WhatsApp فقط در سراسر جهان نیست رفت، اما ما از طریق بدترین نشان WhatsApp

 در اندیشه.

WhatsApp جهان محبوب ترین نرم افزار پیام رسانی، اما حتی فیس بوک متعلق به پلت فرم به قطع نمی شود. در واقع نرم افزار به طور خلاصه برای تعداد زیادی از مردم سراسر جهان صبح امروز بود پایین.

همانطور که نمی شد پیام های اواخر ما اول متوجه قطع برق بر روی دستگاه های شخصی ما (کامل با کنار ساعت پیام به عبارتی وضعیت برزخ آن) و یا دریافت کرد.

ما هر چند، به عنوان نظرات وب سایت دریافت DownDetector از کاربران سراسر دنیا به تنهایی نیست. نظرات کاربران در رومانی و ترکيه و عمان و هنگ کنگ, جمهوری اسلامی پاکستان ریخت آمریکا، سوئیس، دبی، زلاند نو، اندونزی، فرانسه، بلژیک و اردن.

این وب سایت تحت پوشش به طور خاص ضرب دو اروپا و مالزی و آفریقای جنوبی و خاور میانه به عنوان بازار تحت تاثیر قرار.

 نقشه نمایش WhatsApp مسائل دنیا. DownDetector

کاربران نیز به توییتر برای ارسال در مورد قطع برق، مدت کوتاهی پس از آن تایید برنامه پشت آنلاین بود که در زمان. نمودار DownDetector اوج 1788 گزارش پس از 2 ساعت صبح و همکاران نشان داد اما این از آنجا که تقریبا به طور کامل مهره با نخ ناقص است. کاربران نیز در وب سایت، تایید هستند که چیزهایی را به منظور نظر است.

اولین بار است که پلت فرم فیس بوک متعلق به مسائل عمده رنج می برد این ماه نیست. نمایش مشخصات عمومی کاربران در اندیشه نرم افزار دچار تصادفات هفته گذشته اما کاربران iOS مشکل مبتلا نبودند.

پس از این شرکت نشان داد WhatsApp دیگر در دستگاه های آندروید 2.3 شیرینی زنجفیلی در سال 2020 پشتیبانی خواهد شد اخبار نیز می آید. چون صفحهٔ توزیع گوگل آندروید 2.3 (منتشر شده در سال 2011) حساب تنها 0.3 درصد از دستگاه های بزرگ بازی بازدید نشان می دهد آن را ممکن است یک معامله بزرگ.

شما قطع WhatsApp مبتلا شدند؟ اطلاعات بیشتر برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ سپس ما در بخش نظرات اطلاع دهید.