5 دلیل شما باید خرید Oneplus 6 OnePlus

 6

OnePlus ۶ شاید بهترین گوشی های هوشمند OnePlus تا کنون ساخته شده است. این بسته در یک تن عالی سخت افزاری همراه با برخی از throwbacks قدیمی مطابق مد روز، و هنوز هم فروش برای صدها کمتر از رقابت.

فراموش نکنید: OnePlus 6 فایل را نقد کنید | بهترین موارد OnePlus 6

در اینجا دلایل پنج چرا شما باید تا OnePlus 6 ناگهانی دارد. اعتقادی آن باشد یا، نه واقع سخت به این لیست به پایین فقط پنج دلیل بود.

بسته بندی با عملکرد در قیمت پایین 6 OnePlus

OnePlus ۶ مشخصات سخت افزار چشمگیر به راحتی تطبیق است و در برخی موارد بیش از مشخصات رقبای شناخته شده تر مانند سامسونگ کهکشان S9، HTC U12 پلاس, ال جی ThinQ و G7 یافت.

ادامه مطلب: OnePlus 6 مشخصات: شکاف نمایش تن ذخیره سازی، اما هنوز هم آی پی بدون امتیاز

حتی کمترین قیمت مدل (که فقط $529) شما تلفن با سریع ترین پردازنده موبایل موجود, Qualcomm گل میمون 845, همراه با 6 GB حافظه RAM و 64 GB می شود ذخیره سازی پردازنده. برای تنها $50 بیشتر، که $579، شما OnePlus 6 با 8 GB از RAM و حافظه 128 GB ذخیره سازی کنید. OnePlus حتی نسخه با همان مقدار رم و 256 GB از ذخیره سازی برای 629 $ به فروش می رساند. هر نسخه نیز با جامد 2.280 x 1.080 6.28 اینچ وضوح صفحه نمایش 16MP و دوربین عقب 20MP و 16MP جلو رو به دوربین می آید. OnePlus 6 ارزش خیلی وحشی به ویژه برای قیمت است.  

شما می توانید پیش نمایش P اندیشه در آن

نصب گوگل 6 OnePlus به اندیشه P تست بتا برنامه را اجازه داده است. این یکی از تنها تعداد انگشت شماری از دستگاه های غیر پیکسل برای حمایت از گوگل آندروید به روز رسانی عمده ماه آینده قبل از نسخه نهایی رول است.

این به این معنی شما همچنین باید قادر به دریافت آخرین نسخه آندروید P در تاریخ 6 OnePlus هنگامی که گوگل رسما راه اندازی آن به نظر می رسد امسال به جای انتظار ماه مانند گوشی های دیگر. اندیشه بسیاری از ویژگی های ما می خواهم مانند سیستم ناوبری مبتنی بر حرکت و پیشرفت در اعلان ها و خیلی بیشتر شده.

هنوز دارد یک فیش هدفون

آن قدیمی برای گوشی های شاخص با مشخصات بالا پایان به جک هدفون در حال تبدیل شدن است، اما بسیاری از کاربران می خواهند به نگهداری با استفاده از هدست سیمی آنها OnePlus را می داند. این باید بزرگ شود به علاوه مجموعه ای برای هر کسی که با گران earbuds سیمی یا هدفون هنوز.

تا صاحبان به سرعت می تواند تا 3 300mAh باتری شارژ که با گوشی های قبلی OnePlus، OnePlus 6 با استفاده از شرکت فن آوری اختصاصی شارژ داش داش اتهام به سرعت می تواند تلفن


قدرت. تست شارژر گوشی می توانید باتری از خالی دو نشان می دهد نیمی در مورد نیم ساعت و یا از صفر تا 100 درصد در بیش از یک ساعت شارژ. این بدان معناست که کمتر زمان انتظار برای تلفن به قدرت و زمان بیشتری در جاده.

OxygenOS هنوز هم پوست بزرگ اندیشه


ما که قبلا ذکر شد چگونه OnePlus 6 بتا آندروید P را نصب کنید، اما اگر شما نه منتظر نسخه سیستم عامل انتشار منظم می، OxygenOS مبتنی بر آندروید 8.1 Oreo هنوز جامد است. به نزدیک سهام تجربه های اندیشه، از جمله ویژگی های اضافی مانند برنامه ها موازی است که امکان اجرای بیش از یک نمونه از همان نرم افزار بر روی گوشی شما است.

OxygenOS نسخه خود را از صورت را باز کند برای OnePlus 6 جلوی دوربین است و آن حتی حالت بازی تا منابع را به پس زمینه برنامه های کاربردی برش بیشتر به بازی خود را اختصاص داده شده است. OnePlus کار بهتر در طول سال در OxygenOS را در گوشی خود با امکانات بیشتری به روز رسانی انجام داده است و که به احتمال زیاد با OnePlus 6 ادامه خواهد داد.

اشاره جناب


وجود دارد برخی از دلایل دیگر انتخاب کنید تا OnePlus 6. طراحی تمام شیشه جدید خود می رسد و سردتر از شیشه ای و فلزی طراحی گوشی های قبلی OnePlus احساس می کند. ما همچنین گزینه های رنگ عشق — آینه نیمه شب سیاه و سفید، سیاه و سفید و ابریشم سفید همه نگاه بزرگ با توجه به برنامه ویژه فیلم بیش از شیشه ای قرار می گیرد. ما نیز مانند 6 OnePlus که افزودن تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) به دوربین عقب همراه با توانایی به ساقه 4 k ویدئویی در 60 فریم در ثانیه.

نتيجه گيري

همانطور که می بینید، بسیاری از دلایل به OnePlus 6 وجود دارد. از آن بالا پایان سخت افزاری برای توانایی خود را برای اجرای اندیشه P و بسیاری دیگر، شما برای پیدا کردن بهتر گوشی تلفن که از چنین قیمت پایین فشرده سخت خواهد بود.

شما چیزهایی که مورد علاقه مورد OnePlus 6 چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید!