وظایف خود را در سند متن ساده ذخیره هر کارهای لیست برنامه داره، سوئیچ به کار پرونده انجامدادنی جای

و من برای سال در حال حاضر با استفاده از آن شده است. در صادقانه تعجب که چرا من همیشه هر چیز دیگری استفاده می شود.

لیست لازم نیست که پیچیده است: مردم به معنای واقعی کلمه استفاده از قلم و کاغذ برای پیگیری کارهای خود را. و در عین حال برنامه های کارهای مدرن ترین کابوس های پف کرده.

حتی اگر app اساسا لفاف بسته بندی برای یک وب سایت است Wunderlist، به عنوان مثال، تا 127 مگابایت از فضای هارد دیسک در اطلاعیه, طول می کشد. و آن را بدتر می شود: مایکروسافت خریداری Wunderlist در سال 2015 و قصد دارد در نهایت آن نفع مایکروسافت کارهای برنامه new-ish است که هنگام نگارش این کلمات حتی برای مک در دسترس نیست خاموش

که بسیاری از مزخرف برای مقابله با است و ما حتی به upselling اشتراک اکثر کارهای برنامه در بازار را امتحان کنید به جلو و برای آنچه در واقع متن سند بدست. است که چرا من مدافع فرار از همه آنها و استفاده از سند متنی. نه تنها سند متن ساده و انعطاف پذیر است، اما اثبات آینده شما خودتان آن روز اجتناب ناپذیر است که هنگامی که شما انجام مورد علاقه app خاموش می شود استفاده می کند.

TODO فایل سیستم برای مدیریت لیست اصل ایجاد شده توسط موسس Lifehacker Gina Tripani راه بازگشت در سال 2006 است. ابتدا ابزار خط فرمان جامعه اطراف پرونده انجامدادنی ارائه مشتریان رابط کاربری گرافیکی بزرگ برای هر پلت فرم شما می توانید تصور افزایش یافته است. و اگر همه چیز با شکست مواجه، شما فقط یک ویرایشگر متن استفاده کنید. انعطاف پذیر در دقیقا راه نیست بسیاری از برنامه های مدرن است و اگر دوست دارید تا زمانی که آنها فقط حق افزایش سرعت چیز، من نمی تواند آن را به اندازه کافی توصیه.

سند متن ساده

هر کامپیوتر و گوشی های هوشمند بر روی زمین می توانید متن سند را باز کرده و شما دان ‘ ŧ نیاز چیزی جز یک ویرایشگر متن برای شروع با استفاده از سیستم. هر کار طول می کشد تا یک خط در یک سند به نام “todo.” مانند این:

 خوراک هر نوع سوسمار بزرگ از پزشک بپرسید در مورد کنه نوشتن فیل پست صفحه لمسی تحقیقات قیمت لپ تاپ تمیز آشپزخانه لعنتی 

به نظر میرسد ساده, دلیل آن است. این به معنای واقعی کلمه از همه شما باید انجام دهید به منظور شروع به کار با فایل انجامدادنی است.

اما از طریق سیستم قالب بندی هوشمندانه شما می توانید اضافه کردن امکانات مانند اولویت های پروژه های زمینه و علت خرما. همه از این ساده برای یادگیری هستند.

وظایف اولویت

بیایید شروع با اولویت های تعریف: به سادگی حرف بزرگ را در پرانتز در ابتدای خط قرار داده. مانند این:

 خوراک ایگوانا (A) درخواست پزشک در مورد کنه فیل نوشتن پست (ب) صفحه نمایش لمسی تحقیقات قیمت لپ تاپ (C) تمیز کردن آشپزخانه لعنتی 

TODO.txt ترین مشتریان مرتب کردن بر اساس وظایف خود را بر اساس اولویت، بنابراین این ویژگی چشم پوشی نیست. بسیار مفید برای تنظیم سرعت شما روز کاری است. اما حتی اگر شما فقط با استفاده از یک ویرایشگر متن به جای یک برنامه سرویس گیرنده، هنوز هم آسان به فهرست خود را اسکن و وظایف خود را مهم ترین را ببینید.

