اسپانیایی فوتبال برنامه است به اتهام جاسوسی در طرفداران به Narc در میله

لالیگا, برنامه ای برای طرفداران فوتبال اسپانیا بود جاسوسی در فن با استفاده از GPS در غیر این صورت غیر ضروری و میکروفون مجوزها برای شناسایی میله نمایش بازی بدون مجوز.

ناتاشا Lomas نوشتن برای بحران فناوری اینجا است:

در بیانیه ای در وب سایت خود را از پاسخ به رسوایی snitch لیگ شد اقدامات خود را به نوشتن است که «مسئولیت برای حفاظت از باشگاه و طرفداران خود را» از برنامه های بدون مجوز ساخته شده در مکان های عمومی چنین فعالیت این ادعا نتایج در کاهش از m تخمین زده € 150 سال از لیگ.

آن را نیز مشخص می کند که ویژگی فقط در خود نرم افزار آندروید مستقر شده است — و آن ظاهرا تنها شده است فعال از ژوئن 8. همچنین می گوید: آن است که تنها در اسپانیا استفاده می شود.

معترضان کنار، هنوز هم وحشت زده است. و یادآور خوب چرا شما باید مدیریت مجوز خود را در اندیشه و یا بر روی آیفون و یا iPad. اگر برنامه ای برای درخواست اجازه میکروفون اما میکروفون خود استفاده نمی کند, شانس خوب وجود دارد چیزی عجیب و غریب مانند این است. همان می رود برای GPS تماسها و یا هر ویژگی دیگر تلفن شما.

مرتبط با: نحوه مدیریت مجوزهای برنامه بر روی آندروید

هوشیار باشید و اجازه برنامه ویژگی های آنها نیازی نمی دهد یا شما فقط ممکن است در نهایت نوار مورد علاقه خود هزینه یک دسته پول.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.