: 8Bitdo از طریق IGN

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.