چگونه برای مخفی کردن شما VPN از DPI

در تلاش مداوم ما را به ماندن شفاف و باز، ما می خواهیم به توضیح ویژگی اغلب اشتباه گرفته TunnelBear VPN. اگر شما در “تنظیمات” منوی کشویی از برنامه TunnelBear شما یک جعبه است که GhostBear روشن و خاموش را پیدا کنید. این ویژگی کمک می کند تا پنهان کردن داده های رمزگذاری شده خود را با ساخت آن را “بیشتر شبیه داده های اینترنتی منظم”. هنوز رمزگذاری شده است اما اگر کسی تصمیم می گیرد به نگاهی نزدیک تر به داده های خود را, آن خواهد شد سخت تر برای آنها را مشاهده کنید که شما یک شبکه اختصاصی مجازی برای رمزنگاری ترافیک شما با استفاده از.

ما می دانیم آنچه شما فکر, “چرا می خواهم برای مخفی کردن ترافیک من بار دوم? اطلاعات رمزگذاری شده و به اندازه کافی برای نگه داشتن و من مرور خصوصی نیست؟”

شرکت داده پردازی ایران-Isp شما با استفاده از VPN

DPI بگویید چگونه ابزار مورد استفاده برای طبقه بندی و شناسایی انواع داده است. Isp ها و سازمان های دولتی و میزبان از دیگران، آنهایی که تصمیم به استفاده از آن برای “خوب” یا “بد” دلایل هستند. به عنوان مثال، نقطه در اینچ می تواند مورد استفاده قرار گیرد به انجام همه چیز را از شبکه عملکرد test دو نفر توقف از برقراری ارتباط خارج از مرزهای کشور خود.

چه نقطه در اینچ، تجزیه و تحلیل انواع ترافیک استفاده از اینترنت و مردم است. هنگامی که شما چیزی را از وب سایت امن مانند عکس یا ویدیو دانلود DPI را دید که بسته های اطلاعات شما ارسال و دریافت ترافیک HTTPS استفاده می. مردم با استفاده از داده پردازی ایران را مشاهده کنید SMTP و POP3 یا IMAP ترافیک اگر ارسال ایمیل.

سازمان هایی که می خواهید به هدف قرار دادن ترافیک شبکه اختصاصی مجازی برای شناسایی آن امضا منحصر به فرد با DPI اول، سپس آنها می تواند کم کردن سرعت، دوباره راه و یا حتی تمام ترافیک شبکه اختصاصی مجازی در شبکه های خود را مسدود. شرکت داده پردازی ایران با استفاده از یک روش ارزان و ساده برای سازمان ها برای نظارت بر شبکه های خود را برای ترافیک ناخواسته است.

GhostBear VPN خود را گاهی اوقات ناپدید می کند

وقتی GhostBear روشن می کنید، آن را تغییر امضای ترافیک VPN خود را به شبیه به نوع دیگری از ترافیک. هنوز ترافیک VPN رمزگذاری شده است اما اگر کسی به شرکت داده پردازی ایران در آن استفاده کنید، همه می بینند است منظم داده های اینترنتی. برای انجام این کار GhostBear با استفاده از تکنولوژی نام Obfsproxy. اصل کار در کنار تر طراحی شده, Obfsproxy به عنوان نرم افزار مستقل است که تغییرات ترافیک امضا به شبیه ترافیک است که به طور معمول توسط شرکت داده پردازی ایران مسدود شده است استفاده می شود.

Obfsproxy تغییر تعدادی از شناسایی ویژگی های مانند بسته چقدر بزرگ است و یا منظور است که آنها در اواخر. آن می تواند به افزودن یا حذف داده ها به بسته توسط “بالشتک” یا “پیرایش آنها به اندازه ای است که کمتر قابل تشخیص است”.

چگونه می توانم هنگامی که به استفاده از GhostBear را بدانم؟

مگر اینکه شما در محل با قوانین بسیار سختگیرانه اینترنت زندگی می کنند، هرگز روشن کردن از ویژگی های لازم است. GhostBear برای کمک به مردم در ترکیه، ایران و چین به اطراف دولت کنترل فایروال ها شناخته شده است. فایروال ها این شرکت داده پردازی ایران برای جلوگیری از ترافیک شبکه اختصاصی مجازی در تلاش برای متوقف کردن مردم را از دسترسی به اخبار خارجی و رسانه های اجتماعی و بسیاری از سایت های دیگر استفاده کنید.

نقطه در اینچ نیست فقط برای سانسور هر چند. فرودگاه های بسیاری از استفاده از آن را در شبکه خود را فای و بیشتر و بیشتر دانشگاه دانشگاه آن را برای جلوگیری از ترافیک است که شبکه های مدرسه را کند می کند استفاده می کنند.

بنابراین، هنگامی که شما با داشتن مشکل اتصال به وب سایت یا خدمات که توسط فایروال مسدود نشده است با پاسخ به این سوال GhostBear می تواند کمک به. اما چون obfsproxy یک لایه اضافی از پردازش می افزاید: برخی از مشتریان نرخهای سرعت را تجربه کرده اند.

به عنوان تهدید به حریم خصوصی تکامل، آینده GhostBear

در پس TunnelBear کند. در ماه های آینده ما GhostBear برای افزایش اثربخشی آن که پنهان کردن ترافیک شبکه اختصاصی مجازی و همچنین تغییرات به راه ترافیک بین سرورهای ما روت ارتقا می کنید.

این تغییرات باید افزایش سرعت و VPN شما را سخت تر برای شناسایی.

GhostBear کمک می کند تا باز به عنوان داده پردازی ایران در اتخاذ شده توسط سازمان های بیشتر برای مانیتور و کنترل ترافیک اینترنت در شبکه های به شدت محدود شده

ابزار مانند GhostBear اهمیت بیشتری برای کمک به مردم به جهان همیشه در ارتباط ماندن تبدیل. Disguising ترافیک VPN خود را برای دریافت از طریق فایروال شما امن حریم خصوصی شما می تواند کمک کند اما GhostBear باید به تنها استفاده می شود زمانی که شما خودتان را در شبکه محدود.

اگر می خواهید امتحان کنید GhostBear شما می توانید دانلود TunnelBear برای آندروید خود را ، مک یا دستگاه های ویندوز . به نوبه خود گزینه ای را در سر به تنظیمات یا تنظیمات امنیتی، سپس کادر انتخاب GhostBear را ضربه بزنید. حتما TunnelBear قبل از اینکه شما شروع به GhostBear و یا آن نمی خواهد آن را درست اجرا خاموش.

تونل مبارک!