می خوام اینجا-RasPi-PiVPN اتصال openvpn نیاز

شبکه های نقطه قوت من ندارد اما در پیش تنظیم کردن VPN در پی من تمشک را با کمک از [this book] ([https://www.amazon.com/Build-Smart-Raspberry-VPN-Server-ebook/dp/B00TI7LDWU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1524368397&sr=8-1&keywords=raspberry+pi+vpn] (https://www.amazon.com/Build-Smart-Raspberry-VPN-Server-ebook/dp/ B00TI7LDWU/ref = sr_1_1? یعنی = UTF8 = & 1524368397 sr qid = & 8 1 & کلمات کلیدی = تمشک + پی + vpn) ). تا چند روز پیش وقتی که من به روز رسانی اینترنت من بسته به سرعت و مودم های مختلف این کار خوب است. با استفاده از کتاب من قادر به miniupnpc در حال اجرا است، اما آن نمی کند که حتی با نصب. آیفون بندر نیز کار نمی کند.

بنابراین من یکی دیگر از کارت حافظه MicroSD و نصب Raspbian دوباره استفاده و استفاده دستورالعمل PiVPN از [this website] ([https://pimylifeup.com/raspberry-pi-vpn-server/] (https://pimylifeup.com/raspberry-pi-vpn-server/) ) و در مرحله 16 انتخاب IP عمومی, اما من با داشتن مسائل بر من تلفن همراه و کامپیوتر. همچنین، گام به جلو پورت معمولی در آنچه من به در روتر استفاده نیست. وقتی که بر روی تلفن من متصل، به جای اتصال دوم من دریافت پیام وضعیت مکرر: آدرس همکار 10.0.0.52/8194 [2] انتظار می رود (آی پی آدرس من): 8194 (اجازه این ورودی منبع آدرس پورت های راه دور حذف یا اضافه کردن شناور) آن را نشان می دهد به عنوان “موفقیت” اگرچه من نمی تواند اتصال به هر سایت. در حال حاضر در کامپیوتر در تلاش برای اتصال، اما زیر: نسخه های کتابخانه: l OpenSSL 1.0.2 25 مه 2017 LZO 2.10 مدیریت: سوکت TCP گوش دادن در [AF_INET] 127.0.0.1:25341 نیاز به حفظ آزادی از رابط مدیریت انتظار…
مدیریت: متصل مشتری از مدیریت 127.0.0.1:25341 [AF_INET]: CMD ‘دولت در”مدیریت: CMD ‘ورود همه’ مدیریت: CMD ‘اکو همه در” مدیریت: CMD “نگه داشتن” مدیریت: CMD ‘نگه انتشار’ مدیریت: CMD ‘رمز […]’ WARNI پوکر: این تنظیمات ممکن است کلمه عبور در حافظه ی تایید nocache گزینه برای جلوگیری از این تأیید هویت کانال کنترل خروجی کش: 256 بیت پیام فیلم ‘SHA256’ با استفاده از HMAC تأیید اعتبار تأیید هویت کانال کنترل ورودی: با استفاده از 256 بیت پیام فیلم ‘SHA256’ برای تأیید اعتبار HMAC TCP/UDP: حفظ آدرس از راه دور استفاده شده اخیر: [AF_INET] (آی پی): 8194 بافر سوکت: R = [65536->65536] S = [65536->65536] بی سیم پیوند محلی: (محدود) پیوند بی سیم از راه دور: [AF_INET] (آی پی) مدیریت: > دولت: 1524369220، ،،، صبر کنید در googled خطاهای اما هستم در مورد آنچه ممکن است ثابت روشن. در سایت Comcast من داشتن به استفاده از خود نرم افزار XFi (نرم افزار تلفن و browser بر اساس app نه 192.168.0.1 آدرس 10.0.0.1/) به منظور هدایت بنادر. بنابراین من پی تمشک انتخاب شما دستگاه اول، انتخاب کنید. انتخاب از وجود دارد در انتخاب راه اندازی دستی شماره پورت 8194 (که در انتخاب شده در تنظیمات PiVPN )، انتخاب UDP، انتخاب محدوده درگاه 8194 8194 دو و UDP و اعمال تغییرات.

بازگشت در دسترسی به روتر شما می توانید دستگاه را انتخاب کنید و باید آن مجموعه ای پویا یا DHCP آی پی. در انتخاب آی پی و هنگامی که من به عقب برویم در عین حال به نظر می رسد به بازگشت به پویا DHCP به هر دلیلی تغییر آن را به عنوان آدرس آن از 10.0.0.52، اعمال. فکر آن ممکن است یک اشتباه در انتخاب 10.0.0.100 (آی تصادفی )، آن را ذخیره کنید، اما آن هنوز به پویا DHCP قرار می شود.

من در انتهای طناب من اینجا هستم. من مشتاق به یادگیری اما گاهی مواد به عنوان ساده ترین ارائه شده من دو شرایط امیدوار بود. دیدم زیر برای کوپن های شبکه اختصاصی مجازی و با توجه به خرید یکی از آنها را برای $30 سال یا بیشتر، اما من تجربه یادگیری می خواهم و می خواهید به یادگیری بیشتر hands-در مورد. وجود تنظیمات فایروال من باز نمی کردن یا چیزی کوچک و احمق است؟ من دو دامنه نام نیز و شنیده است به استفاده از آن ممکن است اما من مطمئن هستم که در آن کسانی که به بازی می آیند. از شما به خاطر کمک شما.

ویرایش: بعد از تلاش های متعدد من دادن هستم. ساده تر را سریعتر راه و خرید سال اشتراک برای دلار 21 بود. با این حال، من حفظ من چشم باز برای به روز رسانی RPI PIVPN و تلاش کسانی که دسترسی.

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “می خوام اینجا-RasPi-PiVPN اتصال openvpn نیاز”

  1. I’m afraid I can’t help with your setup issue, but because you consider getting a VPN from a company I thought I’d explain: A VPN you set up on your Pi at home has a very very different usage case than a VPN provider that you buy.

    A VPN on your own network that you connect to with another PC on that network does nothing except potentially slow down your internet connection. A VPN encrypts your traffic between the client ant the server, once it leaves the server it does so without encryption the response is then sent back to the server, encrypted and then sent back to the client.

    This means if your VPN is on the same network, you’re encrypting just within your own network so you’re not gaining any protection because the traffic still leaves your network to comcast as if it came directly from your P.C.

    The only real reason to use a VPN hosted at home is if you want to connect to your network from elsewhere, i.e you want all your traffic from your cellphone/laptop to be routed through your own connection.

  2. The public IP is your router’s ip from whatsmyip.com. After that, you setup port forwarding to the PI’s internal IP.

    I’e PUBLIC_IP:1194 -> 192.168.*.*:1194

    I’ve recently written something about how to set your own VPN at home on medium if you’re interested.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.