“، اصطلاح عامیانه رایج دلار آمریکا باک” با کدام یک از این صنایع نشات گرفته است؟

پاسخ: اگر شما تا کنون بمب چگونه است مربوط به زبان عامیانه برای دلار آمریکا، “باک”،

واژه استفاده می کنیم برای گوزن نر به دام انداختن، شما فقط چگونه در مسیر شما با این خط تفکر ببینند خوشحال می شود. بر خلاف بسیاری از کلمات که ریشه در بهترین حالت تیره یا کاملا ناشناختنی است ریشه باک به عنوان زبان عامیانه مدت قطع روشن.

قبل از اینکه حتی وجود دارد ایالات متحده چه رسد دلار مدرن در اوایل در تاریخ آمریکا مهاجران اولیه خز معامله گران و trappers پوست کامل باک به عنوان واحد پول استفاده می کردند. اوایل قرن 17 نمونه هایی از مردم با اشاره به قدرت خرید از نظر “دیگران”، در “دو دلار برای پشم پتو” وجود دارد یا پوسته های دو باک در داد و ستد کالا برای محصول.

بعدها در قرن نوزدهم ارزش پوست باک تنها ارزش دلار ثابت می شد. در 1851، مورخ هنری هاو ثبت نرخ ارز پوسته در تجارت دام انداختن:

A پوست موش ابی بود معادل یک چهارم از دلار; پوست راکون، سوم دلار; پوست وزارت نیرو و نیم دلار و پوست باک “دلار قادر متعال.”

در حالی که شرایط دیگر هرگز گرفتار — هیچ کودکی در 1950s سودا فروشگاه همیشه بانگ زد، ایستاده “ تمام مسکرات دم برای یک کیسه از شیرین بیان! چه کلاه میگذارند!” — آیا استفاده از باک مدت جای دلار قطعا و مدت ها پس از مردم قادر به معامله pelts گوزن رنگ برای کالاها و خدمات شد، زبان عامیانه زندگی.

عکس حسن نیت ارائه میدهد اسکات بائر/وزارت کشاورزی.