گروه بندی وظایف توسط پروژه

شما هم هر کار به عنوان بخشی از یک یا چند پروژه که مفید است زیرا شما می توانم پروژه بعد لیست فیلتر تعريف کند. پروژه هستند بازار با علامت مثبت پس از کلمه های مثل این:

 ایگوانا خوراک + شخصی بپرسید دکتر مورد کنه + شخصی نوشتن پست صفحه لمسی فیل + قیمت لپ تاپ HowToGeek تحقیقات + پاک پرسنل آشپزخانه لعنتی + شخصی + [تمیزکردن19659018] اضافه کردن متن به کار 

در کار جهان، ردیابی که به معنای چهار چوب (و گاهی اوقات هنگامی که) شما نیاز به مراقبت از کار. برخی از شما نیاز به عمل در دفتر شما در حالی که در کامپیوتر شما, برخی در حالی که در خانه, که برخی وجود دارد همین ترتیب.

شما یک یا چند زمینه به وظایف خود را اجازه می دهد شما را به سرعت ببینید که وظایف باید اتفاق می افتد می توانید اضافه کنید. این است که با انجام @ نماد شبیه به این:

 خوراک ایگوانا @Home دکتر بپرسید درباره کنه @DoctorsOffice نوشتن پست صفحه لمسی فیل @Home @Laptop تحقیقات لپ تاپ قیمت + @Home شخصی @Laptop تمیز کردن آشپزخانه لعنتی + شخصی @Home 

ترکیب همه این عناصر در

بدیهی است که شما می توانید ترکیب اولویت های پروژه و زمینه برای کارهای. در اینجا چگونه است که ممکن است: اشتراک ایگوانا + شخصی @Home

 (A) بپرسید پزشک مورد کنه + شخصی @DoctorsOffice نوشتن فیل پست صفحه لمسی + HowToGeek @Home @Laptop (ب) تحقیقات لپ تاپ قیمت + @Home شخصی @Laptop (C) تمیز کردن آشپزخانه لعنتی + شخصی + مطمئن به نظر می رسد کمی مشغول تمیز کردن @Home 

، اما اکثر مشتریان کمک به کاهش سر و صدا توسط colorizing برچسب ها و اولویت های. با این حال، تنها زمینه های و پروژه های sparingly به اجتناب از cluttering تا کارهای روزانه خود را در حد استفاده از بهترین است.

در نهایت، موضوع کارهای تکمیل شده وجود دارد. به سادگی اضافه کردن حروف "x" در آغاز کار و هر مشتری TODO.txt را درک خواهد کرد که این کار انجام شده است. به نظر می رسد چیزی شبیه به این:

x تغذیه ایگوانا + شخصی @Home

x Ask () دکتر در مورد کنه + شخصی @DoctorsOffice

نوشتن فیل پست صفحه لمسی + HowToGeek @Home @Laptop

(ب) تحقیقات لپ تاپ تمیز قیمت + @Home شخصی @Laptop

(C) لعنت آشپزخانه + شخصی تمیز کردن @Home

و آن است! شما هم اکنون می توانید ایجاد و ویرایش فایل TODO.txt با استفاده از فقط دفترچه یادداشت و یا هر ویرایشگر متن. هنگام استفاده از یک برنامه مشتری واقعا با این حال, محشره, کارها. و در آن توجه کنید...

بسیاری از مشتریان موجود

نسخه خط فرمان است که بسیار مفید برای هر کسی که همواره در خط فرمان و احتمالا وجود دارد وجود دارد. اما اگر شما یک طرفدار خط فرمان عصبی نشوید زیرا تنها ابزار برای شما در دسترس است--انجامدادنی بزرگ مشتریان فایل برای هر پلت فرم وجود دارد.

برخی از نکات برجسته در اینجا:

  • Todotxt. خالص است بزرگ با پشتیبانی ویندوز مشتری برای بسیاری از صفحه کلید میانبر.
  • DayTasks ساده مشتری به طور خاص برای اوبونتو ساخته شده است.
  • TodoTxtMac مشتری macOS زیبا با میانبرهای صفحه کلید بزرگ و پشتیبانی از فیلترینگ سریع است. ابزار انتخاب است.

