ترین بادوام میکرو USB شارژ کابل برای هر بررسی وضعیت ماهواره

آیا شما هستید تلفن خود اندیشه بلندگوی بلوتوث و یا دیگر دستگاه شما به احتمال زیاد متصل کردن بسیاری کیلومتر در کابل میکرو USB قرار دهید. کشت از کابل های طراحی شده برای مقاومت در برابر شما سوء استفاده است.

آسان است برای شکستن کابل ارزان است که با تلفن خود می آید بنابراین ما وبلاگ پایین بهترین و بادوام ترین میکرو USB شارژ کابل وجود دارد.

تمام کابل ویژگی بافته یا پوشش فلزی که بدان معنی است که آنها می توانند تحمل استرس از تکرار خم و یک عمل بهتر از کابل با روکش پی وی سی ارزان تر ذکر شده. با دوام و هنوز انعطاف پذیر کابل زیر و فقط ممکن است میکرو پورت USB شما آنها را به برق وصل کردن بیشتر زنده بودن.

لنگر PowerLine + میکرو USB (10 دلار)

لنگر انواع کابل شارژ مورد علاقه شخصی من دلیل است، خوب، فقط کار می کنند. آنها نگاه بیش از حد بسیار شیک و در انواع رنگ های مختلف می آیند. لنگر PowerLine + محدوده موثر از دسته با انواع میکرو USB وعده طول عمر بیش از 10،000 + خم است — شما می شنوید زیادی در مورد # از خم در این خلاصه بحث ما، راه مشترک تولید کنندگان تعیین کمیت نتایج test استرس است.

بیرونی با هسته فیبر aramid سخت ساخته شده از نایلون دو بافته — الیاف aramid هستند پلیمر کارایی بالا مورد استفاده در کاربردهای نظامی و هوافضا — اتصالات آن لیزر جوش داده شده برای اطمینان از یک پیوند کامل و محکم هستند. این نوع کابل شما می توانید کراوات گره به شدت در درب ماشین یا از راه رفتن، و کار هنوز هم خواهید. کابل حتی شامل کیسه هوشمندانه (خاکستری پشم

در صورت هر گونه مسائل، گارانتی 18 ماه است، اما من صادقانه هنوز به اجرا به هر گونه مسائل با کابل. آنها مناسب برای استفاده در روز به روز و صادقانه بگویم، نه کل زیادی پول بیشتری از کابل بودجه — کمتر حتی، زمانی که شما عامل در طول عمر خود را.

خانه بدوش A فوق العاده ناهموار 1.5 M USB به میکرو USB (35)

35 دلار زیادی بابت یک کابل، پس چه کابل خانه بدوش فوق العاده ناهموار که دیگران نمی ارائه می کند؟ خوب، برای یک چیز، آن با هر دستگاه USB شده کار کنید. با تشکر از آداپتور شسته و رفته شما آن را به شارژ گوشی اندروید خود را یا آی فون خود را که کمک بزرگی در چند خانواده تلفن استفاده کنید.

وقتی که می آید به ruggedness، خانه بدوش تماس بگیرید در غیر قابل خراب کردن شبانه روزی است. آن با نایلون 1000 d است که در اصل توسعه یافته بود برای ایالات متحده نظامی به عنوان پارچه بسیار مقاوم در برابر سایش ساخته شده — به عبارت دیگر آن برای استفاده کمی خشن اطراف منزل و محل کار می تواند ایستادن. علاوه بر این، این ویژگی سیم سنج سنگین است که تحمل به خم شدن مکرر است. کابل برای 10000 + خم تاریخ است.

آیا شما نیاز به چیزی سخت این است رفتن به بستگی به شیوه زندگی خود را، اما اگر شما نیاز به چیزی است که بسیار می تواند زنده بماند، این خرید عالی حق بیمه را. خانه بدوش کابل با 2 سال گارانتی می آیند.

iSeeker بالا وصل نایلون بافته میکرو USB کابل ($ 11)

موجود در پک 3 iSeeker بالا وصل نایلون بافته میکرو USB کابل مقرون به صرفه برای خانواده چند دستگاه است. کابل برای خم 8000 در طول روز به روز استفاده از تاریخ و آن پارچه بدنه کابل هسته داخلی با دوام ورزشی.

بنابراین شما لازم نیست که به یک نقطه قدرت یا افسار هر کابل بسیار طولانی در 6 پا است به علاوه بسیاری از رنگ از انتخاب وجود دارد. کابل با گارانتی مادام العمر می آیند.

Syncwire میکرو USB کابل ($ 8)

تاریخ برای حداقل 7.000 خم بیش از طول عمر خود، کابل USB میکرو Syncwire خوبی برای عملکرد آن قیمت است. آن ویژگی های اتصال دهنده آلومینیوم به لیزر جوش داده شده، سر فولاد ضد زنگ و یک لایه سیم اضافی ژاکت به جای کمک ساحل تا کابل. با پوشش الیاف نایلون های سه گانه بافته آن باید قادر به مقاومت در برابر ممکن بدون مشکل خم و تاب.

برای 8 دلار دو میکرو USB 3.5 مربع کابل که باید با توجه به نیازهای بیشتر دریافت می کنید. طول عمر بیش از حد وجود دارد.

فیوز مرغ تیتان کابل MicroUSB (25 دلار)

فیوز مرغ تیتان با اتصال Microusb کابل مناسب برای افرادی که واقعا صدمه دیده است در خود میکرو USB کابل قرار داده است. کابل های صنعتی درجه آن در دو لایه انعطاف پذیر، بالا قدرت فولاد پیچیده می شود. میکرو USB و USB اتصالات آن برای همیشه با یک مهر و موم شده است قطعه مسکن ذوب شده به طور مستقیم بیش از کابل فلزی، بنابراین هیچ ضعف وجود یا وجود ندارد.

در سطح بیشتر روز به روز آن می تواند زنده ماندن گربه یا سگ جویدن و clawing آن و خوب قدیمی دفتر کاستور test صندلی. سنگین تر و سخت تر از کابل های دیگر است، اما اگر شما نیاز به چیزی که جویدن پت مبارک و هر چیز کوتاه با ابزار قدرت مورد حمله، آن سخت به آن، حتی در قیمت این گسل است.