نظارت بر قدرت، صحنه، باعث گیک برای بررسی بیشتر و

اگر شما در بازار برای پلاگین هوشمند برای smarten کردن وسایل خود را گنگ آهنگ مصرف انرژی خود را و در غیر این صورت نظارت و کنترل وسایل خود را، S31 Sonoff هوشمند وصل معامله فوق العاده است .

که من حتی در دنیای فناوری کمکی و اسباب بازی غوطه ور، هر لحظه ای که توسط فناوری تا چه حد آمده است (و چگونه سریع هزینه کاهش یافته است) واقعا من تعجب دارم. تست Sonoff S31 پلاگین هوشمند نمونه واقعا یکی از آن لحظات است. 19 دلار شما یکی می توانید انتخاب کنید و برای آن پول شما تعداد متناوب از ویژگی های که, رک و پوست کنده، بیشتر شاخه های هوشمند دیگر در همان محدوده قیمت (یا هر محدوده که برای ماده) نیست حتی نزدیک به رقابت با.

بسیاری از شاخه های هوشمند در بازار اجازه شما از راه دور اتصال روشن و خاموش، ممکن است شامل گروه بندی بنابراین شما می توانید موارد با هم ضامن و ساعت به تنظیم برنامه تعطیلات و یا آنچه که ممکن است قربانی. Sonoff S31 شامل که و بسیاری از ویژگی های اضافی آن آواره در واقع برخی از محصولات من پایدار منظم دستگاه و حتی نتیجه جریان کار جدید در خانه های هوشمند معرفی شده است.

بیایید نگاهی به دستگاه را در عمق و من فکر می کنم، اگر شما حتی از راه دور در بازار برای پلاگین های هوشمند و یا مانند برخی از چیزهایی که ما قادر به انجام آن شده است، شما یک مدت کوتاهی خرید کنید.

فرم فاکتور و تنظیم 19659006 S31 پلاگین مستطیل شکل طراحی شده برای هر دو 1) نه خروجی دیگر را مسدود و پشته 2) منظمی اگر کاربر به استفاده از دو شاخه هوشمند در پشت سر هم در همان خروجی مورد نظر است. اگر چه بطور دنج قرار گرفتن مناسب به دو شاخه را به پریز همان تکان دادن، قطعا آن را متناسب با (و جا تنگ بین دو شاخه خود می ماند بصورتی پایدار و محکم نشسته تضمین می کند). از آنجا که آن را در همه چیز شما باید متناسب با فاکتور فرم در اینجا بزرگ است: کلید قدرت فیزیکی در پایان چراغ نشانگر و سخت افزار داخلی در بسته محجوب. هر پلاگین برای تا 16 ای/3500W تاریخ است.

راه اندازی بسیار مستقیم به جلو است. وصل کردن پلاگین های هوشمند، منتظر چراغ نشانگر به پلک زدن برای جفت شدن اولیه (یا فشار دهید و اگر شما دستی نیاز به شروع به جفت کلید قدرت برای پنج ثانیه). باز کردن eWeLink برای iOS یا اندروید، از دست دادن در بزرگ + نماد و سپس اطلاعات کاربری Wi-Fi وصل می کردن. پلاگین توپی لازم نیست و شما می توانید بسیاری از شمع نیاز اضافه کنید. شما نیز می توانید لینک خود شاخه الکسا و گوگل دستیار همچنین ترموستات هوشمند دوم (بیشتر در مورد که در یک لحظه). اگر که به اندازه کافی انعطاف پذیری را ارائه نمی دهد “، همیشه ادغام IFTTT که در آن شما می توانید نوشتن اسکریپت های سفارشی خود را دو لینک به دو شاخه خود را به بقیه smarthome خود یا جهان بیشتر است.

اگر چه شما می توانید پلاگین شما دو خارج از خدمات اتصال به مانند آن S31 توپی سیاه هر نیاز ندارد و زوج پلاگین تنها با برنامه تک همه شما نیاز است.

ابتدایی نصب از راه, در همه چیزهای مختلف شما می توانید با پلاگین ببینیم.

