چگونه برای تبدیل شما مورد علاقه Earbuds به سر و صدا جدا Earbuds در ارزان

سر و صدا-جداسازی هدفون بزرگ هستند اما اگر جفت های مورد علاقه earbuds است که شما فقط نمی تواند با قسمت شما می توانید آنها را جدا از سر و صدا تبدیل earbuds از مرتب می کند که جلوگیری از بیرون سر و صدا بدون صرف یک دسته پول.

مرتبط با: “چگونه هدفون کار کاهش سر و صدا؟

ارزان ترین earbuds که قابلیت جداسازی صدای تبلیغات یک کار بسیار خوب که مسدود کردن واقع رتبهٔ خارج سر و صدا نمی کنند. و حتی اگر آنها بود، آنها هنوز هم کیفیت صدا وحشتناک ممکن است. شما می توانید با نام تجاری شناخته شده است که دارای تخصص در این زمینه مانند ISOtunes یا Plugfones، اما جفت می یابید بی سیم earbuds از ISOtunes هزینه $60.

خوشبختانه، راه های مختلفی برای اضافه کردن عایق نویز برای هر جفت earbuds جفت های مورد علاقه خود را که ارزان تر از earbuds تخصص از شرکت های فوق از جمله وجود دارد.

فروش تخصصی فوم راهنمایی

است بهترین راه برای earbuds معمولی خود را تبدیل به earbuds درست سر و صدا عایق نکاتی برای خرید برخی از فوم تخصص و موافقت شاید محبوب ترین شرکت است که به آنها است.

راهنمایی های کف آن از “فوم حافظه ویسکوالاستیک” ساخته شده است این است که بسیار شبیه به آنچه ISOtunes در earbuds مطابق استاندارد OSHA خود استفاده می کند. در آن نکات را با انگشتان اسلاید earbuds گوش های خود را فشرده سازی و منتظر راهنمایی دو به طور کامل مهر و موم کانال گوش خود را شبیه به گوش آنها. در این توله سگ لباس در سواری هواپیما و حتی در حالی که در توده یونجه یا کاه چمن، و آنها واقعا کار خوب.

مرتبط با: بی سیم Earbuds استفاده می شود به خورد اما آنها هستیم خوب حالا

موافقت چندین مدل مختلف از راهنمایی های فوم، اما خط انزوا سر و صدا خود را چند نسخه مختلف است که کار با تقریبا هر جفت از earbuds است. شما به سادگی می توانید در “پیدا کردن خود را مناسب” برای دیدن آنهایی که می توانید برای earbuds خاص خود را کلیک کنید. مجموعه ای از سه به شما 20 دلار هزینه اما کسانی که به شما در حالی که خوب باید گذشته.

اگر می خواهید به خاک ارزان جایگزین به تخصص فوم راهنمایی شما می توانید برخی از شمع معمولی است که اغلب همین کار مقاوم سازی مقاوم سازی شمع منظم

. و آن در واقع چه من سال پیش قبل از من حتی می دانستم که وجود تخصص راهنمایی فوم.

آن را کمی کار، هر چند–شما باید برای کاهش گوش به آنها کوتاه تر و یک سوراخ در وسط پانچ به طوری که آنها را مناسب بر روی earbuds خود را (و که می تواند صدا را از طریق سفر). این می تواند انجام شده با استفاده از ابزار پانچ چرم و یا چیزی مشابه، اما من در واقع فقط استفاده کمی تمرین و دقت حفر کردن را از طریق مرکز گوش سوراخ.

گوش بر روی earbuds شما خیلی خوب محکم نگاه داشتن نیست و تمایل به ماندن در گوش شما را هر زمان که شما حذف شما earbuds بهترین روش نیست. پس این نوع درد در پایان عقب، و ارزش آن فقط خرید نکاتی ویژه فوم بسیار است.

اگر شما در بودجه، هر چند، این جایگزین حداقل خیلی خوب کار کند. به علاوه، آن را واقعا ارزان است — مثل $9 50 جفت ارزان.

ساخت بنر شما خود سفارشی گوش قالب

این برای همه، اما اگر شما واقعا می خواهید همه چیز را به سطح جدید ایجاد نمی شود خود را قالب سفارشی گوش است که داخل گوش خود را به شکل کاملا و به طور کامل شکل مهر نهایی است راه رفتن.

شما می توانید کیت است که شامل همه چیز شما نیاز به حدود 10 دلار. از آنجا که شما را با هم مخلوط پرکن فشار قالب و earbuds به گوش شما و سپس منتظر بمانید تا حدود ده دقیقه برای قالب برای تنظیم آن کمی صبر، هر چند، طول می کشد. سپس شما باید به آن اجازه درمان برای چند ساعت.

راهنمای در مورد روند داریم اگر آن چیزی است که شما مایل به مقابله با به خاطر داشتن برخی از انزوا شیرین سر و صدا, بنابراین این می تواند یک راه بسیار خوبی برای رفتن.

مرتبط با: چگونه به سفارشی سیلیکون قالب گوش شما مانیتور در گوش