از رایانه های شخصی در سراسر جهان زمان کیبورد بهترین ارگونومیک کیبورد برای بهبود تایپ و آسایش بررسی گیک

راه درازی آمده اما هنوز بیشتر از همان طرح اولیه از دهه قبل. اگر می خواهید چیزی بیشتر راحت مدل ارگونومیک پاسخ است.

تایپ کردن حرکت اساسا غیر طبیعی است. پس از ماموت طولانی شکار پانچ دو گزارش آماری در سیب خود را 0.000002 اولیه انسان sapiens نمی نشست. و پیش سازهای طراحی چیدمان صفحه کلید مدرن از مستطیل شکل به چیدمان QWERTY با بهره گیری از دانش امروز ارگونومی و ساییدگی و پارگی است که حرکت های تکراری در عضلات، مفاصل و تاندون ها می تواند ساخته شده بودند. کیبورد زیر، در حالی که هنوز یک راه حل کامل برای تایپ کردن خستگی یا RSI, تغییر موقعیت و حرکات تایپ خود را به چیزی راحت تر و پایدار برای کار طولانی و یا جلسات بازی طراحی شده اند.

از آنجا که اجازه می دهد تا دست های خود را به طور طبیعی جدا کردن و عمود باقی مانده طرح تقسیم است بهترین، به شما بدن. اما اگر شما نمی تواند به برخی از تغییرات شدید تر طرح استاندارد تنظیم، روش جمع آوری و منحنی معمولی تر هنوز هم می تواند مفید. ما انتخاب بهترین کلی صفحه کلید، همراه با بهترین تراکم برای gamers مسافران مکرر penny-pinchers و علاقه مندان به صفحه کلید مکانیکی.

به طور کلی بهترین صفحه کلید ارگونومیک: Kinesis Advantage2 ($ 319)

اگر شما جدی در مورد شروع و حفظ عادت های سالم تایپ، Kinesis Advantage2 است راه رفتن. این بلوک هیولا آلومینیوم استاندارد صفحه کلید QWERTY در از هم جدا، دکمه اصلی تایپ بر روی منحنی مقعر راحت برای هر دو دست قرار می دهد، و سپس حرکت چیز دور از فرمت کلید ضعیف تر انگشت کوچک و انگشت حلقه را به انگشت خود را بلند کردن اجسام سنگین انجام دهید. روش اثبات شده و بسیار دوست داشتنی که ایجاد یک تجربه بهتر تایپ البته با سرمایه گذاری سنگین و شیب منحنی یادگیری برای طرح اصلاح است.

شامل طراحی اگر شما فکر می کنم طرح دیگری کار کرد بهتر برای شما، و همچنین Dvorak (با keycaps چاپ شده در نسخه “QD”) پشتیبانی کامل کلید remapping و ماکروهای سفارشی. تمام صفحه کلید Advantage2 گیلاس MX براون سوئیچ با بازخورد لمسی جز مدل “LF” متخصص با خطی سوئیچ قرمز استفاده کنید. نقره ای رنگ و موارد گرافیت ارتقاء گران تر است و پوسته انگلستان، سوئد و آلمان می توان او را در نیز هست.

بهترین بودجه صفحه کلید ارگونومیک: Sculpt مایکروسافت ($ 67)

مایکروسافت ماوس انحنا ارگونومیک برای بیش از دو دهه ساخت شده است و آخرین آنها مدل ترکیبی که تابع راحت با جای تعجب ظریف فرم. مجموعه حجاری صفحه کلید ارگونومیک تکنیکی برچسب قیمت 130 دلار با ماوس همراه آن است اما صفحه کلید به تنهایی برای زیر $70 آنلاین بدون بسته بندی خرده فروشی آن ساخت ارزان ترین گزینه در این لیست نصف شما می توانید.

اگر تغییر پوسته های کلیدی در طرح تقسیم دیگر صمیمی ایدا چیزهایی برای شما آن را نیز سازش خوب است. Sculpt هنوز هم کلید به مناطق اختصاص داده شده دست تقسیم می کند اما چیدمان QWERTY استاندارد باقی مانده است، همراه با برخی از سوئیچ غیر مکانیکی مناسبی تحت کلید chiclet به سبک. این بسته شامل رمپ اختیاری به هیئت مدیره حتی بالاتر جمع آوری و ایجاد نمی تونم به جلو و جداگانه صفحه شماره بی سیم می تواند منتقل شده (یا عبارت ساده دور اگر شما می توانید آن را استفاده نکنید).

