تاریخ دسترسی G7 ال جی قیمت تاریخ انتشار و انتشار ال جی G7 حامل معاملات

به روز رسانی (6/14/18) : B & H عکس گرفتن پیش سفارشات برای گوشی ال جی ThinQ G7 قیمت $749.99. نسخه قفل است که پشتیبانی از شبکه های GSM و CDMA را آغاز حمل و نقل از خرده فروش در اوایل ماه جولای برنامه ریزی شده است.


مقاله اصلی: ThinQ ال جی G7 است که در نهایت اینجا، و پسر است این گوشی خوب. مجهز به آخرین و بزرگ ترین مشخصات است، برخی از ویژگی های قاتل جدید صوتی و برخی از پیشرفت های جالب در بخش دوربین است. می خواهید بدانید که که در آن شما می توانید خرید ThinQ G7 ال جی نگاه نکنید.

در زیر شما همه G7 ال جی قیمت و در دسترس بودن اطلاعات ما را پیدا می کند پیدا کنید. البته، ما به روز رسانی این مقاله به عنوان جزئیات بیشتر را در قطره مطمئن باشید. بدون تاخیر هر بیشتر بیایید پرش درست در!

ال جی ThinQ G7 قيمت

در ایالات متحده, G7 ال جی ThinQ $750 آشکار به که هزینه های بسیاری از خرده فروشان و حامل. با حداکثر سرعت دویدن فروش دستگاه تقریبا 800 دلار و AT&T آن اصلا فروش نمی باشد. در عوض، آن ThinQ V35 ال جی را در خود جای فروش است.

ال جی ThinQ G7 تاریخ انتشار و در دسترس در ایالات متحده

ThinQ G7 ال جی در حال حاضر در فروش در LG.com و در فقط در مورد هر عمده خرده فروش و حامل در ایالات متحده آمریکا.

ورایزون G7 ال جی برای خرده فروشی $750، و یا در یک برنامه نصب برای $31.25/ماه 24 ماه فروش است. شما دستگاه در خاکستری پلاتین یا شفق قطبی سیاه در لینک زیر می توانید خرید.

با حداکثر سرعت دویدن G7 برای خرده فروشی $792 یا 33 دلار در ماه در انعطاف پذیری با حداکثر سرعت دویدن را 18 ماه برنامه اجاره فروش است. بر خلاف ورایزون، شما تنها دستگاه در پلاتین خاکستری می توانید خرید.

T-Mobile دستگاه در فروش در رز تمشک و پلاتین خاکستری برای خرده فروشی $750. روش دیگر، اگر شما نه پرش در طرح پرداخت شما می توانید 30 دلار پایین و 30 دلار در ماه برای 24 ماه پرداخت.

ما همراه است که فروش ThinQ G7 ال جی برای $749.70 کردن قرارداد یا 14.99 دلار در ماه (پس از اعتبارات لایحه) برای 30 ماه. از طریق ما سلولی در دسترس در خاکستری پلاتین و شفق قطبی سیاه رنگ است.

AT&T هیچ برنامه ای برای فروش ThinQ G7 ال جی است. در عوض، آن ThinQ LGV35 جدید در شبکه خود را به عنوان یک جایگزین ارائه دهد. V35 ThinQ $899.99 هزینه های قرارداد و یا 30 دلار در ماه به 30 ماه با توافق قسط.

خرده فروشان

ب & H گوشی ال جی ThinQ G7 $749.99 در شفق رنگ خاکستری سیاه و پلاتین فروش است. در حال حاضر به عنوان فهرست شده است “به زودی” و انتظار می رود برای کشتی در ماه جولای.

فن خرید به طور مستقیم از حامل? فروش بهترین فروش انواع Verizon و Sprint G7. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در لینک زیر.


آیا ما هنوز چیزی است؟ هر گونه قیمت گذاری و یا دسترسی به جزئیات دیگر که ما را شامل نمی دارید؟ اگر چنین است، لطفا ترک کنید، و مطمئن باشید به اتمام پوشش G7 ThinQ مرتبط با: