تعویض در آندروید در اینجا همه چیز شما نیاز دارید بدانید

اگر شما در حال حرکت به اندیشه از دیگر، سوئیچ می تواند یک کمی دلهره آور است. برخی از چیزهایی که در راه آشنا کار می کند اما بسیاری از چیزهای دیگر که مختلف هستند وجود دارد. اینجا همه چیز شما باید بدانید در مورد ساخت سوئیچ است.

اول خاموش کردن، “اندیشه” دقیقا چه می باشد؟

اندیشه خود است سیستم عامل است که متعلق به گوگل است. با این حال، آن متن باز و آزادانه در دسترس ساخته شده به تمام تولید کنندگان. تولید کنندگان آن می تواند سپس آن را به میل خود تغییر دهید و توزیع آن.

در نتیجه، اندیشه شما در Google پیکسل متفاوت از آنچه شما در کهکشان سامسونگ است که به نوبه خود از ال جی را نسخه از سیستم عامل کاملا متفاوت خواهد بود. این تولید کنندگان چگونه اندیشه است تنظیم گوشی خود را جدا از دیگران. پس از همه، اگر همه آنها همان سیستم عامل دقیق زد، می شود هیچ رقابت و هیچ دلیلی برای آندروید را انتخاب کنید. در واقع، همه چیز می راه آنها در روز ویژگی های تلفن: اکوسیستم واقعی هیچ چون همه چیز خود را انجام می شود.

این یکی از چیزهایی است که باعث به تعویض به آندروید مشکل برای بسیاری از کاربران است. شما می توانید فقط گوگل “نحوه انجام در اندیشه” و پاسخ مناسب بلافاصله، به دلیل آن بسیار بستگی دارد که دستگاه خود را تولید.

به علاوه convolute مسائل چیز بسته به نسخه آندروید گوشی اجراست تغییر می دهد. به عنوان مثال، راه خیلی چیزها را در اندیشه 8 رفتار. x از چگونه آنها بودند دست در اندیشه 6.x.

بسیار متفاوت است و این است که چرا مردم صحبت اندیشه “تکه تکه شدن.” بسیاری از دستگاه های کردن وجود دارد نسخه های آندروید در حال اجرا مختلف وجود دارد (هر دو نسخه متفاوت از پلت فرم آندروید اصلی و نسخه های که توسط کارخانه سازنده متفاوت) که تلاش برای نگه داشتن برنامه ها و لوازم جانبی برای کار با همه آنها را به روز دشوار می شود.

این نیز باعث می شود تعویض برای شما, کاربر, یک چالش برای آندروید. شانس بسیار خوب به شما می آیند از iOS, وجود دارد که در آن همه چیز ساده بود. تعداد انگشت شماری از تلفن وجود دارد و بیشتر در حال اجرا نسخه های مشابه از iOS. این امر جستجو برای پاسخ های کمتر از یک چالش برای آندروید.

اگر هرگز اندیشه قبل از استفاده کرده اید، شما احتمالا باید نگاهی به ما راهنمای کامل، دقیق است که تمام اصول اندیشه شروع شود.

اگر شما تازه به اندیشه، چگونه به پیدا کردن آنچه نسخه از آندروید شما تلفن

به تلفن از جمله چه نسخه آندروید اجرا می شود تو. خبر خوب پیدا کردن اطلاعات بسیار ساده است.

پاسخ کوتاه اینجا است: پرش به منوی تنظیمات و سپس حرکت به پایین. از دست دادن تنظیمات “درباره تلفن” (اگر شما که نمی بینم، شما در حال اجرا آندروید 8.x یا جدیدتر و خواهد شد نیاز به از دست دادن “سیستم” و سپس “مورد تلفن” شیر). در صفحه اطلاعات دنبال مطلب “آندروید نسخه”.

و حالا شما می دانید چه باید به دنبال شما باید مشکل روبرو می شوند. برای جستجوی گوگل من توصیه رفتن با چیزی شبیه به “چگونه به در .” بنابراین، برای مثال، “نحوه تغییر تصویر زمینه بر روی کهکشان S9 اندیشه 8.0.”

مرتبط با: چگونه به پیدا کردن که نسخه های آندروید شما

چگونه به را بیشتر از تلفن شما

یکی از اندیشه بزرگترین مزایای است آن customizability. دان ‘ ŧ مانند تصویر زمینه شما? آن را تغییر دهید. هنوز خوشحال با پرتاب سهام? آن را برای چیزی قوی تر مبادله. آیکون های بهتر نیاز دارید؟ داغ، شما بیش از حد انجام دهد. Customizability حزب از آنچه باعث می شود اندیشه کمی بیشتر به چالش کشیدن برای استفاده، بلکه آنچه آن را می سازد تا بسیار سرگرم کننده (و مفید) که برای بسیاری از مردم.

وجود دارد بسیاری از گزینه های برای چیزهایی می توانید انجام دهید با آندروید هستند اما ما سعی خواهیم به اینجا مختصر شود. به جای بند بعد از بند از کارهایی که انجام می دهید می توانید اینجا است لیست سریع از ایده های بنابراین شما می توانید از طریق در اوقات فراغت خود را کلیک کنید:

مرتبط با: گرفتن بیشتر از دستگاه خود آندروید

چگونه به حداکثر رساندن زندگی باتری [19659003]

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران با هر گونه گوشی های هوشمند عمر باتری است. خوشبختانه، بسیاری شما می توانید انجام دهید با اندیشه به افزایش عمر باتری وجود دارد.

این چیزی است که در عمق بیشتر از ما می تواند پوشش در فقط چند جمله یا نقاط ساده، اما خبر خوب این است که راهنمای جزئیات در مورد چگونگی حفظ عمر باتری. خواندن که بیش از. آن زندگی می کنند. دوستش دارم.

