چگونه به جای دیسک سخت شکست خورده در خود Synology ناس

هرگز سرگرم کننده زمانی که هارد دیسک می میرد اما Synology حداقل می سازد آن را بسیار آسان به جای مرده رانندگی در خود ناس. برگشت بالا و در حال اجرا بدون سر و صدا زیادی می توانید. اینجا این است که چگونه به انجام این کار.

مرتبط با: اگر شما در وضعیت فعلی این طوری که شما هر گونه اطلاعات را از دست نمی چه چیزی را به انجام زمانی که شما هارد درایو نتواند

امیدوارم شما راه اندازی حمله؟ در حال اجرا. اگر چنین است, که کمتر چیزی نگران است. حتی اگر یکی از دیسک های سخت می میرد پس هیچ عجله به درایو به جای فورا به علاوه، امکان حمله ناس شما به بالا و در حال اجرا به صورت عادی نگه دارید. که گفت: تا زمانی که شما می توانید جایگزین شکست هارد دیسک شما از دست دادن برخی (یا تمام) از تحمل خطا. آن را هر چه زودتر به جای بعد جایگزین ایده آل است.

گام اول: درایو انجام نشده

وقتی نتواند هارد Synology اجازه می دهد تا شما بدانید در مورد آن توسط beeping با صدای بلند به شما می دهد. در بالای آن، شما می توانید هشدار درباره دوره “تخریب” دریافت کنید.

شما می توانید ببینید کدام هارد عدم ورود به diskstation خود مدیر و کلیک کردن روی دکمه منوی اصلی در گوشه بالا سمت چپ به پایان رسید.

بعد، باز کردن “مدیر شبکه” حدود

سپس در نوار سمت چپ، کلیک کنید “هارد/SDD” برای نشان دادن یک لیست از دیسک های سخت و موقعیت خود را.

کنار هر درایو شما وضعیت سبز یا قرمز بسته به حالت درایو را ببینید. هنگامی که همه چیز به درستی کار، “عادی” نشان داده شده در سبز کنار هر درایو می بینید. اما هارد ناموفق قرمز “نمايندگان” و یا “انجام نشده” وضعیت نمایش داده خواهد شد. در مورد من شکست هارد دیسک به عنوان “نرمال”، اما نمایش بود با صدای بلند، که نشانه خوبی از یک دیسک معیوب در ساخت وزوز است.

تعداد دیسک درایو در موقعیت در محوطه ناس از چپ به راست خواهد بود. بنابراین اگر نشد “دیسک 2” سپس هارد دیسک دوم از سمت چپ است.

گام دوم: حذف و جایگزینی

پس از تعیین کدام هارد کار رفت، آن از محوطه ناس را حذف می. شما ممکن است به طور کامل ناس را اول قبل از بین بردن درایو سخت تعطیل اما اکثر ناس Synology جعبه پشتیبانی گرم مبادله. در آن صورت شما می توانید ترک آن روشن و حذف دیسک های سخت در تمام طول روز بدون شماره را وارد کنید.

معمولا ایده های خوبی به دیسک یدکی آماده رفتن است. اگر شما فقط از اسلاید یکی جدید در پس از بین بردن درایو شکست خورده.

اگر دیسک یدکی نگران نباشید. شما می توانید هنوز حذف درایو شکست خورده و پس از آن نگرانی در مورد گرفتن یک درایو جدید (RMA درایو است که هنوز تحت گارانتی یا درایو جدید اگر هنوز خرید). آنچه در آن ارزش، هر چند، این عمل معمولا خوب به یدکی داغ آماده رفتن هر گاه چیزی شبیه به این اتفاق می افتد اما مطلقا لازم نیست است.

مرتبط با: چگونه تا زمانی که شما درایو، جایگزین RMA محصول معیوب

البته ناس خود ادامه خواهد داد به هشدارها را به شما بدهد، بنابراین آماده برای قرار دادن با آن.

مرحله سوم: تست درایو جدید سخت

بعد از نصب هارد دیسک جدید را جایگزین قدیمی، شکست خورده یکی مهم حاصل از آن در حال کار درست قبل از قرار دادن آن را به عمل است (چون همیشه وجود دارد شانس دریافت درایو DOA در ایمیل). بهترین راه برای انجام این کار این است که برای اجرای test هوشمند است.

مدرن ترین هارد دیسک خود نظارت دارد و آنها را به شما اطلاع اگر آنها شکست یا رفتن به زودی شکست دهید. شما پیدا کردن این اطلاعات توسط test هوشمند در حال اجرا بر روی دیسک. برای test هوشمند روی درایو جدید در جعبه ناس، رفتن به مدیر شبکه و حرکت به صفحه هارد/SDD دوباره. درایو جدید را انتخاب کنید و سپس دکمه “بهداشت”.

بند “آزمون هوشمند” در بالای پنجره کلیک کنید.

از آنجا، شما می توانید یا “آزمون سریع” و یا “تمدید آزمون” گزینه را انتخاب کنید. توصیه می کنیم test طولانی حتی اگر بیشتر طول کشید زیرا نتایج بسیار دقیق تر هستند. آمار “شروع” وقتی که شما آماده هستید.

شما تایید پاپ آپ است که به شما نشان می دهد که مقدار تقریبی زمان test را دریافت خواهید کرد. آن را مدتی (حداقل چند ساعت)، پس صبور باشید.

در حالی که در حال اجرا، شما ببینید وضعیت و پیشرفت test هوشمند میان جزئیات درایو جدید. شما می تواند همچنان به استفاده از ناس خود مانند طبیعی است، اما شما ممکن است متوجه کاهش عملکرد در طول test.

گام چهارم: تعمیر حجم

پس از دیسک سخت جدید نصب شده و کاملا تست شده اند، آن را هم به حجم تعمیر و بازسازی حمله است. در مدیریت ذخیره سازی گزینه “دوره” در نوار سمت چپ کلیک کنید.

دکمه “مدیریت” در بالای پنجره کلیک کنید.

در پنجره جدیدی که میاد گزینه “تعمیر” را انتخاب کنید و سپس آمار “بعدی” را فشار دهید.

هارد دیسک جدید را انتخاب کنید و سپس دکمه “بعدی” را دوباره کلیک کنید.

حال هشدار داده که تمام داده ها بر روی دیسک جدید پاک خواهد شد. آمار “خوب” را فشار دهید برای تایید.

در صفحه بعد روی “اعمال” برای شروع فرایند تعمیر.

بسته به اندازه حمله می تواند این فرایند را چند روز, بنابراین صبور باشید. شما می توانید پیشرفت آن از صفحه اصلی “دوره” در مدیر شبکه را ببینید.

با test هوشمند در حال اجرا، به عنوان شما می تواند همچنان به استفاده از ناس شما به طور معمول، اما شما ممکن است متوجه کاهش عملکرد در طول فرایند تعمیر. همچنین در ذهن است که شما قادر به تغییر نوع حمله به عنوان بخشی از تعمیر (اگر نصب درایو بیشتر عنوان مثال 1 حمله به حمله 5 تعویض) باشیم. شما باید به مجموعه اصلی به تعمیر اول و سپس شما می توانید نوع حمله بعد تغییر دهید.