چیست گوگل محافظت از بازی و چگونه آن امن اندیشه حفظ کند؟

اندیشه باز، انعطاف پذیر، و همه چیز در مورد انتخاب است. متاسفانه، که انعطاف پذیری “مسائل امنیتی بالقوه بیشتر می آید. خبر خوب این است که گوگل در محل نام بازی است که کمک می کند تا محافظت اندیشه ایمنی سیستم شده است.

گوگل کل امنیتی انجمن فلسفه تحت يك نام نشان دهنده گوگل محافظت از بازی. بازی حفاظت از نظام چند حزبی تلفن خود را از جلو به عقب طراحی شده است — این حزب اسکنر تروجان است قسمت پیدا کردن تلفن من و حزب Safe Browsing. قبل از ما به جزئیات، با این حال، چگونه برای پیدا کردن وضعیت دستگاه خود را محافظت از بازی اینجا است.

اگر شما کنجکاو است تا ببینید چه محافظت از بازی بر روی دستگاه شما در حال انجام چگونه برای پیدا کردن بازی حفاظت از اطلاعات بر روی دستگاه شما

آن بسیار آسان برای انجام است. برو جلو و آتش را بزرگ بازی را شروع کنید.

باز کردن منوی بازی بزرگ، و سپس تنظیم “من نرم افزار & گفتگو” را انتخاب کنید. بالای صفحه گزینه در صفحه برنامه های من & بازی وضعیت محافظت از بازی در خلاصه است. از دست دادن آن برای اطلاعات بیشتر.

بازی محافظت صفحه نشان می دهد که برنامه های اخیرا اسکن شده اجازه می دهد تا شما بدانید اگر آن را هر چیزی مشکوک نشد، و چند گزینه را با اسباب بازی را به شما می دهد. خیلی باحال است.

در حال حاضر, اینجا چیزی است که واقعا معنی برای شما و تلفن خود را.

Protect را مخرب اسکنر نگه می دارد شما تلفن ویروس آزاد

بازی بازی محافظت را دلیل اصلی برای موجود است نرم افزارهای مخرب اسکن. دستگاه یادگیری به اسکن و بررسی بیش از 50 را با استفاده از تریلیون برنامه هر روز — داخل و خارج از بازی بزرگ.

در واقع، در پایان بازگشت اسکنر تروجان بازی محافظت را چک هر app است که وارد گوگل بازی بزرگ تا مطمئن شوید آن برنامه حلال است. اگر چیزی را گرفتار, آن را رد کرد (حذف از بازی بزرگ یا است).

اما محافظت از بازی می رود یک گام بیشتر برای کمک به نگه داشتن خود را امن دستگاه حتی اگر شما برنامه های sideload. نه تنها آن را اسکن کند برنامه در بازی بزرگ، آن را نیز اسکن تمام برنامه های کاربردی بر روی تلفن خود را برای فعالیت های مخرب — مهم نیست از کجا آمدهاند. اگر آن چیزی مشکوک, شما اطلاع داده شود.

البته، مانند هر اسکنر تروجان کامل نیست. پس از آن است که همچنین به شما به عنوان هوشمند که می توانید نصب نرم افزار برخی از چیزهایی که ممکن است از طریق ترک، لغزش.

مرتبط با: نحوه جلوگیری از بدافزارها بر روی آندروید

حفاظت از بازی را پیدا کردن تلفن قابلیت محافظت از دست رفته یا دزدیده شده تلفن

اگر شما خودتان با این احساس غرق شدن روده از ناگهان نیست دانستن است که در آن تلفن شما بازی محافظت را پیدا کردن تلفن من برای ردیابی دستگاه خود استفاده کنید. بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن از دست رفته یا دزدیده شده است، در حال پیگیری می کردن گوشی در حال حاضر (و یا آخرین شناخته می شود) محل.

و مثل شما گوشی خود را گرفتن نیست اگر به نظر می رسد، می توانید پیدا کردن تلفن من به از راه دور قفل و پاک کردن دستگاه خود استفاده کنید. که راه شما حداقل اطلاعات شخصی خود را از چشم کنجکاو می توانید مطمئن شوید.

مرتبط با: نحوه پیدا کردن خود را از دست داده و یا به سرقت رفته تلفن آندروید

بازی حفاظت از نگه می دارد شما امن در وب

حفاظت از بازی نیز ادغام یکپارچه با کروم برای نگه داشتن شما از نرم افزارهای مخرب در وب. اگر آن را تشخیص کد مخرب در وب سایت، شما شود هشدار داده و کارگردانی به ایمنی.

دلیل آن است که همان مفهوم اساسی این ویژگی می باید آشنا به هر کسی که با استفاده از مرورگر Chrome در رایانه نیز هست. ساعت از کروم برای هر شاخص فعالیت های مشکوک و بلوک که اگر چیزی مشکوک اتفاق می افتد.