مشخصات و تاریخ انتشار و قیمت و بیشتر

در این پست که به طور منظم به روز خواهد شد، ما را نزدیک تر نگاه آخرین شایعات سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 آینده گوشی های اطراف است.


بروز رسانی (06/13): ما ارسال جزئیات جدید در مورد ظرفیت اتهام باتری 9 کهکشان توجه داشته باشید سریع شارژ قابلیت، و تاریخ انتشار. اتمام مقاله کامل زیر برای اطلاعات بیشتر!

مقاله اصلی: 8 توجه داشته باشید کهکشان است سر و صدا رسید. با وجود گران ترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا به امروز و اسکنر اثر انگشت weirdly قرار داشتن، گل سرسبد outsold دستگاه های قبلی توجه داشته باشید. 18.5:9 بزرگ صفحه نمایش دو دوربین راه اندازی و طراحی خیره کننده آن دلایل ظاهرا خوب به اندازه کافی برای مصرف کنندگان برای فراموش کردن همه چیز در مورد شکست مفتضحانه 7 توجه شد.

که آیا سامسونگ می توانید مدیریت به تکرار با 9 توجه داشته باشید کهکشان بستگی به چه مقدار از ارتقاء این گوشی بیش از سلف خود و برچسب قیمت آن خواهد بود. اگر چه مشخصات و قیمت رسمی هنوز آشکار نشده، شایعات مختلف است در مورد این موضوع به ما چه انتظار — آنها را چک کنید از زیر کلیک کنید.

توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ 9: تاریخ انتشار

 سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9

است شایعات تاریخ انتشار nitty-ریگ دار

  • متضاد هستند.
  • آنها ادعا می کنند توجه داشته باشید کهکشان 9 فروش در ژوئیه و یا اوت می تواند.
  • دو گزارش به نظر می رسد به توافق در همان تاریخ راه اندازی کهکشان توجه داشته باشید 9: 9 اوت 2018.

توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ 9 است تاریخ انتشار شایعات هستند همه جا، اما همه آنها ادعا می کنند که گوشی های می توانستند قفسه زودتر از سلف خود. بازآموزی 8 توجه در پایان اوت سال گذشته رونمايي شد و در 15 سپتامبر منتشر شد. دلیل چرا سامسونگ ممکن است بخواهید که سرعت تا این سال را برای آزادی گل سرسبد آن قبل از نسل جدید آی فون بازدید کنندگان بازار است. طبق معمول که در سپتامبر رخ می دهد پیش بینی است.

دلیل چرا سامسونگ ممکن است بخواهید به چیزهای سرعت است که انتشار 9 توجه به قبل از اپل جدید حیطه است.

اولین گزارش از سرمایه گذار و ادعای صفحه نمایش سامسونگ لگد کردن تولید پنل های OLED برای گوشی های هوشمند در ماه آوریل–دو ماه زودتر از توجه داشته باشید کهکشان 8. این به این معنی 9 توجه داشته باشید کهکشان می تواند در فروش به عنوان اوایل به عنوان ژوئیه بروید.

با این حال، گزارش اخیر از ناقوس می گوید: پس از دستور نایب رئیس Lee Jae یونگ تغییرات در طراحی این گوشی سامسونگ راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 به تأخیر انداخته است. او ظاهرا می خواهد برای کاهش ضخامت شیشه است که محافظت از OLED صفحه نمایش توسط 0.5 میلی متر برای اینکه به احساس بهتر در دست. این تغییر تولید شهر حزب دیگر حدود دو هفته که به معنی غول فن آوری می تواند شاخص در پایان ماه ژوئیه یا اوایل اوت پرده تاخیر می تواند.

آخرین گزارش از بلومبرگ و بسیار مشخص است. این ادعا در 9 توجه داشته باشید کهکشان اولین آن در 9 اوت در شهر نیویورک، که حدود دو هفته قبل از سلف خود را. اما این که چارچوب زمانی هنوز هم می تواند به تغییر این گزارش همچنین اشاره 9 توجه داشته باشید در پایان ماه اوت، فروش رفتن.

صدای جیر جیر اخیر leakster توییتر یخ جهان corroborates بلومبرگ گزارش بیان کرد که توجه 9 اوت 2 راه اندازی و یا 9.

بنابراین هیچ کلمه ای وجود دارد که گزارش چیزی، تأئید نشده است — اگر هر — درست است.

توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ 9: 9 های توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ

مشخصات nitty-ریگ دار

  • سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 می تواند راه اندازی دوربین های دوگانه با دیافراگم متغیر ورزش.
  • گوشی های هوشمند باید به صفحه چیپست Exynos گل میمون 845 یا 9810.
  • آن را با S خیلی قلم، که می تواند چند حقه جدید تا آستین خود آمده است.

با توجه به گذار ، صفحه نمایش 9 توجه داشته باشید کهکشان خواهد بود بزرگتر از 8 توجه — اما تفاوت خواهد شد کوچک است که شما به سختی آن اطلاع می دهد. گوشی های هوشمند با صفحه نمایش اینچ 6.38 تا از توجه 8 اینچ 6.32 آمده گفته است. صفحه نمایش می باید کلاسیک در هر دو طرف و ورزشی نسبت 18.5:9 به عنوان سال گذشته. هیچ کلمه ای در قطعنامه در حال حاضر، اما ما انتظار آن را به همان یک سلف خود را آن 2.960 x 1.440 پیکسل. برخی از شایعات حاکی است 4 k نمایش گزینه ای نیز دارد.

9 توجه کنید شده احتمالا توسط آخرین گل میمون 845 — یا خود سامسونگ تراشه Exynos 9810 بسته به منطقه — فقط سری S9 کهکشان را دوست دارم. مانند احتمال 6 GB RAM را بسته تحت هود 8 توجه، 9 توجه داشته باشید، که به معنی آن قادر به تحمل هر چیزی شما را در آن پرتاب خواهد شد. با این حال، نیز شانس سامسونگ اعلام خواهد شد beefed به بالا نسخه از دستگاه وجود دارد.

Leaker چینی جهان ادعای آن آمده با 8 GB از RAM و عظیم یخ 512 GB ذخیره سازی, اما تنها “اگر شما خوش شانس هستید.” آنچه که دقیقا معنی حدس زد هر کسی است که در حال حاضر. آن می تواند که سامسونگ تصمیم نهایی هنوز ساخته نشده است و یا این نوع منحصر به فرد به بازار های خاص مانند چین خواهد.

ما انتظار داریم برای دیدن پیشرفت های چند در بخش دوربین. مانند سلف خود, 9 توجه احتمالا با راه اندازی دو دوربین در پشت، زوم دیجیتال و اثر bokeh آمده است. شانس خوب راه اندازی دوربین می دیافراگم متغیر مانند سری S9 که دستی به خصوص در نور کم عکاسی ورزش وجود دارد. متاسفانه، ما در سراسر هر نشت قابل اعتماد در مورد مشخصات دوربین مانند تعداد مگاپیکسل اندازه دیافراگم آمده است و آنچه شما باید.

خواندن بعدی: “متغیر دیافراگم چیست?

توانایی ضبط ویدئو فوق العاده آهسته ماه که 960 فریم در ثانیه می تواند راه خود را از S9 به 9 توجه را. ویژگی های علیرضا Emoji که شما خودتان را تبدیل به انیمیشن emoji با کمک دوربین اجازه می دهد نیز بر صلیب می تواند. کامل نیست اما بسیاری از سرگرم کننده است. چند emojis علیرضا Westenberg جیمی و جاشوا Vergara زیر خود ما را بررسی کنید.

با توجه به جهان یخ leaker ، 9 توجه باتری بزرگتر از سلف خود را–احتمالا به بزرگی 4, 000mAh, تا از 3 300mAh.

سامسونگ شده است بازی آن امن که آن را به اندازه باتری می آید از قبل 7 توجه داشته باشید. شاید این نهایت ببندید که فصل و یک قدم به جلو.

صحبت از باتری سامسونگ همچنین شارژر بی سیم سریع تر کنار 9 توجه راه اندازی ممکن است. مردمی که باشگاه کهکشان لیست FCC برای شارژر بی سیم جدید با شماره مدل EP-N6100 است که پشتیبانی از رتبه ورودی 12 ولت و آمپر 2.1 خال خال. این است از 9 ولت/آمپر 1.67 شارژر بی سیم (مدل شماره EP-N5100) سامسونگ امسال با S9 کهکشان راه اندازی شد.

دیگر مشخصات و ویژگی های انتظار می رود شامل 64 GB ذخیره سازی پایگاه در آمریکا که شما قادر خواهید بود برای ارتقاء برای 400 گیگابایت اضافی از طریق کارت microSD. سپس شناسایی چهره با چهره اسکنر عنبیه و قابلیت اسکن هوشمند در حال حاضر در S9 کهکشان است که دو گزینه بیومتریک را ادغام می کند دیده می شود وجود دارد.

