سونی به مراقبت مورد شما بازی صلیب رویاهای بررسی گیک

که در E3 جاری، نینتندو اعلام کرد که Fortnite را به سوئیچ به آینده، و متقابل با کامپیوتر و صاحبان یک ایکس باکس بازی می تواند به نظر نمی رسد. مثل همیشه، سونی هیچ بخشی از آن می خواهد.

روشن Fortnite در 4 پلی استیشن در دسترس است. شما می توانید بازی را با دیگر صاحبان PS4 اگر دانلود بازی. که در آن، هر چند است. اگر دانلود Fortnite در یک ایکس باکس، کامپیوتر، و یا سوئیچ در همین حال، شما با بازیکنان در هر از این سیستم می توانید بازی. که یکی از ویژگی های دستی به زمانی که شما بازی بازی با تا 100 نفر به طور همزمان است.

که سونی رتبهٔ بازی صلیب نشسته اند به همان اندازه از تعجب آمده نباید. وقتی اومد اجازه بازیکن Fortnite با صاحبان ایکس باکس بازی شرکت بازی صلیب مقاومت می کرد. آن را نیز مسدود لیگ موشک بازی صلیب با و Minecraft پیش از آن. دلیل سونی تقریبا مناسب، به جز زمانی که آن را نمی برای تلفن های موبایل. به Eurogamer هرزه سونی این گفت:

ما چن تا از مسئولیت ما را به ما پایه نصب داشته باشیم. کمیته مبارزه با سانسور و جمعیتی که می دانید عنوان بکنم، آن همه سنین است اما بسیار جوان هم بازی. در حال حاضر قرارداد با افرادی که آنلاین با ما که ما را بعد از آنها نگاه کنید و آنها را در جهان curated پلی استیشن هستند. آنچه در بسیاری از موارد کودکان دو تأثیرات خارجی هستند در معرض هیچ توانایی مدیریت یا پس از آن چیزی است که ما باید به دقت فکر است نگاه داريم.

خوب، مطمئن, کنترل بیش از فرد دیگری بازیکن پایه ندارید، و بنابراین شما به طور موثر نمی مدیریت بالقوه اذیت و آزار یا سوء استفاده بازیکن بر روی پلت فرم دیگر. که حس می کند. جز… نینتندو است یک پلت فرم بسیار خانواده گرا از مایکروسافت و یا سونی و آنها را برای مدیریت به نظر می رسد? معلوم است چه چالش نینتندو که سونی احساس غیر ممکن است قادر به غلبه بر است.

با این وجود، این سونی انتخاب به اینکه آیا یا نه آن را پشتیبانی متقابل بازی است با سیستم عامل های دیگر. شاید آنها آن را به کودکان چشم و گوش از griefers در سیستم عامل های دیگر حفظ انجام است. شاید آن است چون می داند سونی صاحبان بیشتر از یک ایکس باکس PS4 وجود دارد و صاحبان تغییر ترکیب (برای در حال حاضر) و رقابت را احساس نمی کند. در هر صورت ممکن PS4 کنسول بزرگ دو خود را، اما با انتظار است که شما قادر خواهید بود به بازی با دوستان غیر PS4 در هر زمان به زودی می کنید.

منبع: Engadget