چگونه به تماشای بزرگترین رویداد ورزشی جهان خانه امروز 14 ژوئن سال 2018 فیفا جهان جام آنلاین (بدون کابل)

: جام جهانی فوتبال در روسیه. اگر می خواهید به تماشای بازی بدون کابل, گزینه های تو — بسته به جایی که شما زندگی می کنند. نگاهی به وضعیت در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا و از کجا به دنبال اطلاعات در کشورهای دیگر اینجا است.

پس از مسائل دور زدن محدودیت های جغرافیایی استفاده از VPN

که آیا شما از کشور خود سفر یا تنها در یک محل است که محدودیت های مسخره در چه زندگی می کنند در دسترس است، راه حل برای دور زدن محدودیت است همیشه استفاده از VPN است که در آن به نظر می رسد به عنوان اگر شما در حال آمدن از مکان های مختلف. تراکم VPN ما این است:

  • ExpressVPN -این انتخاب VPN فوق العاده سریع، آسان برای استفاده و بسیار کاربر پسند مشتریان برای هر پلت فرم است.
  • StrongVPN -این VPN نیست کاملا به عنوان کاربر پسند، اما بسیار سریع است و گرایش به مفید برای دور زدن محدودیت به دلیل بسیار خوبی شناخته شده است.

به طور کلی، راهی برای دور زدن محدودیت های تعویض سرور VPN به یک کشور دیگر است که دسترسی به وب سایت می خواهید از آن مشاهده شده است. اگر هنوز مسدود شده است، از سرور های مختلف را امتحان کنید. بنابراین شما نمی خواهد که به پرداخت هزینه برای چیزی است که برای شما کار نمی کند هر دو از انتخاب آزمایش رایگان ارائه می دهند.

چگونه به سازمان دیده بان جهانی جام آنلاین در ایالات متحده

در ایالات متحده, وجود دارد دو دارندگان حقوق برای جام جهانی 2018: فاکس در زبان انگلیسی و Telemundo به زبان اسپانیایی. هر چند گروه مرحله بازی در دسترس است رایگان از طریق برنامه ورزشی NBC جریان خواهد هیچ بازی زبان انگلیسی با توجه به انتشار رایگان آنلاین، جریان موجود خواهد بود.

که روباه و Telemundo هر دو شبکه های سنتی پخش در ایالات متحده، معنی اگر سیگنال می تواند در منطقه شما برداشت شما بالقوه می توانید آنها را به صورت رایگان با استفاده از آنتن تلویزیون تماشا می شایان ذکر است. شما حتی می توانید مجموعه تا ضبط و پخش Plex و پخش با استفاده از قرص یا تلفن. چون روباه و Telemundo تنها تعداد محدودی از بازی در ایستگاه های رایگان خود را در حال پخش شما هر بازی به این ترتیب، سازمان دیده بان نیست.

  • فاکس از 38 پخش بازی های 64 در مسابقات در شبکه تلویزیونی فاکس — برنامه کامل اینجا را مشاهده کنید. جلال به روباه اینجا: این تعداد رکورد بازی پخش برای پوشش زبان انگلیسی در ایالات متحده است. بازی های باقی مانده در FS1 کابل شبکه ورزشی هوا خواهد شد.
  • Telemundo پخش 56 64 بازی در شبکه های پخش شده از تلویزیون خود — برنامه کامل اینجا را مشاهده کنید. 8 بازی باقی مانده در Universo زبان اسپانیایی کابل شبکه ورزشی پخش خواهد شد. این به این معنی ارائه شده شما درست با مفسران اسپانیایی راه برای تماشای بازی های بیشتر کردم.

اگر شما از ورود تلویزیون کابلی: اگر شما اشتراک کابلی (و یا دسترسی به پدر و مادر خود رمز عبور کابل) فاکس ورزش برو

استفاده از نرم افزار دارید،: شما می توانید هر بازی جام جهانی در فاکس رفتن ورزش سازمان دیده بان. نرم افزار برای هر پلت فرم ارائه HD جریان هر بازی وجود دارد.

بدون کابل? ورود جریان تلویزیون ارزان دریافت اگر شما ورود کابل با پرتاب کردن تلویزیون

ارزان ترین و ساده ترین راه برای دسترسی به ثبت نام برای پرتاب کردن تلویزیون و آبی بسته 25 دلار در ماه است که شامل روباه و FS1 است. آن را به عنوان یک سرویس عالی است واقعا ارزان برنامه اجازه دهید که شما را انتخاب کنید فقط در کانال های است که برای شما مهم است که طرفداران پرتاب کردن تلویزیون به هر حال، ما.

