Netflix بکشد بازی به زودی و شاید بازی چیز غریبه

 حتی تصویر اعضای بازیگران اصلی چهار چیز غریبه نشان می دهد. NME

  • منبع ناشناس امروز است که پلتفرم جدید بازی Netflix درز.
  • بازی اول خواهد شد عنوان بازی ثبتشده, کمیته مبارزه با سانسور را از جمله: حالت داستان.
  • همچنین ممکن است وجود داشته باشد نقطه و کلیک کنید بازی محبوب Netflix ملک چیز غریبه.

منبع ناشناس به بیرون درز برخی از اطلاعات دو TechRadar درباره ویژگی بزرگ جدید به netflix بکشد: پخش مستقیم بازی های ویدئویی. با توجه به منبع، اولین بازی کمیته مبارزه با سانسور بازی ثبتشده است: حالت داستان.

منبع همچنین می گوید که بازی ویدیویی جدید از ثبتشده در Netflix اطراف چیز غریبه محبوب نمایش محور راه اندازی خواهد شد. حتی ممکن است که Netflix جریان خدمات بازی و عنوان غریبه چیزهای جدید همه در یک بار اعلام خواهد شد است.

بر اساس بیانیه اواخر دو TechRadar ، Netflix گفت منبع ادعای کاملا دقیق نیست، اما جزئیات بیشتر به زودی ارائه می کنند. پس این داستان توسعه در نظر بگیرید.

همانطور که بسیاری از بازی نیازی به تعامل خیلی از بازیکن دیگر از انتخاب متن و یک شخصیت در حال حرکت از یک قسمت از داستان دیگر عناوین بازی ثبتشده مناسب برای پلت فرم Netflix هستند. به گفته منبع ناشناس پارسه قادر به بازی این بازی ها Netflix با استفاده از هر استاندارد تلویزیون از راه دور است که جهت ورودی خواهد بود. مقاله مرتبط

آمازون چهار تلویزیون که بدیهی است که آمازون متعلق است، یکی از Netflix را رئیس رقبا در حال حاضر پشتیبانی از بازی های ویدئویی می و حتی انواع بازی ثبتشده عنوان میزبان. بنابراین، ایده Netflix جریان بازی میزبانی دقیقا اخبار بزرگترین تا کنون است، اما آن Netflix آماده گسترش خاک رسانه جدید نشان می دهد که.

اتهام همکاری مشترک بین ثبتشده و Netflix برخی از ابرو با توجه به ثبتشده است شرکت موجود با HBO را افزایش می دهد.-دیگر رقیب نخست از netflix بکشد. با این حال، با توجه به منابع، ثبتشده HBO دو اول با ایده جریان محتوای بازی رفت و تیتان رسانه ایده تبدیل به دلیل تکنولوژی چگونه جوان است.

HBO به این تصمیم پشیمان رشد می تواند به عنوان داشتن جریان بازی های ویدئویی Netflix کار می تواند تبدیل به افرادی که به نحوی در حال حاضر به Netflix شروع اشتراک به اشتراک نمی. اگر جریان بازی بخش شما ماهیانه پرداخت یعنی است، هیچ هزینه اضافی وجود دارد برای بازی بازی، آن خواهد بود بدون brainer برای طرفداران ثبتشده شروع اشتراک.

اگر اطلاعات جدید به نور می آید ما این مقاله به روز رسانی.

بعدی: برای اولین بار Netflix دیزنی به عنوان شرکت سرگرمی سودآور ترین جهان

بیت