شما می توانید در حال حاضر حلقه $200 صفحه اصلی امنیت بررسی سیستم ماهواره

پس از مانع قانونی مختصر پیش از سفارش، حلقه سیستم DIY امنیتی خود را به جرم آوردن است. شما در نهایت آن، با شروع در $200 قبل از سفارش می توانید.

سیستم های امنیتی را می توان گران قیمت برای نصب اما مدولار، سیستم DIY امنیتی بیشتر از شرکت خانه هوشمند امید به تغییر آن هستند. همزمان اما نه لزوما ارائه فقط رتبهدهی نشده است. به عنوان مثال، دوم — که متعلق به گوگل — سیستم ارائه می دهد که خانه که 400 دلار با دو سنسور درب، هر کدام عمل به عنوان سنسور حرکت (و همچنین ایستگاه پایه می تواند تشخیص حرکت نیز هست). که یک شروع خوب است و اجازه دادن به سنسور کشش دو وظیفه قابل توجه است اما برچسب قیمت سنگین با توجه به شما احتمال نیاز افزودنی های مختلف برای هر چیزی بیش از گفتن منطقه اطراف خود را جلو و پشت درب هست.

در حال حاضر، حلقه — که متعلق به آمازون، گوگل در حال ظهور را رقیب اصلی در فضای خانه هوشمند — سرانجام پاسخ خود به این آزاد است. زنگ زنگ ویژگی های کیت استارتر که هزینه 200 $ و همراه با یک حرکت سنسور و حسگر یک درب. که کمتر از شما با معاون کیت، اما نیمی از قیمت هم است. با این تفاوت شما می توانید خرید ده بیشتر سنسور درب (20 دلار هر) یا شش سنسورهای (30 دلار هر) و یا برخی از ترکیبی از هر دو. گفت، پنج بیشتر سنسور درب و سنسورهای حرکت، سه. که انفجار بسیار بیشتری برای خود است.

حلقه نیز آبونمان خدمات است که اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر حرفه ای سیستم شما کار می کند حتی اگر اینترنت شما می رود با استفاده از اتصال تلفن همراه را ارائه می دهد. طرح 10 دلار/ماه همچنین شامل ضبط نامحدود برای حلقه Doorbells و دوربین های خود را.

آمازون و گوگل هر دو مسابقه به خود بازار هوشمند مقرون به صرفه و آسان برای استفاده از ابزارهای راه خود را به جریان اصلی. DIY صفحه اصلی امنیت همواره به یک بیت از دسته تو رفتگی در دیوار است اما بین دوم و حلقه را ارائه آن ممکن است شروع به تبدیل شدن به خیلی بیشتر رایج. شما سیستم حلقه قبل از سفارش می توانید، و آنها شروع به حمل و نقل جولای 4th.

منبع: تماس از طریق TechHive