بینش


و GRC فروشنده کلی دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای دیدن آن فروشندگان امنیت

دیدن لیست کامل ما را از بالا GRC فروشندگان
را ببینید کاربر بررسی های GRC Rsam

توضیحات شرکت

Rsam را ارائه می دهد راه حل های نرم افزار و خدمات برای مدیریت ریسک تطابق ممیزی و امنیت. مستقر در Secaucus، نیوجرسی و خصوصی برگزار می شود.

دروغ از نقاط قوت محصول توضیحات

Rsam پلت فرم با ورودی و خروجی و توزیع و ارتباطات. آن جمع آوری داده ها تقریبا هر (بدون ساختار یا ساختار) از چندین سیستم عامل (مانند، مالی، ITSM، امنیت، شخص ثالث تیزهوشی خوردها) و آن را در سراسر توابع و ماژول های مختلف leverages. مشتریان با استفاده از این اطلاعات برای شناسایی و تجزیه و تحلیل و مدیریت ریسک. ماژول ممیزی مدیریت، تداوم کسب و کار، پیروی، مدیریت استثنا، سیاست مدیریت، مدیریت آسیب پذیری، فروشنده مدیریت ریسک، مدیریت ریسک، امنیت حادثه پاسخ و نظارتی تغییر شامل.

ویژگی های جدید

  • گسترش قابلیت های شخص ثالث خطر مدیریت
  • GDPR خطر مدیریت ویژگی های

بازار و موارد استفاده از

های متوسط و بزرگ شرکت در مخابرات, ساخت, خدمات مالی, انرژی, بهداشت و درمان، خرده فروشی، آموزش عالی و دولت.

تحلیلگر مشاهده

به عنوان فورستر رهبر Rsam آن بالاترین امتیاز طبقه بندی-به دلیل چگونه به خوبی این اطلاعات از منابع ساختار و یا بدون ساختار در سراسر سیستم عامل های مختلف جمع آوری. “اگر شما به دنبال یک پلت فرم است که طیف گسترده ای از اطلاعات جمع آوری می توانید از سیستم های دیگر برای کمک به مدیریت ریسک، نظر فورستر است Rsam انتخاب خوبی همچنان است.”

تنظیمات پایه معیارهای

تا و در حال اجرا در 30 روز

A تحویل

برنامه نویسی است که با استفاده از معماری رابطه ای و تصویر برداری از داده ها در مخزن تک، متمرکز

[موجودنیستقیمتگذاریhttps://o1qnsrcom/log/pgif?;19659023] n = 203; ج = 204650406; s = 9477؛ x = 7936; f = 201801171513530; u = j; z = مهر زمان; = 20392955; e = در

.