  • SimpleTask نشانی از یک کار بزرگ در تاریخ اندیشه و ویجت خوب ارائه می دهد.

  • SwiftDo گزینه محبوب برای آی فون و آی پد است.

من می توانم، اما تا آنجا که من می توانم بگویم، این بهترین گزینه برای هر پلت فرم بزرگ. شما بیشتر در وب سایت فایل todo لیست.

چیزهایی که برای ایجاد کار برای شما

وجود دارد زیرا هیچ سیستم با این نسخهها کار کاملا برای همه هزاران کارهای لیست برنامه ها وجود دارد، در بخش سفارشی. من قصد ندارم برای گفتن TODO.txt استثنا است و که آن را برای همه، کار خواهد کرد زیرا که دیوانه می شود. اما فایل کار انعطاف پذیر ترین ابزار من در سراسر آمده است. زیرا سادگی کادمیم به بداهه نوازی در بخش این به دلیل تعداد مطلق از مشتریان موجود، بلکه است.

به عنوان مثال: در راه اضافه کردن می خواستم دو دوره وظایف به لیست من، پس من نوشت خط زدن ساده به نام goodmorning.sh. فرمان مشتری را به سرعت اضافه کردن دسته ای از کارها به من لیست انجامدادنی انتخاب استفاده می کند. چون از آن است که به طور کامل تحت کنترل من در اجرای این اسکریپت اولین چیزی که در صبح هر روز کاری و آن بهتر از هر سیستم ساخته شده است من در بر داشت برای كارهای تكراری، دوست. یعنی من نمی آیند خانه از تعطیلات برای پیدا کردن من انجام وظایف روزانه همه اضافه شدن 10 بار.

مثال دیگر: من پیدا کند زمینه های مفید, اما من می خواستم یک راه برای مرتب سازی لیست وظایف با چه مدت آنها را برای تکمیل, همین من موارد مانند "@ 5 m" دو وظایف به چه مدت من فکر می کنم آنها را خواهید. زمانی که من باید چند دقیقه یدکی در فیلتر لیست من به نشان دادن فقط سریع وظایف و سپس یکی از آنها انجام می شود را دریافت. چیز ساده ای است اما این تعجب آور نیست که چگونه بسیاری از کارهای کوچک خودم انجام در طول ساعت های من در غیر این صورت فیلم YouTube نگاهت را پیدا کنم.

همچنین با استفاده از این ویدجت به من ای کارها اولویت نمایش دسک تاپ سیستم من. دوستش دارم.

در بر داشت به آرامی و اجرا تمام این ویژگی های بیش از زمان. این چیزهای geeky است و هر کس می گذرد را انجام بدهم. اما اگر شما هم در قرار داده، شما را در نهایت می باید یک سیستم است که مناسب برای شما و شما تعجب که چرا شما همیشه مورد استفاده هر چیز دیگری.

چند بیشتر منابع

اگر شما واقعا می خواهید به یادگیری این سیستم و فرو رفتن، چند سایت توصیه می کنم چک کردن وجود دارد:

  • TODO.txt اسناد رسمی. راه اندازی و استفاده از ابزار خط فرمان بهتر از من می امیدواریم که به تشریح.
  • قوانین فرمت TODO.txt. بزرگ اگر شما می خواهید به اطلاعات بیشتر در مورد فلسفه پشت قالب.
  • متن ساده بهره وری. یکی از بهترین آموزش در وب برای کاربران ویندوز برای یادگیری در مورد راه اندازی فایل انجامدادنی اما هم وجود دارد بسیاری از بهره وری بزرگ راهنمایی برای کاربران در اینجا هر پلت فرم.

من واقعا فقط سطح اینجا skimmed است و امیدواریم که به سیستم حفاری بیشتر اگر خوانندگان علاقه نشان دهد. چون من تا به حال بسیاری از لذت یادگیری درباره این لطفا تماس با هر گونه سؤال کنید.