وصله Cortana اجازه هکرها تغییر شما رمز عبور از قفل صفحه نمایش اشکال

Cortana معنای اشکال هکرها می تواند به تغییر رمز عبور در عدد قفل شده است، اما آنها واقعا واقعا مودبانه… که سری عجیب و غریب از مراحل اجرای منظور من به حال به درخواست.

مرتبط با: نحوه غیر فعال کردن Cortana در ویندوز 10 قفل صفحه

آسیب پذیری، از آنجا که توسط مایکروسافت تمام خانه را با مهاجم گفت: “هی Cortana” و سپس تایپ کردن وصله. این اشکال است که هر کسی به جستجو برای فایل بر روی کامپیوتر قفل شده مجاز باعث. سپس حمله کننده نتایج جستجو که واقعا همه چیز باز می شود راست می تواند. Catalin Cimpanu نوشتن برای کامپیوتر Bleeping اینجا است:

کاربران می توانید دسترسی به منوی کلیک راست کنید بعد از… Cortana را راه اندازی. این منو شامل گزینه های مختلف حساس، مانند “بازکردن مکان پرونده”، “مسیر کامل کپی،” “اجرا به عنوان مدیر،” یا خطرناک یک، “با اجرای PowerShell.”

بله، هنگامی که کسی میتونه PowerShell اسکریپت بسیار زیبا را hosed هستیم. مایکروسافت از این موضوع را وصله است، اما اگر شما هنوز هم نگران در نظر Cortana قفل در روی صفحه نمایش قفل ویندوز 10 فقط تا مطمئن شوید.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.