10 بهترین هدیه برای دوستداران آبجو (فقط در زمان برای روز پدر)-بررسی گیک

آیا می دانید کسی که دوست دارد آبجو? شاید آنها کرک باز یکی سرد گاهی اوقات. شاید آنها را به کشور به دنبال بهترین ماشین منگنه سفر. شاید پدر شما است و شما را فراموش کرده که روز پدر است فقط در اطراف گوشه. هر کس که شما را برای خرید کنید و هر مناسبت است، ما ما بالا 10 بهترین هدیه برای دوستداران آبجو از انواع وارد شده.

آبجو تعویض غرغرو: فرانسیس G (17 دلار)

Growlers برای رفتن به آب جوش محلی شما و آنها را با برخی از آبجو خوب است که شما در خانه توزیع می تواند پر است. تعویض غرغرو آبجو فرانسیس G است فولاد ضد زنگ، بطری قابل حمل با دسته است که باعث حمل آسان. 64 اونس آب های مورد علاقه خود را نگه می دارد و با مهر و موم شده مهر و موم شما آبجو برای روز تازه خواهد ماند. با کیفیت عالی و قیمت های بهتر تعویض غرغرو این است ایده آل برای آب فعال (و در فضای باز) قوانین.

مینی Kegerator: دلا ($ 130)

خواهم آبجو نوشیدن تجربه است که حتی بیشتر شبیه به میخانه از با استفاده از تعویض غرغرو تازه آب از شیر آب در خانه خود را بسیار خود را با دلا مینی Kegerator. فقط قرار دادن 5 لیتری بود حاضرین Heineken چیز قابل چیز قابل جهانی و یا به دلا و تازه, لذت بردن از آبجو سرد در هیچ زمان.

در صورت استفاده از تبس خود را از شما می توانید از یکی از 3 شامل دی اکسید کربن کارتریج، که کمک به بهبود طعم و بافت و عطر آبجو استفاده–در غیر این صورت، تبس بود حاضرین Heineken که شما می توانید در فروشگاه مواد غذایی خرید در حال حاضر آماده ، أرتنج و همه حق دو قطره. چه چیز خود را قابل استفاده و یا خرید یک از پیش پر شده شما آماده برای لذت بردن از آب خود را در خانه دوست شما درب عقب اتومبیل یا اتاق نشیمن خود است.

کتاب آشپزی آبجو: آمریکا Craft آبجو کتاب آشپزی ($ 6)

آبجو شما مانند قوانین طبخ می کند؟ آنها چیزی خلاق با Craft آبجو کتاب آمریکایی آشپزی کنید. این کتاب آشپزی است دستور العمل 155 است که همه نوع مواد غذایی را تحت پوشش: صبحانه ناهار پیش غذا شام و دسر همراه با گزینه های گلوتن و گیاهی. این تدوین دستور العمل توسط ماشین منگنه، میخانه ها، برای شما آورده و دیگر دوستداران آبجو در سراسر کشور، بنابراین انتظار مختلف و دستور العمل های خوشمزه از در سراسر ایالات متحده. برای صرف چای بیش از فقط نوشیدنی وجود دارد، بنابراین لذت بردن از مواد غذایی است که برنامه های آشپزی و تاریخچه آبجو را جشن می گیرد.

ایالات متحده آبجو نقشه درپوش: ارتفاع کارگاه ($ 32)

برای عاشق آبجو است که لذت می برد brews اتمام کارگاه ایالات متحده افق درپوش آبجو نقشه بطری. این هدیه امکان پس از شما آبجو از بخشی از کشور محاکمه درپوش چوب به نقشه شما فراهم می سازد. به سام آبجوسازی آدامز در بوستون بوده درپوش چوب در نقطه جدید انگلستان است. شما به کارخانه ابجوسازی کوچک در تعطیلات خود را که تا به حال بهترین IPAs رفته اید؟ درپوش آن بر روی نقشه ی رفتن می تواند بیش از حد! هر کجا که شما بروید و هر آنچه که شما می نوشند، (اعم از آن تاب است، وارد داخلی یا سادگی آبجو) این نقشه خاطرات خود را در هدیه چوبی زیبا با دوام و براق نگه می دارد.

نگهدارنده آب بند: Beeracuda برتون (20 دلار)

اگر شما در حال رفتن به ساحل و تا حد زیادی به حمل، Beeracuda برتون هدیه ای مناسب برای اطمینان حاصل شود که شما آبجو سرد سرد ماندن در حالی که همچنین ساخت آن را به ساحل است. 5 تا قوطی آبجو مورد علاقه خود را به یک روکش عایق قرار داده و فایل های فشرده تا کنار — حتی یکی برای جاده ها را با koozie را در بند ادامه می دهند. وجود دارد 5 طرح متفاوت و سرگرم کننده را انتخاب کنید، اما اگر شما می خواهید یک روش ساده تر برای حمل آب خود را (و بیشتری حمل)، بررسی کنید کلمن 16 می کولر نرم .