بنابراین شما می توانید بازی هر کجا می خواهید تماشا بند برنامه های برای تقریبا در هر پلت فرم است. همچنین، پس از ورود تلویزیون زنجیر تو شما نیز می توانید استفاده کنید همه برنامه های فاکس ورزش بروید، شما فقط باید برای ورود به سایت با اطلاعات کاربری فلاخن.

قلاب سنگ $25 ماه آبی بسته فاکس و FS1 ارائه می دهد.

آن شایان که زنجیر آثار تنها در ایالات متحده است. شما مشخصات فنی می تواند استفاده از VPN برای دور زدن محدودیت و دسترسی رسن از هر کشوری، اما سپس شما را به موضوع پرداخت برای بند، که نیاز به کارت اعتباری معتبر ایالات متحده اجرا. ما خواندن داستان از مردم با استفاده از کارت های هدیه زنجیر است (که به راحتی آنلاین را می توان خرید) ایجاد حساب از خارج از ایالات متحده، اما است که نه چیزی است که ما در تمام تست شده، و بنابراین ما می توانیم ‘ t آن را توصیه.

چگونه به تماشای آنلاین جام جهانی از طریق پروکسی یا ITV

بریتانیا جالب است که در پروکسی و ITV حقوق برای جام جهانی تقسیم سال بیشتر. 2018 مستثنی نیست و اگر شما نیاز به دانستن است که ایستگاه بازی های که شما می توانید برنامه کامل در اینجا.

اگر شما خارج از بریتانیا، شما چرا که آنها از لحاظ جغرافیایی محدود قادر به دسترسی به جریان نخواهد هستیم. شما ExpressVPN یا StrongVPN به تماشا به هر حال با انتخاب یک سرور مبتنی بر انگلستان و دور زدن محدودیت های استفاده کنید، اما آن است که شایان دست کم پروکسی می سازد تلاش برای جلوگیری از vpn ها, بنابراین شما اغلب نیاز به تعویض سرور و یک چیز مطمئن نیست.

آیا شما در واقع در بریتانیا و یا شما با استفاده از VPN, شما نیاز به استفاده از یکی از این لینک ها به تماشای آنلاین.

به نظر می رسد پخش تلویزیون به بسیاری از کانال های به صورت رایگان، شما فقط نیاز به ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان با استفاده از کدپستی معتبر انگلستان (شبیه به کد پستی ایالات متحده).

چگونه به تماشای جام جهانی در کانادا تلویزیون

بل رسانه گروه — که صاحب CTV TSN و RDS زبان فرانسه — کانادا حقوق برای جام جهانی 2018 پخش است. این تغییر از سال 2014 و زمانی که سی بی سی برگزار حقوق و ارائه رایگان در وب سایت خود را به جریان است.

وضعیت در این زمان در اطراف پیچیده تر است. پخش برنامه های فارسی زبان بین شبکه است که شبکه های پخش و TSN که کابل شبکه ورزشی تقسیم خواهد شد; برنامه را در اینجا در دسترس است.

شما می توانید به تماشای بازی پخش CTV با استفاده از آنتن و بازی های شبکه نیز در این گزارش برای وب سایت CTV جریان ارائه خواهد شد. شما همچنین می تواند تماشای TSN بازی آنلاین اگر شما اشتراک کابل.

و این مورد برای گفتن وجود دارد. وجود ندارد واقعا تلویزیون کانادا معادل دو زنجیر و خدمات مانند آن، بنابراین شما گزینه واقعی فقط برای تماشای هر بازی این است که برای پرداخت کابل. با عرض پوزش، کانادا.

چگونه به تماشای جام جهانی از طریق تلویزیون استرالیا

اگر شما در استرالیا شما می توانید به تماشای جام جهانی SBS به صورت رایگان با استفاده از و نه تنها برنامه های تلفن همراه دارند اما آنها حتی باید حدود VR

توجه: در حالی که شما احتمالا می تواند استفاده از VPN برای دور زدن اگر شما در جایی خارج از استرالیا شانس زنده محدودیت و سازمان دیده بان جام جهانی این راه رایگان، خوب است که پهنای باند جریان فقط می خواهد به اندازه کافی سریع است.

جهان جام پخش حقوق جهان

حقوق پخش بین المللی برای جام جهانی شبکه پیچیده، و آن طول می کشد سنین به طرح چگونه به تماشای هر بازی در هر کشور بر روی زمین. اگر شما هنوز در کانادا، بریتانیا یا ایالات متحده اتمام این لیست دارندگان حقوق پخش 2018. این را به شما می دانم که کانال تلویزیون حقوق به هوا بازی می دهید و شما می توانید از وب سایت خود را برای پتانسیل جریان گزینه های بررسی. موفق باشید و لذت بردن از مسابقه!

عکس های اعتباری: فروشنده / Shutterstock. com