OnePlus هند جشن موفقیت OnePlus 6 با میزبان معاملات و ارائه می دهد

 OnePlus جامعه ثبت جشن در قرمز و سفید. انجمن OnePlus

OnePlus موفقیت آن گل سرسبد آخرین OnePlus 6 با کشت پیشنهادات در هند جشن است. OnePlus فرصت های هفت در آن انجمن دیروز به عنوان آن تاج OnePlus 6 گوشی پرفروش خود تا کنون را اعلام کرد.

تا ژوئن 26 در چه OnePlus “جامعه جشن فصل خود.” خواستار ارتقاء آغاز می شود امروز و اجرا می شود در اینجا این است که در فروشگاه!

قربانی 1: علاوه بر روی 6 OnePlus

با biggy آغاز — کسی که اقدام به خرید 6 OnePlus بین در حال حاضر 26 ژوئن شانس برنده 6 OnePlus دوم را داشته باشد. دو برنده برای هر روز در رویداد (24 در مجموع) برداشت خواهد شد و آنها را توسط 20 ژوئیه اعلام کرد.

شما لازم نیست برای خرید گوشی oneplus.in که هم; لیست کامل کانال های واجد شرایط اینجا است:

آمازون. در www.oneplus.in OnePlus تجربه فروشگاه مجاز و همه بزرگ OnePlus مجاز مناطق کیوسک (جز معتقدات OnePlus کیوسک در Seawoods بازار بزرگ مرکزی ناوی مومبای Pune & ققنوس).

قربانی 2: اگر شما یک تلفن از برند دیگری تبادل اگر تلفن OnePlus یا روپیه 1.000 تبادل شیرین کننده

اگر دستگاه هنگام خرید OnePlus 6 تا ژوئن 26 تبادل شما 1.500 روپیه در اعتباری دریافت خواهید کرد. این نیز به oneplus.in و کانال های دیگر اعمال می شود.

قربانی 3: بدون هزینه EMI

اگر شما خرید 6 OnePlus است که Amazon.in یا Croma در طول مدت انبار می نماید، هزینه صفر EMI در تمام بانک های هند محبوب برای سه ماه می توانید.

 OnePlus تعجب 6 Avengers نسخه محدود

4 قربانی: نظام ارجاع OnePlus ارجاع

است، پاداش به مشتریان است که سهم و استفاده از لینک ارجاع. این بار شما را دریافت کنید 100 امتیاز در هر دوست که با استفاده از لینک معرف خود را (که می تواند در تجهیزات و لوازم جانبی بسیار هیجان زده شود) و آنها 1.000 روپیه در لوازم جانبی با گوشی خود سفارش OnePlus دریافت کنید.

OnePlus همچنین معرف رهبران دادن مردم فرصتی برای برنده جوایز در پایان ماه ایجاد می کند. مراجعه کنندگان دو بالا OnePlus گلوله های بی سیم هدفون را دریافت خواهید کرد کسانی که در موقعیت های سه تا پنج سریع شارژ دستگاه شارژر ماشین کنید و مراجعه کنندگان به شش تا ده قرار می گیرد هدفون OnePlus گلوله V2 دریافت کنید.

همانطور که برای Amazon.in هر کسی که خرید OnePlus 6 قبل از ژوئن 5 سه کد ارجاع به ایمیل ثبت شده خود را دریافت خواهید کرد. آنها می توانند این دوستان دو توزیع و اگر دو یا بیشتر مشتریان خرید OnePlus 6، معرف گوشی OnePlus گلوله V2 رایگان دریافت خواهید کرد. کسانی که خرید با کد سه ماه گارانتی رایگان گوشی خود دریافت کنید. مقاله مرتبط

قربانی 5: کاربران خدمات مراکز

OnePlus شدن سرویس در مراکز خدمات منحصر به فرد OnePlus در دستگاه های خود را بدون پرداخت هزینه سرویس تا ژوئن 26 و 10 درصد تخفیف در قطعات یدکی می توانید. شما لازم نیست برای خرید های اخیر برای واجد شرایط برای این ساخته اند; به نظر میرسد آن است که تنها انگیزه ای برای کسانی که دستگاه های آنها ثابت را آسیب دیده اند.

پیشنهاد 6: Cashback

هر کسی خرید 6 OnePlus در طول با کارت های اعتباری و بدهی Citibank در طول دوره است واجد شرایط برای روپیه 2.000 cashback (کانال های واجد شرایط را از استفاده از آن را مشاهده کنید).

قربانی 7: لوازم جانبی

می توانید 25 درصد OnePlus 5 و 5 h OnePlus لوازم جانبی تا ژوئن 26 در OnePlus.in و OnePlus تجربه بزرگ بنگلور تخفیف.


برای کسب اطلاعات بیشتر سر به اعلام OnePlus’ اینجا پست.

می خواهید به منظور تلاش برای استفاده از هر یک از این معاملات را? ما در نظرات اطلاع دهید.