آب برزفدتف کیت: شیر شمال ($ 110)

چه می کنید عاشق آبجو است که به نظر می رسد به این همه تلاش کرده اند? آنها را به کیت خود را IPAs یا کهربا. دم شمالی ابجو کیت همراه با همه چیز شیر تازه کار نیاز به آب خود را با آسان به دنبال نوشته و دستورالعمل های تصویری همراه با پشتیبانی فنی عالی.

این کیت را 5 گالن از آب خود را و می آید با تمام ابزار و مواد تشکیل دهنده. مبتدی اکثر تجهیزات آب برزفدتف خانه شما متوسط مزه آبجو به دلیل مواد تشکیل دهنده فقیر ابزار ارزان و فقدان اسناد، در حالی که شیر شمال شما آبجو مزه صاف، با کیفیت بالا حساب دنده مناسب و مواد تازه را بدهد.

چیلر اتوماتیک آبجو: سرما-O-Matic (25 دلار)

آبجو سرد و یخ می خواهم، اما شما را فراموش کرده به 6-بسته در یخچال قرار داده است؟ به جای قرار دادن خود را از طریق عذاب نوشیدن ولرم آبجو (یا نیاز به صبر کنید در حالی که آن را خاموش در یخچال لرز)، چیلر آبجو خودکار سرما-O-Matic می توانید امتحان کنید. فقط جای شما آبجو و برخی را به محفظه یخ، اسلاید آن بسته و دکمه شروع به چرخش برای یک دقیقه. پس از آن، شما می تواند باید به اندازه کافی سرد برای نوشیدن. و در مورد انفجار نوشیدنی شما نگران نباشید — فقط به اندازه کافی به کمک دما بدون دادن تا شما می تواند در حد و نوشیدنی خود را اذیت نمودن سرما-O-Matic ارتعاش. اگر شما عاشق این ایده، اما شما می خواهید برای بررسی گزینه حق بیمه، کوپر کولر سریع آشامیدنی & شراب چیلر را امتحان کنید.

آب صابون: کوله پشتی برای صرف چای (10 دلار)

که آیا شما در حال گرفتن این هدیه برای کسی که دوست دارد آبجو کسی که دوست دارد با صابون یا سلام، کسی که فقط به دوش نیاز، کوله پشتی آبجوسازی آب صابون لطفا مطمئن است. صابون قاطع فقط به عنوان بسیاری از صابون های معطر آیا بوی نیست — بسته به ترکیب که شما خرید آن کردن تازه ادویه، roasty، بوی میوه ای و یا شیرین است که مشتق شده از آبجو به من بدهید. ساخته شده با گره ای واقعی آن پوست بزرگ که مرطوب درمان از آبجو حاوی مقدار زیادی از مواد معدنی و ویتامین ها و اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها است. و اگر خودتان را با آب تمیز کردن حق تا کوچه خود را بررسی کنید دافی حق بیمه دم IPA Craft آبجو شامپو .

آب شیشه ای مجموعه: Libbey (20 دلار)

شاید شما قوانین آبجو از پلاستیک برای نوشیدن جام بدون مراقبت، اما چرا آنها را به Libbey آب شیشه ای مجموعه آنها شبیه خبره واقعی را? مطمئن می شود شیشه ای است که متناسب با نیاز خود، به خصوص با اشکال مختلف 6 و حجم بین 14.75 و 23 اونس در حال سقوط است.

آیا شما احساس شیشه ای انگلیسی میخانه یا شیشه آل بلژیکی، این مجموعه هر دو نوشیدنی گاه به گاه و سخت هسته آبجو لطفا. مهم است به یاد داشته باشید اگر می خواهید با یک دوست می نوشند که شما بنابراین شما می توانید هر دو جفت دو این مجموعه خرید مناسب شیشه با آب مناسب باید در نظر است. و اگر شما در حال حاضر تمام عینک های شما نیاز دارید، آن گام اضافی و قوانین آبجو بوت داس Circleware –باید برای هر کسی که در جستجوی مجموعه ظروف کامل آبجو.  

دیواری بطری بازکن: dist توسط classyjacs (27 دلار)

چه شما کسی است که همیشه کشیده کردن خود بتيلكوتكريفتل کنید? دیواری بطری بازکن، البته. هرگز به صبر کنید در برای پیدا کردن یک درب بازکن بطری دوباره! این فهرست دنبال، چدن سوغات همیشه در همان محل حصول اطمینان که شما قادر خواهید بود به باز یکی سرد خود را بدون شکست است. اجازه دهید به طوری که شما می توانید آنها را جمع آوری (و حتی در خود ایالات متحده آبجو نقشه درپوش قرار) کلاه خود را به سطل فلزی می گیرند. اگر یک درب بازکن بطری نیاز چه قوانین آبجو شما اما شما به آنها نیاز دارید بر روی بروید، اتمام افتتاحیه بطری HQY .