بروز رسانی آسمان تاریک به ارمغان می آورد برخی از UI تعویق پیشرفت

 تصویری از ابرهای تیره در پشت برخی از درختان. پیکسل حداکثر

  • تاریک آسمان محبوب آب و هوا آندروید app، رایگان در گوگل بزرگ بازی در دسترس است.
  • ابر تیره new به روز رسانی نرم افزار دو 2.0 به ارمغان می آورد و می افزاید: تعویق پیشرفت رابط کاربر.
  • نرم افزار رایگان است، اما سرویس های پولی است که می شود ویژگی های حق بیمه برای 2.99 $ در هر سال وجود دارد.

آسمان تاریک برنامه آب و هوا به اینجا اندیشه کمی بیش از دو سال پیش، و از آن به بعد تبدیل شده برنامه عملی برای بسیاری از کاربران آندروید. با این حال، از زمان راه اندازی بسیار مورد برنامه تغییر کرده است؛ است که تا به امروز. ابر تیره بالاخره وضعیت برنامه دو 2.0 به ارمغان می آورد و عالی به نظر می رسد.

همراه با برخی از پیشرفت تعویق رابط کاربر جدید به روز رسانی آسمان تاریک می افزاید: نرم و صاف کردن ویژگی جدید به نام ماشین زمان. اگر شما با استفاده از ابر تیره مبتنی بر وب app نام پیش بینی شما در حال حاضر می دانم همه چیز در مورد ماشین زمان: اجازه می دهد تا شما نمایش آب و هوا در گذشته بنابراین شما می توانید یک ایده از آنچه آب و هوا نیز می خواهم خواهد شد.

اتمام برخی از تصاویر جدید از برنامه های زیر:

 تصاویری از UI حدود ابر تیره اندیشه

تصویر چپ بیشتر است از آب و هوا در نیوهیون حال حاضر و همچنین پیش بینی برای 24 ساعت آینده. تصویر وسط است از آب و هوا در چهارم این ماه از نیمه شب تا 10:00 بعد از ظهر و تصویر راست ترین نمایش های ماهواره ای وسیع از شمال شرق (همانطور که می بینید که در حال حاضر کاملا روشن است).

ابر تیره برنامه رایگان است، اما حق بیمه خدمات نیز وجود دارد. برای 2.99 $ در هر سال (که معامله مجنون) شما گرفتن پایین به دقیقه پیش بینی اعلامیه های آب و هوا برای محل دقیق، اطلاع رسانی مداوم در کشو و تخصصی صفحه اصلی ویدجت. اگر شما مهره آب و هوا، نسخه برتر آسمان تاریک بدون brainer است.

آسمان تیره است در لیست ما از 15 بهترین نرم افزار آب و هوا برای آندروید, بنابراین شما حداقل آن ضربه را باید. زیر کلیک کنید برای بررسی از آسمان تاریک برای خودتان!