مایکروسافت با قاطعیت قصد رجعت روبان را به نوار ابزار

مایکروسافت قصد دارد در سلب کردن رابط روبان در مایکروسافت آفیس، آزاد کردن فضای عمودی در راه است که یادآور ابزارها قبل از آفیس 2007 استفاده می شود.

تغییر به رول دو مایکروسافت ورد نسخه آنلاین امروز، پیش نمایش که بالا دیده خواهد شد. زبانه ها باقی می ماند، اما مجموعه ابزار تقریبا 1/3 ارتفاع فعلی روبان و زیبا در بسیار به نظر می رسد نوار ابزار ارائه شده در دفتر قدیمی. روبان سه خط هنوز وجود دارد اگر کاربران آن است.

تغییر برنامه های دسکتاپ به آرامی دو رول خواهد شد. پل Thurrot اشاره، OneNote برای ویندوز در حال حاضر این روبان خطی با استفاده از. اینجا چیزی است که به نظر می رسد مانند:

کاربران چشم انداز بعضی از دید یک رابط مشابه در ژوئیه با توجه به جارد Spataro، معاونت مایکروسافت آفیس و ویندوز بازاریابی. او مشخص شده در جدول زمانی خشن برای دسکتاپ برنامه های دیگر را در یک پست وبلاگ:

ورد و اکسل و پاورپوینت برای ویندوز ارائه ما مجموعه ویژگی های غنی ترین و عمیق ترین–و آنها را مورد نظر تجربه برای کاربرانی که می خواهید برای دریافت بیشتر از برنامه های ما. کاربران بسیاری از “حافظه” بنابراین ما برنامه ریزی به خصوص مراقب باشید با تغییراتی که کارشان را مختل می تواند در اطراف این نسخه ساخته شده اند. ما چرا که احساس می کنیم مثل ما اول نیاز به بازخورد بیشتر از مجموعه گسترده ای از کاربران را ساده روبان دو این نسخه هنوز آماده نیست. اما وقتی ما کاربران همیشه می خواهد قادر به برگرداندن به روبان کلاسیک با یک کلیک.

توجه داشته باشید زبان: نه “اگر ما” اما “هنگامی که ما انجام دهد.” حتی اگر خط زمان روشن نیست اعضای دفتر این روبان نازک تر انتظار می رود.

شخصا من فکر می کنم این تغییر سر رسیده است. از سال 2007 مانیتور عریض هنجار تبدیل شده اند و در آن انواع نمایش روبان طول می کشد تا مقدار زیادی از فضای عمودی. روبان نازک شدن کاربران می دهد فضای بیشتری برای کار بر روی اسناد خود است که چیز خوبی است.