معامله: 130 دلار گوشی بازی برای 19،99 دلار در دسترس! (محدود خاص)

 برای هدست هدست بازی هی شما! بله! شما اخذ گردد در طول جلسات Fortnite صحبت کنید؟ شما به دنبال گوشی بازی مقرون به صرفه به منظور پاسخ در نوع? Dailysteals کردم به پشت خود را.

دکل برای هدست فلکس LX گوشی بازی همه چیز فهیم نظر نیازهای است. خوبی تشک بادی مجهزند، بسیار سبک وزن و مثل شما حق میان عمل راحت با صدای عالی و احساس سنگین باس به شما اطمینان حاصل شود.

سر و صدا لغو میکروفون را در این گوشی که به معنی شما retorts دقت انتخاب دو مخالفان به وضوح ارتباط برقرار. اگر شما نمی تواند کلمات خود را با دقت انتخاب کنید، شما می توانید همیشه فورا قطع میکروفون خود با آداپتور پیشرفته صوتی . این علاوه بر دستی به شما می دهد ، انگشت کنترل دقیق از هر جنبه ای از صدا و بازی صوتی.

فلکس LX بازی گوشی در یک نگاه:

  • سازگار با PC/Mac ایکس باکس 360 PS4 PS3 گوشی های هوشمند و قرص.
  • میکروفن رونق بازی قابل تعویض و همچنین میکروفون های درون خطی.
  • گزینه های خالص Intensify و لرزه ای اکولایزر.
  • 40 mm بلندگو رانندگان ارائه صدا عالی.
  • آداپتور صوتی پیشرفته کنترل صوتی تلفن همراه و بازی صوتی است.

این هدست چرا آنها چنین ارزش بزرگی است که مرمت شوند. آنها ممکن است scuffs چند سطحی, اما آنها باید کار به عنوان جدید . اگر شما به هر qualms آنها را با گارانتی 90 روز آمده است.

حرکت صعودی اینجا است: ارزش خرده فروشی 129.99 دلار اقیانوس، دو فقط 19.99 دلار برای آداپتور هدست و صوتی. اما این قیمت که شما واقعا نمی تواند به اشتباه به ما می دانیم آن کلیشه است. در ضمن، “تام راهنمای سایت بررسی تاریخ این هدست 8 از 10 و برچسب قیمت اصلی آن را به عنوان’ کاملا ارزش” توصیف کرد.

سهام خواهد محدود در این هدست و زمانی که آنها رفته رفته آنها. در حالی که شما می توانید جفت را از طریق دکمه زیر با شتاب.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!