چگونه برای کنترل آگهی های شما را با گوگل را شخصی سازی تنظیمات

 گوگل آگهی کردن بنر جدید از صفحه وب سرویس آگهی خود را ببینید.

گوگل صفحه تنظیمات آگهی نونما کردن کمک به کاربران در درک و کنترل نحوه تبلیغات آنها هدف راه اندازی شد. آخرین حرکت حریم خصوصی متمرکز از غول جستجو با توجه به افزایش نگرانی های خود را بر چه اصلی شرکت های قانون داده های کاربر است.

این صفحه فهرست انواع منافع است که گوگل به کاربر از طریق عادات آنلاین خود مرتبط است. دسته بندی می تواند چیزهایی مانند “موسیقی کشور،” “سخت افزار،” یا (در صورتی که گوگل قادر به تشخیص این است) “گوشه مغازه” و آنها کنار برآورد سن فرد و جنس خود را ظاهر می شود.

اینها موضوعاتی است که گوگل در تبلیغات شما را نشان می دهد ویژگی ممکن است. مقاله مرتبط

وب سایت است به ارزش گرفتن نگاه حتی اگر شما دان ‘ می به نیشگون گرفتن و کشیدن تنظیمات; فقط به زیرچشمی نگاه کردن در چه عادت های آنلاین خود ممکن است مورد شما نشان داد.

اگر علاقه حادثه در آنچه شما را به محدود کردن گوگل با هدف قرار دادن آگهی می توانید هر چند، ما با هم راهنمای سریع در مورد نحوه محدود کردن آگهی با هدف قرار دادن زیر قرار داده ایم.

چگونه برای محدود کردن یا غیر فعال کردن هدف قرار دادن آگهی با گوگل

جلو و مرکز آگهی صفحه تنظیمات گوگل است یک بخش است که اجازه می دهد تا به شما برای شخصی سازی تبلیغات روشن و یا خاموش. این است که شما تصمیم می گیرید اگر می خواهید به گوگل برای ارائه تبلیغات مرتبط را براساس آنچه در آن تحت غرفه مورد شما و یا اگر شما می خواهید آگهی های عمومی.

این “بلی” یا “هیچ” آگهی دو است — خواهید دید گوگل تبلیغات آنلاین در هر صورت — این فقط در مورد آنها بیشتر یا کمتر مربوط ساخت.

 گوگل خاموش آگهی منوی شخصی از آن آگهی تنظیمات صفحه وب. گوگل

عطف کردن شخصی است به آسانی بهره برداری “خاموش” را فشار دهید، اما آن چیزی نیست که برای همه توصیه می شود. اصلی مورد توجه است که این نمی معنی گوگل توقف جمع آوری اطلاعات مربوط به شما را ندارد. هنگامی که شما شروع به استفاده از سرویس های Google به شما در حال حاضر دور که آزادی داده شده — آن را بخشی از سیاست های حفظ حریم خصوصی خود. اگر خاموش کردن شخصی شما تبلیغات مرتبط را نمی بیند اما هنگام استفاده از یکی از محصولات خود گوگل هنوز اطلاعات از شما جمع آوری خواهد شد.

یکی دیگر از حرکت نزولی به خاموش کردن شخصی که شما چشم پوشیدن از هیچ فرصتی برای سفارشی تبلیغات است. این بدان معنی است که اگر شما می گویند, خوب با, مد آگهی اما نمی خواهید برای دیدن دیگر انرژی نوشیدنی تجاری، شما قادر نخواهد بود به این نوع تنظیم.

اگر کردی که انگار شما ممکن است مایل به تعویض آن را خاموش، با این حال، ‘ t می خواهید به توسط منافع گذشته مواجه می شود. آن می توان آزار دهنده برای دیدن آخرین آمازون شما یک بار لیست چک جا به جا در هر وب سایت بازدید می کنید — و حتی می تواند تبدیل مشکل اگر آن محصول هدیه برای شخص دیگری است که با استفاده از دستگاه شما است.

چه تر است, شما ممکن است که برای جلوگیری از یادآوری مداوم که ردیابی می دهید شما آنلاین بخواهید. در پایان، تصمیم با شما است.

 شخصی سازی تبلیغات گوگل توصیه می شود مباحث از گوگل آگهی تنظیمات صفحه وب.

اگر شما شخصی سازی تبلیغات روشن، فهرست دسته فردی (تصویر بالا) می بینید زیر. این موضوعات گوگل فکر می کند شما ممکن است علاقه مند هستند. شما آنها را همه روشن نگه می دارد، شما باید که تبلیغات در تمام موارد ذکر شده می خواهید، اما شما همچنین می تواند تبدیل کردن است شما نمی خواهید.

شاید با ورزش adverts لباس در حال حاضر کار تمام شد–تنها شیر دکمه “پوشاک ورزشی” و آمار “خاموش کن. در حالی که من هنوز نمی تواند برای اثر خود را تایید کردن, این باید کاهش (یا کاملا) آگهی های گوگل در مورد لباس های ورزشی.

 کادر تنظیمات آگهی گوگل برای پوشاک ورزشی نمایش برخی از لباس و تبلیغات اطلاعات.

در ذهن که این تغییرات آگهی شما را مشاهده کنید آنلاین، تنها تأثیری نخواهد داشت گوگل آنهایی. به عنوان یک احتیاط نهایی جستجو یا عادات که اگر پیشنهادات گوگل دقیقا با خط نمی شود جای تعجب نیست.

به عنوان مثال، “قایقرانی” ظاهرا علاقه است معدن را بر فعالیت های آنلاین من اساس و در عین حال من نمی توانم به یاد داشته باشید همیشه دنبال چیزی در آن منطقه. من را در سفرهای قایق بوده است هر چند (دو بار در دو سال، در واقع، هر چند در نه مرتب). گوگل توقف کوتاه خواندن ایمیل های خود را، اما تبلیغات در بسیاری از فعالیت خود را امضا در هنگام استفاده از سرویس های Google بر اساس می تواند. شاید نقشه های گوگل من زنجیردار پایین کانال؟

که امکان یک اما به هر دلیل، فقط به یاد داشته باشید که شما قادر نخواهد بود برای جلوگیری از تبلیغات هدفمند به سادگی با رفتن در حالت ناشناس در کروم. گوگل با جمع آوری داده ها از فیلم شما را تماشا, جستجو (از جمله صدای) شما را, برنامه های شما با استفاده از چیزهایی که شما خرید مردم شما را به صحبت و بیشتر. اجتناب از آن تمام خواهد شد چالش.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلیغات گوگل را در پیوند و شما همچنین می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات که این گوگل پشتیبانی صفحه کنترل. به ما بگویید چه شما فکر می کنید آن جدید آگهی صفحه تنظیمات در نظر.