نمایش مشخصات عمومی دیگر اجازه می دهد تا کاربران آن را بدانید اگر مردم تصاویری از داستان

  • نمایش مشخصات عمومی به پایان رسید آزمایش ویژگی های است که کاربران آن می دانید اگر کسی تصویر از هر یک از داستان های خود را گرفته بود.
  • ویژگی اول در مرحله محدود در فوریه راه اندازی شد.
  • نمایش مشخصات عمومی در چرا آن به پایان رسید این ویژگی اطلاع رسانی تصویر نگفته است.

در فوریه، اگر آنها را در زمان یک تصویر را از محتوای ارسال شده در بخش داستان های کاربر برخی از کاربران نمایش مشخصات عمومی پیام دیدم. پیام آنها مطلع که بار دیگر آنها را انجام دادیم، آن ارسال پیام به خالق کسانی که داستان می. نمایش مشخصات عمومی تایید کرد که آنها بودند تست تصویر قابلیت اطلاع رسانی با برخی از کاربران و آشکار بسیاری از مردمی است که قادر به گرفتن تصاویر آن بسیار خوشحال بودند کردن نیست.

اطلاعات بیشتر در : چگونه به کسی که در نمایش مشخصات عمومی

این هفته کسانی نگران کاربران خبرهای خوبی کردم. نمایش مشخصات عمومی بی سر و صدا ویژگی اطلاع رسانی داستان تصویر تست با توجه به BuzzFeed به پایان رسیده است. نمایش مشخصات عمومی خود را در چرا آن است خاموش کردن این ویژگی تست رسما نظر است، اما به ملاقات با شادی که ماه شگفت زده شده است اگر آن را به همه اعضای شبکه های اجتماعی گسترش می.

داستان نمایش مشخصات عمومی ارسال و زنده ماندن فقط 24 ساعت قبل از آنها ناپدید می شوند از حساب کاربری و مشابه در آن احترام به داستان های Snapchat طراحی شده است. با این حال، بسیاری از مردم که آنها نمایش مشخصات عمومی مورد علاقه کاربران به تصاویر یا ویدئو کلیپ ها از آن داستان را قبل از آنها دور دوست دارند. کاربرانی که دوست داشت در خفا انجام دادن در برخی از حساب های نمایش مشخصات عمومی به احتمال زیاد خوشحال نیست اقدامات تصویر آنها ثبت شده باشد می تواند، اما از سوی دیگر برخی از سازندگان محتوا نمایش مشخصات عمومی خوشحال می دانیم که کاربران در تلاش بودند برای حفظ آن داستان ممکن است شد.

پایان این آزمایش است که قطعا یک پیروزی برای نمایش مشخصات عمومی lurkers اما آن را نیز ممکن است نمایش مشخصات عمومی می تواند دوباره این ویژگی اطلاع رسانی تصویر که برخی از نقطه در آینده. چگونه مورد خاموش کردن این ویژگی احساس می کنید?