9 نکته ورزشی به احتمال زیاد خواهد شد یک فیش هدفون و ممکن است با یک جفت آزاد از هدفون AKG.

بیایید درباره امتیاز IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب و توجه داشته باشید در امضای S قلم قلم، که باید چند حقه جدید تا آستین خود فراموش نکنید. 9 توجه نیز به احتمال زیاد خواهد شد با یک فیش هدفون و کشتی با جفت رایگان هدفون AKG در جعبه فقط به عنوان سلف خود ممکن است.

9 توجه داشته باشید کهکشان به اجرای آندروید 8.1 Oreo با پوست تجربه سامسونگ در بالا انتظار می رود. گوشی های هوشمند به احتمال زیاد نیز با 2.0 Bixby مقدار پیش بینی شده در هیئت مدیره است نسخه ارتقا یافته به دستیار دیجیتال این شرکت راه اندازی خواهد شد.

بر اساس شایعه مشخصات و ویژگی های 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ گوشی کمی بزرگتر کهکشان S9 به همراه با S اضافه شده بسیار می رسد. که به همین دلیل ممکن است سامسونگ چند اضافی زنگ ها و whistles دستگاه به افتراق آن از سری S9 را اضافه کنید.

شایعه سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 مشخصات
نمایش 6.38 اینچی Super AMOLED صفحه
2,960 x 1.440 قطعنامه
18.5:9 نسبت
پردازنده گل میمون 845 یا [Exynos981019659049] رم 6/8 GB
ذخیره سازی تا 512 GB
بله MicroSD, تا به راه اندازی دوربین دو دوربین 400 گیگابایت
با دیافراگم متغیر و ویدیو فوق العاده آهسته ماه باتری 960 فریم در ثانیه
3 850mAh
IP68 مقاوم در برابر آب بله جک هدفون
نرم افزار آندروید 8.1 Oreo با سامسونگ تجربه
دیگر ویژگی قلم به قلم صورت تشخیص عنبیه اسکنر و علیرضا توجه کهکشان سامسونگ Emoji

9: اند طراحی

 سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9

سامسونگ کهکشان توجه 8 و کهکشان S9 پلاس

  • nitty-ریگ دار ارائه و 360 درجه ویدیو گفته نمایش 9 توجه داشته باشید کهکشان به بیرون درز.
  • شاخص آینده شبیه به سلف خود با چند تغییر جزئی می تواند نگاه.
  • اسکنر اثر انگشت زیر راه اندازی دوربین های دو جای کنار آن نشستن ممکن است.

OnLeaks است teamed با 91mobiles و 360 درجه ویدیو منتشر شد نیز تا چند ارائه می گفته نمایش 9 توجه داشته باشید کهکشان. آنها نشان می دهد که گوشی آینده شبیه ممکن بود به سلف خود با کمی تغییرات کوچک اینجا و آنجا.

یکی از بزرگترین در پشت, که در آن شما پیدا افقی قرار دو دوربین همراه با اسکنر اثر انگشت است که هم اکنون زیر راه اندازی جای کنار آن نشسته است. سامسونگ همچنین اسکنر زیر دوربین در سری کهکشان S9 نقل مکان کرد این چیزی است که باید باشد است. راه بهتری به نظر می رسد و آن باعث می شود آن را آسان تر برای رسیدن به اسکنر با انگشت هم خیلی بیشتر عملی است.

همچنین کدو شایعات ویدئو و ارائه می دارد که در نمایش اسکنر اثر انگشت در 9 توجه داشته باشید کهکشان خواهیم دید. Althougساعت این نیست ارائه می رسمی دستگاه، OnLeaks پیشینه بزرگ است و به ندرت اشتباه با پیش بینی های خود را است. این به این معنی ادعا که اولین دستگاه های سامسونگ با اسکنر اثر انگشت S10 کهکشان فقط می تواند شایعه ممکن است درست باشد.


توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ 9: قیمت ها

 سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9

nitty-ریگ دار

  • 9 توجه داشته باشید کهکشان می تواند همان سلف خود و یا بیشتر هزینه.
  • آن را تعیین شما پشت حداقل $950 کلیک کنید.

را کلیک کنید نسخه 8 توجه داشته باشید کهکشان با برچسب قیمت 930 دلار در ایالات متحده آن را به گران ترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا به امروز راه اندازی شد. چه تر است, قیمت آن از سال افزایش یافته است — در حال حاضر 950 $. مقاله های مرتبط “/>