شش آندروید ویژگی های شما را پیدا خواهد کرد در آی فون، حتی پس از iOS 12

اندروید و iOS دارد دائما در حال اجرا به موازات، کپی (و گسترش در) ویژگی های هر یک از دیگر. اما آنها همیشه که برابری نیست. نگاه دقیق تری به تعداد انگشت شماری از چیزهایی آندروید می توانید انجام دهید که شما را در آیفون پیدا کند اینجا است — حتی پس از ارتقاء شما به iOS 12 در این پاییز.

مرتبط با: چه چیزی جدید در iOS 12، آینده قبل از پرش ما به برخی از ویژگی های آی فون و اپل این پاییز

، با این حال، بیایید اول یک چیز روشن را: این جنگ شعله نیست. قصد ما این است که “اندیشه بهتر از iOS است” که می گویند زیرا که چنین نیست. هر دو سيستم عامل بزرگ هستند و هر کدام ویژگی های standout خاص خود است.

چند کاربر و دسترسی مهمان

شما می توانید هر دستگاه آندروید در حال اجرا اب نبات چوبی دست (اندیشه 5. x) یا جدیدتر به ديگرى و آنها می تواند ورود به سیستم، دسترسی به برنامه های خود اطلاعات و مانند — همه بدون messing با حساب اصلی تلفن.

اگر فقط می خواهید به کسی تلفن خود را بدون نگرانی از تمام اطلاعات شخصی نمایش جلو و مرکز بررسی، شما همچنین می توانید حالت مهمان استفاده کنید. این اساسا تا نمونه سهام آندروید بدون نیاز به ورود, اجازه دادن به کسی که به تلفن خود برای کارهای ساده استفاده کنید در حالی که مسائل خود را جداگانه نگه آتش.

اگر می خواهید اجازه دهید کسی استفاده از آی فون خود را به خوبی شما قصد داریم به دست آن را بیش از به عنوان-است. یکی می تواند استدلال می کنند که نیازی واقعی به حالت یا چند کاربر دسترسی مهمان در تلفن وجود دارد از آنجا که آنها را به دستگاه های تک کاربر در وهله اول طراحی شده است و آن را خوب. اما قرص یک داستان متفاوت است. حتی اگر دسترسی چند کاربر/مهمان هرگز در آی فون نشان داد, آن می تواند بسیار مفید در iPads.

مرتبط با: نحوه تنظیم کردن چندین پروفایل کاربر در اندیشه

دسترسی مستقیم USB و سیستم پرونده واقعی

اگر شما پلاگین دستگاه آندروید به کامپیوتر شما به طور مستقیم می توانید دسترسی تمام فایل ها و پوشه ها در بر داشت درون آن ذخیره سازی محلی در راه همان است که شما را به هر درایو متصل به کامپیوتر شما. اگر همان کاری را با دستگاه iOS انجام اساسا فقط دسترسی به محتویات دوربین شما.

همین امر مدیریت فایل نصب شده بر روی دستگاه. IOS می آید با یکی از جعبه، اما بسیار محدود، تنها نمایش فایل های “تازه” و ارائه درست هیچ فایل سیستم دسترسی. در مقابل، اگر شما نصب فایل منیجر در آندروید — و ده ها تن در بازی بزرگ — شما دسترسی کامل به پارتیشن کل ذخیره سازی است. می توانید برش، کپی، انتقال و حذف فایل ها به عنوان شما خواهد شد، درست مثل شما می توانید بر روی کامپیوتر.

این بسیار مفید forexternal عمل است. در اندیشه, شما به سادگی درایو را به گوشی خود وصل و استفاده از آن (نیاز که مه به دانگل); اما در iOS, هر درایو نیاز به برنامه خاص خود را برای هر نوع فایل مدیریت. پیچیده است و پدر از آن باید بیشتر گیج کننده.

معنی دار، خانه صفحه نمایش سفارشی

در iOS, شما می توانید آیکون حرکت در اطراف و گروه آنها را به پوشه ها. که مفید است، اما نه به عنوان مفید به عنوان آن می تواند باشد. در اندیشه، به عنوان مثال، شما می توانید نه تنها آیکون با هم گروه در پوشه ها, اما کاملا طراحی مجدد چگونه کار صفحه نمایش خود را با اضافه کردن ویدجت است که اطلاعات معنی دار که در آن شما به آن نیاز دارید.

