ورایزون امکان مخلوط مختلف طرح های نامحدود در یک حساب، پشتیبانی از طرح جدید 75 گیگا بایت از داده های LTE

  • ورایزون بی سیم برخی از طرح های نامحدود خود را در 18 ژوئن آغاز تغییرات به است شما فراهم می سازد.
  • این اجازه می دهد اعضای خانواده هر دو طرح نامحدود مختلف تحت یک حساب داشته باشید.
  • آن نیز راه اندازی برنامه سوم بالا نامحدود، که 75 GB ماهانه LTE داده ها پشتیبانی می کند.

ورایزون بی سیم عقب آن طرح های نامحدود در اوایل 2017 آورده و امروز آن دگرگونی بزرگترین برای کسانی که قصد دارد از این تصمیم اعلام کرد. ورایزون در حال حاضر سه برنامه “نامحدود” و همچنین مشتریان با خانواده یا دوستان در یک حساب به علامت تا برای ردیف های مختلف اجازه می دهد.

ورایزون در حال حاضر دو طرح مختلف نامحدود قبل از امروز آشکار بود. اول برو نامحدود، هزینه 75 $ در ماه برای یک خط (در صورت پرداخت خودکار گنجانده شده است) و نامحدود از سرعت های LTE داده ها ارائه می دهد اما می تواند باعث کند شدن “در زمان تراکم،” همراه با 480 p جریان ویدئو و 600 کیلوبایت در ثانیه سرعت برای موبایل نقاط. طرح دوم که فراتر از نامحدود, هزینه های 85 دلار در ماه برای یک خط و بیش از 22 گیگابایت از داده ها یک ماه استفاده از تنها سرعت LTE بدن افت می کند. همچنین افزایش جریان ویدئویی به 720 p و 15 گیگا بایت از داده ها در هر ماه برای نقاط موبایل LTE را ارائه می دهد.

چهارشنبه, 18 ژوئن آغاز برنامه سوم بالا نامحدود, 95 دلار در ماه برای یک خط روسيه. این مشتریان را ارائه دهد تا 75 GB از داده است که سرعت LTE در ماه همراه با 720 p ویدئو جریان, و 20 GB تاریخچه موبایل LTE داده. علاوه بر این, آن شامل 500 GB ذخیره سازی از ورایزون در خدمات ابر و پنج سفر عبور در هر ماه. هر عبور روزانه سفر مسافران به 130 کشور را داخلی خود را به بحث, متن, و داده ها با آنها کمک هزینه اجازه می دهد تا. همه طرح های نامحدود سه بحث آزاد، پیام کوتاه و داده ها از مکزیک و کانادا نیز حمایت. تمام سه برنامه نیز ارائه تخفیف اگر مشتریان برای بیش از یک خط پرداخت.

اگر چه شما پرداخت قیمت بالاتر برای داده های اضافی که 75 GB ماهانه داده محدود تا سرعت تراکم ضربات برای ورایزون بالا نامحدود بالاتر از T-Mobile حد 50 گیگابایت برای طرح های نامحدود خود است.

تغییر عمده دیگر که در 18 ژوئن از ورود خانواده به ترکیب و مطابقت طرح های نامحدود مختلف تحت یک حساب اجازه می دهد. این بدان معنی است که بچه ها می باشد ثبت نام برای رفتن نامحدود طرح ارزان تر در حالی که پدر و مادر خود را می توانید دسترسی گرانتر فراتر از نامحدود و طرح های نامحدود بالاتر — همه زیر یک حساب.

نظر شما در ورایزون در طرح بالا نامحدود فکر می کنید؟ شما در حال ثبت نام کنم؟