مرتبط با: راهنمای کامل برای بهبود اندیشه باتری زندگی

اما به طور جدی، وجود هنوز هم ممکن است زمان هنگامی که شما باید مسائل باتری بدون در نظر گرفتن چگونه مراقب شما را درباره آن هستند. اگر آن زمان می آید، شما می خواهید به حفاری در عمق و کشف کردن آنچه در جریان است — آن، شما باید عمیق تر باتری دولت. خبر خوب این است که تعدادی از برنامه های بسیار عالی در بازی بزرگ به کمک وجود دارد.

مرتبط با: چگونه برای سلامت باتری مانیتور اندیشه دستگاه خود را

در نهایت، همیشه یک ایده خوب برای نگه داشتن چشم در سلامت شما باتری است. شارژ شما بیش از حد هستند? اجازه دادن به باتری بسیار کم هر چیز دیگری شما باید آگاه باشند از وجود دارد؟ نرم افزار عالی به نام AccuBattery است که شما می توانید بگویید این همه و بیشتر است. پس پیش برو و آن را نصب, اما همچنین اطمینان به راهنمای ما در نظارت بر سلامت باتری دستگاه خود را بررسی کنید.

چگونه به نگه داشتن گوشی خود را امن و امن

یکی از اولین چیزهایی که شما باید انجام دهید در هنگام راه اندازی تلفن جدید امن آن پسر بد است. با هر گوشی آندروید شما رمز PIN یا الگوی استفاده کنید. در اکثر تلفن های آندروید جدید، شما همچنین اثر انگشت استفاده کنید. بسته به نوع گوشی شما نیز ممکن است بیشتر روش های موجود را باز می کند — مانند زنبق اسکن بر روی گوشی های سامسونگ کهکشان.

مرتبط با: نگه داشتن شما دستگاه امن

شما همه از این در منوی تنظیمات امنیتی >. اگر شما با داشتن مسائل، پرایمر بسیار عالی در اندیشه امنیت است که باید به کمک داریم.

اما هم وجود دارد بیشتر به تلفن از lockscreen امن نگه داشتن. شما احتمالا در مورد “استقلال” قبل از، شنیدم که به طور کلی از نسبت دمیده شده و تاثیر نمی گذارد اکثر کاربران آندروید .

مرتبط با: چگونه برای جلوگیری از بدافزارها بر روی آندروید

هنوز هم, این است چیزی برای فکر و مراحل شما می توانید گوشی خود را از تروجان (و برنامه های مشکوک دیگر) وجود دارد. بلند و کوتاه از آن پایین می آید به چند روش اساسی:

  • برنامه های sideload نیست. اگر شما نمی دانید این شما می توانید درباره آن عمل در اینجا بیشتر بیاموزید.
  • اجتناب از فروشگاه app شخص ثالث. تنها استفاده از فروشگاه رسمی گوگل — بازی بزرگ.
  • حتی زمانی که با استفاده از Google Play برای برنامه های جعلی مراقب. بنابراین چیزی برای آگاهی از این پاپ تا هر یک بار در در حالی که–به ویژه برای محبوب ترین برنامه های کاربردی.
  • همیشه به روز رسانی سیستم را نصب کنید. این وصله های امنیتی می باشد.
  • نرم افزار دزدان دریایی نیست. به طور جدی، نه تنها این شما را حرکت تند و سریع، اما همچنین می تواند منجر به همه چیز از بد اتفاق می افتد به تلفن خود را (و داده).

در حالی که که ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری، بسیاری از این مسائل منفعلانه اتفاق می افتد (یا چیزی لازم حتی فکر نمی باشد). شانس بیش از نیمی از کسانی هستند که شما را در وهله اول تأثیری نخواهد داشت، اما آنها هنوز هم چیزهایی برای آگاهی از.

اگر شما در یک برنامه محدود داده چگونه به حفظ داده ها استفاده از خود را در بررسی

شما به حفظ خود استفاده خواهید. خوشبختانه، اندیشه ابزار ساخته شده به آن خواهد شد نه تنها هنگامی که شما در حال گرفتن نزدیک به کلاه خود را چقدر داده در تلفن، اما می توانند در حال استفاده است همچنین شما هشدار نگه دارید تا با است. همه این مسائل است، البته، تعریف پذیر توسط کاربر.

برای رسیدن به این تنظیمات، شما نیاز به تنظیمات پرش > شبکه > استفاده از داده ها (این منو نیز ممکن است در ریشه از منوی تنظیمات بسته به تلفن شما). از آنجا شما می توانید طرح خود را تلفن همراه صورت حساب چرخه است که کمک خواهد کرد که شما دقیق تر پیگیری نحوه استفاده مجموعه.

در غیر این صورت، شما می توانید تنظیم سطح هشدار داده محافظ های بسیاری در این منو. این نیز به شما یک ایده است بنابراین شما می توانید آنها را موثر تر از آن برنامه های بسیاری از داده های خود را با استفاده از کمک خواهد کرد. یا اگر چیزی جویدن پایین بسیاری از داده ها در پس زمینه وجود دارد، می دانید برای خلاص شدن از شر آن. این منو بسیار مهم برای نظارت بر استفاده شما است.

هستند بسیاری از گزینه های دیگر برای راه هایی برای حفظ اطلاعات شما و ما مجموعه ای از نکات آن اینجا است. اگر اجتناب از overages برای شما مهم است، سپس آن قطعا ارزش نگاه است.

مرتبط با: چگونه به نظارت (و کاهش) خود را استفاده از داده ها در اندیشه