تمام ویژگی های (و خود برنامه های کاربردی جهان واقعی)

که اساسی ترین شما می توانید برای باز کردن برنامه همراه و اگر دستگاه خود را روشن یا خاموش و، به طور طبیعی، آنها را خاموش یا روشن کنید. این مورد به عنوان پایه قابلیت تنظیم کنید که شما در هر پلاگین های هوشمند ارزش تعیین است.

فراتر از آن، با این حال، است که در آن Sonoff 31 خود را از هم جدا کند و مجموعهای از امکانات نیست معمولا ببینید در پلاگین های هوشمند تنها و نه برای ارائه می دهد بسیار ارزان. تفکیک ویژگی های فراتر از کنترل از راه دور ساده و چگونه آنها را شما مفید است.

  • نظارت بر انرژی : S31 توابع مانند کشتن یک وات متر و مانیتور می توانید قرعه کشی قدرت جریان، ولتاژ و هزینه (در صورتی که شما در هزینه های شما در هر کیلووات ساعت برق بابت پلاگین) حتی چه مقدار از آن را به دستگاه متصل به آن را اجرا کنید. آن روز 100 ارزش پیگیری کنید و اگر می خواهید شما می توانید داده ها صادرات.
  • حفاظت اضافه بار : نگران خاص یا وسیله نیروی بیش از حد? شما می توانید برنامه S31 برای کشتن قدرت اگر آستانه قدرت فعلی، یا ولتاژ روبه رو است.
  • ساعت : به شما می توانید هر دو برنامه تنظیم اوقات چیزهایی (در حالی که شما در تعطیلات مانند روشن ساز قهوه در صبح و یا چراغ) و تعداد پایین تایمر بیش از حد. می خواهم برای شارژ کردن باتری ظرفیت بالا اما شما نمی خواهید به ترک آن در تمام دوران گذارند? تنظیم آن را برای چند ساعت شارژ و مسدود کردن.
  • صحنه : مانند روشنایی صحنه معمولا در محصولات مانند رنگ فیلیپس یافت، شما می توانید که ضامن شمع در گروه ایجاد. تعطیلات چراغ, چراغ طبقه, طرفداران پنجره، هر گروه شما می خواهید یک صحنه را ایجاد کنید.
  • باعث : شما می توانید لینک پلاگین ایالات دو ورودی از سنسورهای (مانند لانه) یا IFTTT. شما به عنوان مثال، می تواند، فن پنجره یا پنجره AC واحد روشن اگر درجه حرارت سطح خاص و یا زنجیره ای شاخه با هم می رسد به طوری که دولت یک پلاگین تغییر دیگران (به این ترتیب شما دستی می تواند تبدیل یک پلاگین در چراغ تعطیلات خود را در اتاق نشیمن ، و دیگر تعطیلات چراغ اطراف خانه در پاسخ روشن خواهد بود).
  • کنترل صوتی : نیاز شما را به مرحله اضافی به لینک شما شمع دو الکسا آمازون یا دستیار گوگل اما مانند پیشنهادات فعل و انفعالات ساده “الکسا، روشن کردن فن پنجره” یا “هی گوگل، دستگاه اسپرسو را روشن کن.”
  • اشتراک گذاری خانواده : پس ام راه اندازی پلاگین و نرم افزار بنابراین آنها به راحتی همان نرم افزار بر روی تلفن خود به شاخه کنترل می توانید استفاده شما سهم با دوستان و خانواده می توانید دسترسی.

تنظیم و ارائه شده توسط S31 انعطاف پذیری گسترده آن واقعا ضربات رقابت حتی بهتر شناخته شده رقابت نام تجاری خارج از آب است. در واقع اگر شما کمی mangled چینی دو ترجمه انگلیسی اینجا و یا وجود دارد در اسناد و برخی از چشم پوشی می توانید منوها (که یک بار شاخه نصب شده است، صادقانه، اغلب نگاه نخواهد شد)، وجود دارد هیچ دلیلی برای دریافت نمی S31 یک یا چند شاخه اگر شما در هفتم بازار الکترونیکی در پلاگین های هوشمند–به خصوص اگر شما می خواهید تجربه هاب آزاد و انعطاف پذیر.