هشدار مقامات ایالات متحده علیه آوردن تلفن های روسیه برای روسیه برای جام جهانی جام جهانی

  • فیفا آمریکا هشدار داد مقامات عمومی برابر مصرف دستگاه های شخصی و کسب و کار خود را به روسیه برای جام جهانی.
  • مقامات می گویند هکرها و دولت روسیه می تواند تلاش و سازش دستگاه.
  • جام جهانی در روسیه از ژوئن 14 تا 15 ژوئیه می گیرد.

وقوع هر چهار سال جام جهانی یکی از کسانی که به بار آمده در زمانی که کشور با هم برای هیجان ورزشی هیجان انگیز است. این نیز ممکن است زمانی که هکرها لیس لغو احکام صادره ی خود و سازش طرفداران ایمیل هشدار داد بالا ضد جاسوسی، اتحاديه.

در بیانیه ای دو اواخر رویترز ، مامور اف بی آی و ضد جاسوسی، ملی ایالات متحده و Evanina ویلیام مدیر مرکز امنیت مسافران جام جهانی را به دستگاه های خود را به روسیه را هشدار داد. او استدلال می کنند که هیچ کس بیش از حد ناچیز به است هدف با مجرمان اینترنتی باشد یا دولت روسیه در چیدن و انتخاب خواهد شد که. گفت Evanina

“شرکت ها و مقامات دولتی بیشتر در معرض خطر هستند، اما تو خیلی ناچیز را هدف قرار، فکر نکنید”. “اگر شما می توانید بدون دستگاه, آن را ندارد. اگر شما باید یکی را، دستگاه مختلف از یک معمول خود و حذف باتری استفاده.” مقاله مرتبط

سازمان های امنیتی بریتانیا است که این گزارش هشدار به شهروندان بریتانیا و تیم فوتبال انگلستان تکرار. شاخه ای از مرکز فرماندهی ارتباطات دولتی (GCHQ) به کار گرفته در حالی که مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا فدراسیون فوتبال “ارائه مشاوره امنیت سایبر متخصص” دو انگلستان عمومی، هشدار دهنده.

ایالات متحده مشابه هشدار برای رویدادهای بین المللی قبلی مانند بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی صادر شده اما این اخطار تند و تلخ تر از دیگران است. آمریکا و روسیه در حال حاضر رابطه سرد با اشکال هنوز هم بدانند که آیا دومی دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 است.

در حالی که دو کشور همچنان به سیاه و سفید کردن گوشت گاو خود را با یکدیگر، مسافران جام جهانی به استفاده از گره های عاقلانه خواهد بود. این دستگاه که حاوی اطلاعات شخصی و بنابراین مهم نیست که اگر آنها را هک کنید دور پس از استفاده، انداخته است.