همه چیز را حتی بیشتر، کشت وجود دارد از شخص ثالث پرتابی موجود در بازی بزرگ با طیف گسترده ای از ویژگی های آن واقعا اجازه کنترل چیدمان صفحه نمایش خود را. شما می توانید سایز آیکون شبکه اندازه و خیلی چیزهای دیگر را تغییر دهید. حتی جوامع به چیزی جز طراحی صفحه نمایش و تطبیق پذیری اختصاص داده شده است. امکانات اینجا خیلی بی پایان هستند–شما می توانید آن را در اندیشه انجام اگر آن فکر را انجام می تواند.

مرتبط با: چگونه اگر دانلود مرورگر جدید در اندیشه, برای شروع با اندیشه را صفحه اصلی صفحه نمایش

پیش فرض انتخاب نرم افزار

شما می توانید آن را به عنوان انتخاب پیش فرض شما برای باز کردن لینک مجموعه. همان می رود برای صفحه کلید، برنامه پیام رسانی، صفحه اصلی، نرم افزار تلفن، دستیار دیجیتال، و بیشتر. و شما به این تغییر شما مناسب را مشاهده کنید.

در iOS, شما در واقع دریافت آنچه شما داده می شود. شما دانلود مرورگرهای دیگر می تواند، اما شما نمی توانید آنها را به عنوان پیش فرض تنظیم. همان چیزی که برای صفحه کلید می رود. تا زمانی که گزینه های مختلف در دسترس هستند، باید وجود داشته باشد راه به تعیین که یکی از شما ترجیح می دهم به عنوان اولیه خود را استفاده کنید.

مرتبط با: نحوه تنظیم برنامه پیش فرض در اندیشه

همیشه در صفحه نمایش برای اطلاعات At A نگاه

چیزی کاملا رضایت بخش بودن قادر به نگاه در تلفن و دیدن زمان تاریخ است، اطلاعیه ها و بیشتر از همه بدون نیاز به حتی آن را لمس کنید. این از ویژگی های نسبتا جدید برای آندروید, اما یکی ارزشمند می شود که هنگامی که شما به آن استفاده می شود.

بسیاری از اندیشه گوشی های جدید، مانند پیکسل 2 و S9 کهکشان همیشه بر روی صفحه نمایش که نمایش اطلاعات سریع نگاه دارند. شما البته، اگر شما آن را دوست ندارم و سامسونگ حتی اجازه شما به سفارشی کردن آن و یا تنظیم آن را به طور خودکار در زمان خاصی (مثل شب) غیر فعال می توانند آنرا،.

نزدیک ترین چیز شما می کنید در iOS یخ افزایش برای-بیداری، که هنگامی که شما تلفن را انتخاب کنید تا صفحه نمایش روشن. این مفید است اما زبانى فقط پایین در گوشی شما بهتر است.

چند پنجره پشتیبانی برای چندکارگی درست

شروع با نان بادامی اندیشه (7. x)، گوگل اجرا توانایی اجرای دو برنامه های جانبی به پهلو بر روی صفحه نمایش. و در حالی که آن صدا چیزی است که شما همیشه می خواهم استفاده (چرا می خواهید برای اجرای برنامه های دو روی صفحه نمایش کوچک تلفن شما)، هنگامی که شما آن نیاز آن واقعا یکی از ویژگی های مفید است. به عنوان مثال، شما می توانید لیست مواد غذایی و ماشین حساب برای نگه داشتن زبانه ها هزینه در همان زمان در ببینید. این تعویض بازی است. به علاوه، آن را حتی بیشتر مفید در قرص می شود.

در حال حاضر، این ویژگی در iOS در دسترس است — اما تنها بر روی iPad. آن را می سازد بسیاری از حس بر روی صفحه نمایش بزرگتر از قرص اما این ویژگی را در کوتاه فروش–به خصوص اگر شما چیزی شبیه به علاوه استفاده از آن است که باعث می شود بسیاری از حس در تلفن های بیش از حد, مدل.

مرتبط با: نحوه استفاده از آندروید نان بادامی را تقسیم صفحه نمایش حالت