روز عرضه آهن تاج و تخت در 16 ماه مه پیش ثبت نام در حال حاضر در دسترس

، مه 14 : Netmarble به عنوان آخرین تخت آهن خواهد شد راه اندازی در سراسر جهان در تاریخ 16 مه. علاوه بر استاندارد بازی MMO استراتژی به طعنه چند هفته پیش، این قابلیت دیگر متمرکز به نبرد بازی حالت های مختلف، از جمله حالت نبرد رویال برای مطابقت با روند فعلی انجمن.

بازی به عنوان پروردگار قرون وسطی، بازیکنان برای تاج و تخت آهن تکمیل quests در حالت داستان و مبارزه به عنوان بخشی از اتحاد در پایتخت جنگ با یکدیگر رقابت می. بسیاری از عناصر RPG مانند شخصیت درست و سیستم تهیه بازی نقش مهم نیز انتظار می رود.

قبل از ثبت نام در حال حاضر در دسترس است و هنگامی که بازی رسما راه اندازی شد چهارشنبه بازیکنان است که انجام این کار پاداش ویژه دریافت خواهید کرد.

مقاله 19 آوریل : انتشارات Netmarble غول است راه اندازی آن انبوه چند نفره آنلاین (MMO) بازی استراتژی جدید در سئول. تخت آهن است که قبلا به نام رفت نخستزاده ارتباط: پادشاهی برسد، می خواهد برای پیش ثبت نام در اندیشه به زودی پیش از انتشار در ماه مه.

در قلمرو خیالی در مجموعه تخت آهن اجازه می دهد بازیکن کنترل انواع قهرمانان را در یک محیط به طور کامل 3D. ویژگی های آن تنوع سلاح اژدها سوار قادر و تا 100 در مقابل 100 پخش آنلاین جنگ.

هر چند به نظر میرسد مانند Netmarble انتظارات بالا برای آن کمی دیگر درباره بازی در این مرحله شناخته شده است. شرکت کره جنوبی افسر ارشد جهانی، برنده Lee Seung کنفرانس در سئول گفت که تاج و تخت آهن “نقش محوری در رشد آینده شرکت را بازی کند.”

با توجه به این که Netmarble بخشی از یکی از بزرگترین ناشر بازی در جهان است (به عنوان بخشی از Tencent) و در حال حاضر تعداد بازی ساخت صدها میلیون دلار درآمد در هر سال است که کاملا یک بیانیه است. مسئول عنوان مانند اصل و نسب 2 انقلاب مارول است: آینده مبارزه و جنگ ستارگان: نیروی محل، در میان بسیاری دیگر.

تاج و تخت آهن که بازارهای جهانی بار کره که Netmarble می خواهد آن را به کشورهای 251 (مگر در مواردی که ملل فانتزی وجود دارد نیز گنجانده شده است من که typo، حدس می زنم) اعلام کرد و تن به تن بودن است. ما اجازه تو زمان و مکان آن را رسما می رسد.