Plex DVR در حال حاضر ارائه می دهد عشق مشاهده شبکه سنتی

در حال تماشای تلویزیون با Plex DVR اما آرزو وجود مشاهده شبکه برای چک کردن آنچه که هم اکنون بود؟ مشاهده شبکه در حال حاضر در نسخه وب Plex ارائه شده و برای سیستم عامل های دیگر به زودی.

تغییر به معنی به عنوان اگر آن جعبه کابل مدرسه قدیمی شما Plex مرور از طریق انواع دوباره اجرا می شود و به سرعت پیدا کردن آنچه که فقط کمی بعد از آن می توانید استفاده کنید.

مرتبط با: نحوه سازمان دیده بان رایگان زنده تلویزیون با DVR Plex


در صفحه Plex ابتدا ارائه می گردد, که کانال های تا حد زیادی داده و فقط به من نشان داد چیزی است حال حاضر ترجیح می دهند. اگر شما مانند من به سادگی تبدیل به “کشف” مشاهده کنید:

برجسته این دیدگاه آنچه است در حال حاضر براساس منافع خود و همچنین به شما می دهد یک راه آسان به فهرست فیلم های آینده و رویدادهای ورزشی شما ممکن است مایل به ثبت. استفاده از مشاهده هر چه بهتر کار میکند برای شما!

اوه، و در مورد شما از دست رفته آن Plex در حال حاضر پشتیبانی از پادکست و حتی راه به تماشای فیلم های YouTube وجود دارد. این قطعه بسیار متنوع از نرم افزار است.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.