فقط اینترنت هی

هر کس throttling دور زدن، کنجکاو، اما هر کسی می داند اگر تونن توانایی دور زدن همراه throttling حامل شبکه را? به عنوان مثال، من با AT&T دائمی، و خود برنامه “نامحدود به همراه پیشرفته”، و چاپ زیبا می گوید که پس از 22 گیگابایت استفاده از داده ها در دوره صورتحساب تک، AT&T ذخایر حق به «موقتا آهسته سرعت داده ها در زمینه ترافیک و بار سنگین شبکه.

در حالی که بسیار نادر است که من را متوجه هر slowdowns اصلا حتی پس از من استفاده می شود بیش از 60 GB وجود دارد که من سفر به شهرهای بزرگ و من می کند به پایین را اطراف 2 4Mbps. که قابل استفاده است اما قطعا سرعت LTE نیست. البته، هنگامی که بار شبکه آسانسور برخی از، یا در حرکت به برج همراه با تراکم کمتر، LTE من ساقه تا سرعت شگفت انگیز درست مثل همیشه سرعت.

من استفاده از VPN TunnelBear که واقعا دوست دارم و اگر TunnelBear و یا هر شبکه اختصاصی مجازی برای آن موضوع، توانایی برای چیزهایی مانند throttling نرم است که AT&T در دوست کنجکاو اشاره شده است؟ در درک چگونگی کار vpn ها و من می دانم که در اکثر موارد سرعت اینترنت من به شدت اتصال من به واقعی سرور VPN, اما آنچه مورد اتصال از سرویس دهنده VPN به هر وب سایت یا جریان خدمات بستگی دارد؟ انتظار رکود احتمالا بالاتر امکان پذیر است اما سرعت افزایش downlink uplink بیش از LTE در حالی که متصل به سرور VPN?

تشکر!

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “فقط اینترنت هی”

  1. The short answer is “No”. The throttling happens at a lower network layer than the VPN runs at. You can bypass some traffic shaping by using some VPNs but not at the tower level.

  2. The answer is also No. You can’t hide the fact that you’re still using AT&T’s LTE network while on VPN. VPN only hides your real network by routing your connection to a VPN server.

  3. VPN data is data just like everything else, and it can be throttled. They just can’t make sense of the data.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.