آرپیجی جدید را Gamevil جنگ غول stomps بر روی بازی گوگل

 موبایل بازی جنگ غول سوابق. بازی گوگل

Gamevil RPG جدید, جنگ غول در گوگل بزرگ بازی راه اندازی شد. عنوان آزاد به بازی ترکیبی از جنگ و رئیس بزرگ و موجودی بالا بردن, در جهان فانتزی است که ویژگی های قهرمانان 50.

شما می تواند با مونتاژ یک تیم از قهرمانان به پایین غول رومینگ کشور وظیفه می شود. شما می توانید ارتقاء این قهرمانان به عنوان بازی شما و هر کدام توانایی های منحصر به فرد است که منجر به فرصت های استراتژیک نبرد انجام شود باید است.

 موبایل بازی گیم پلی جنگ غول. بازی گوگل

نیز وجود دارد برخی از مدیریت به عنوان شما ساخت خود را پایه و آن دفاع — چیزی است که ما در بسیاری از بازی های رایگان برای بازی اکشن در بازی بزرگ دیده می شود–و شما می توانید انتظار خرید در app.

Gamevil قبلا عنوان در سری Zenonia منتشر و پانچ قهرمان، که ده ها میلیون نفر از دریافت بین آنها است. آن را به مقدار زیادی از موفقیت های گذشته در بازار تلفن همراه بازی بوده و به نظر می رسد جنگ غول لهستانی و طراحی زیبایی برای آن فرصتی برای ایستادگی در میان آنها.

 موبایل بازی گیم پلی جنگ غول. جنگ غول بازی گوگل

فقط دوره بسته بتا در شمال امریکا ترک کرده و بازی کامل در حال حاضر در دسترس است. اگر شما علاقه مند، شما آن رایگان در فروشگاه بازی را از طریق دکمه زیر می توانید دانلود.