بهترین صفحه کلید ارگونومیک فشرده: Kinesis Freestyle2 ($ 89)

بزرگتر از صفحه کلید استاندارد از ضرورت و به این ترتیب را تغییر چیدمان و منحنی های اضافی از مدل ارگونومیک. اگر شما نیاز به چیزی کوچکتر برای فضای میز محدود یا شما خواهید یک صفحه کلید قابل اعتماد است که به راحتی در کیسه سفر مناسب می توانید Freestyle2 بهترین انتخاب است. بر خلاف مزیت، این تقسیم صفحه کلید استفاده از کلیدهای طرح پیش فرض فقط کنترل کمتر استفاده می شود در حال حرکت به ستون های عمودی در طرفین برای آسان برسد.

به اندازه کافی کوچک به فضای صفحه کلید معمولی مناسب است اما اجازه لولا اختیاری و اتصال کابل برای جداسازی و کج هنگامی که فضای بیشتری در دسترس است. بسیاری از تغییرات در این طرح وجود دارد: کامپیوتر مک بلوتوث برای کامپیوتر و مکینتاش و تعداد انگشت شماری از پوسته های بین المللی، همه با کابل مرکزی 9 اینچ استاندارد و یا ارتقاء 20 اینچ بیشتر انعطاف پذیر. مدل هر کدام که شما انتخاب می کنید, افزونه 40 دلار برای VIP3 کج تیزرهای و نخل را ارتقاء داده شده بسیار خوب است.

بهترین صفحه کلید ارگونومیک برای علاقه مندان به مکانیک: انجمن گفتگوی ErgoDox ($ 270)

اگر شما عمیقا در حال سرمایه گذاری در شوق صفحه کلید مکانیکی هیچ یک از گزینه های دیگر در این لیست را به خراش خارش خود را برای رفتن سفارشی. ErgoDox منبع باز طراحی صفحه کلید است که طرح اولیه از مزیت Kinesis می گذارد اما ditches منحنی مقعر برای تقسیم کامل مورد را وارد کنید. جنبه های منبع باز اجازه می دهد تا هر کسی که به ساخت و برنامه ErgoDox اگر آنها تخصص، و یا به سادگی خرید استاندارد حزب (مورد، تخته مدار چاپی، صفحات سوئیچ، سوئیچ ها، و keycaps) و آن خود را جمع آوری. این باز کردن انواع شگفت انگیز از گزینه های سفارشی سازی و طراحی بسیار محبوب تبدیل شده است — حتی علاقه مندان keycap قطره معمولا ارائه بسته فوق العاده کلیدی برای صاحبان ErgoDox.

اگر آماده شکستن هویه ErgoDox EZ نسخهٔ از پیش ساخته شده از طراحی است که اجازه می دهد تا خریداران را به صورت مکانیکی سوئیچ, keycaps, چراغ روشنایی و افزودنی های کج است. محدوده قیمت از 235 $ برای نسخه استخوان لخت بدون keycaps تا عظیم $354 برای تمام زنگ ها و سوت. به عنوان پاداش آخرین نسخه انجمن های کاملا مدولار، اجازه دادن به علاقه مندان به مبادله در طرح های جدید و مختلف سوئیچ در هوی و هوس است.

بهترین صفحه کلید ارگونومیک برای Gamers: Kinesis تقسیم لبه آزاد (199 دلار)

تقسیم لبه استاندارد طراحی آزاد Kinesis طول می کشد، آن را با بدن بزرگتر و نخل را راحت retools و معاوضه رتبهٔ گنبد لاستیک کلید برای سوئیچ MX گیلاس آبی، قهوه ای، قرمز و یا نقره ای نظر دوستانه. تقسیم با کابل مرکزی به اندازه کافی طولانی اگر شما بسیار تمایل هر چند هیچ گزینه بی سیم وجود دارد که شما سمت چپ به تنهایی می تواند استفاده می ماند. صفحه کلید همراه با نرم افزار کامل برنامه نویسی سفارشی دوره و ماکروها — به خصوص سودمند برای صفحه شماره اضافی در سمت چپ — و واژگوني N کلید برای جلسات شدید. هنگامی که شما در حال حرکت بین ماشین های مختلف برنامه نویسی سفارشی حتی به صفحه کلید خود را، برای ذخیره می توانید. Led ها استاندارد است، اما فقط به رنگ آبی در دسترس هستند.

اگر شما دوست ایده یک هیئت مدیره تقسیم برای بازی اما در حال حاضر یک صفحه کلید برای تایپ کردن، شما باید چک کردن برخی از اختصاص داده شده را در بازار اضافه، تنظیم چپ یا دوست دارید.