افزایش برای Huawei در گوشی های متوسط?

 نوا Huawei به همراه.

نوا Huawei به همراه.

  • Huawei در HiSilicon تراشه بخش گزارش کار شده بر روی پردازشگر Kirin 710.
  • تراشه جدید ظاهرا قابلیت سنگین وزن قشر A73 هسته کوچکتر طراحی و هوش مصنوعی سیلیکونی.
  • Huawei در نوا 3 مخفیگاه آنان را به اولین گوشی با پردازنده های جدید.

Huawei در اواسط برد Kirin تراشه نیاز به تازه کردن هستند. از آنجا که Kirin 650 در سال 2016، آنها همان هسته octa سبک وزن قشر A53 هسته GPU باستانی و فرآیندهای تولیدی 16nm بسته بندی شده ام. همانطور که Kirin HiSilicon 710 SoC گفته می شود در آثار آنها دوباره جوان سازی بیش از حد، به زودی ممکن است.

با توجه به Digitimes، هر چند به نظر می رسد Helio P60 MediaTek را بیش از هر چیزی شبیه به نقل از “منابع صنعت” پردازنده جدید را بر روی چیپ جدید گل میمون 710 به معنای. Kirin 710 سنگین (اما آخرین نسل) هسته قشر A73, ارائه برای یکی گفته است. که آیا این واقعه چهار بعلاوه چهار مانند P60 خواهد نامشخص است (A53 چهار و چهار هسته A73)، اما به عنوان هسته قدیمی تر نیست که فناوری DynamIQ که پوسته هسته انعطاف پذیرتر احتمال است.

قدرت هوش مصنوعی برای گوشی های متوسط?

 سری HiSilicon Kirin است HiSilicon

که از آن می شود بسیار جالب در این ادعا که Kirin 710 واحد پردازش عصبی (NPU) را ارائه دهد. NPU طراحی شده برای یادگیری ماشینی، تنها در چیپ Kirin 970 گل سرسبد Huawei در حال حاضر یافت می شود. بنابراین آوردن این را به پردازنده های ارزان تر را فعال کند بزند قابلیت های جدید در یک گوشی متوسط مانند تشخیص صحنه بهبود، بهتر کم نور و ترجمه زبان نیست از طریق مایکروسافت حدود

Kirin 710 در فرایند 12nm ساخته شده است با توجه به خروجی که برای کاهش قابل توجه در اندازه بیش از متوسط قبلی تراشه Kirin را. اندازه یکسان به Helio P60 اما کمی بزرگتر از روند 10nm 710 گل میمون است. فرآیند تولید کوچکتر به طور کلی برای بهره وری بهتر و بیشتر عملکرد پایدار است.

 Huawei P10 کمی.

Huawei P10 کمی.

اولین گوشی Huawei استفاده Kirin جدید 710 3 نوا Huawei است که ظاهرا موسوم به “پاریس” اعتقاد بر این است خروجی نشان می دهد که تلفن در راه اندازی ژوئیه با نمایش 19.5:9 و راه اندازی دوربین های دو راه اندازی خواهد شد.

ما تعجب به عنوان افتخار $200 7 x چه این چیپست واقع به پایین به عنوان کم نقطه قیمت فیلتر خواهد شد. Moniker 700 سری جدید می تواند به معنای Huawei هنوز به تولید کمتر تراشه های سری 600 برای تلفن های بودجه، در حالی که با استفاده از 710 (و فراتر از آن) برای گوشی های متوسط بالا در نظر دارد. در غیر این صورت، آنها آن مخلوطى که Kirin 660 مارک است ممکن است. مقاله مرتبط

اگر Huawei سری 700 برای گوشی های گران تر (اما کاملا شاخص) خود را نگه دارید، می شود سری 600 ارتقا بزرگ خیلی امیدواریم. بعد از همه T830 مالی GPU چندین نسل است و هسته پردازنده قشر A53 حالا را جانشین در A55 — بنابراین ما برای ارتقا گوشتی متوسط. با این حال، زمان خواهد شد بگویید چگونه متناسب Kirin 710 به Huawei در نمونه کارها (در صورتی که در واقع آینده است).

شما تلفن Kirin مجهز به 710 دستگاه گل میمون 710 بخرید؟ چه در مورد تلفن Helio P60 صدا در بخش نظرات زیر.