گوگل صفحه اصلی در حال حاضر تحت می ایستد تا سه دستورات بیشتر به طور طبیعی بررسی گیک

گوگل صفحه اصلی دو فرمان های صوتی پشته ای برای مدتی، و در حال حاضر آن است که محدود به سه بالاتر بره حمایت کرد. فقط، صلیب انگشتان و امیدوارم که کار می کند.

همانطور که توسط پلیس اندیشه کشف گوگل کردن دقیق تشخیص فرمان است که (در تئوری) را می توانند دستورات تا سه نورد است. پیش از این، توپی هوشمند می تواند دستورات دو اما تنها عمل اگر با دقت بسیار ساخت یافته می شد. به عنوان مثال، شما می گویند “روشن کردن چراغ در اتاق نشیمن و روشن کردن چراغ در آشپزخانه,” که راه وحشتناکی بی دست و پا به آن درخواست عبارت است.

این بروز رسانی جدید می افزاید: چند ترفند. برای شروع (و ترین helpfully)، گوگل می توانید هوشمندانه تر تفسیر دستورات خود را انباشته. ادامه مثال بالا، شما در حال حاضر “چراغ اتاق نشیمن و آشپزخانه چراغ روشن.” می توان گفت در تجربه من گوگل هم به سختی با فرمان اگر من “چراغ” برای هر یک مشخص نیست، اما من می تواند ترک کردن زاید “، آن را برای تلفن های موبایل طبیعی تر روشن” بود.

علاوه بر این، گوگل می گوید که آن صدای بلندگو دستیار دستورات تا سه در یک بار می تواند پشتیبانی. ممکن است این قابلیت هنوز در نورد کردن اما در تست اولیه من هنوز صفحه اصلی گوگل به بیش از دو می تواند باشد. مشکل می تواند یکی از phrasing. دستورات ساده آسانتر برای گوگل سفر (دستگاه ممکن است زمان سخت تر گفتن اگر ‘ اتاق نشیمن و آشپزخانه “است دو دستگاه و یا فقط یک نام واقعا طولانی برای گروه نور)، بنابراین دستورات سه را با هم جمع کردن شانس که گوگل را افزایش می دهد قادر به تجزیه آن نخواهند بود. که می شود گفت، آن ممکن است گوگل تنها نورد پشتیبانی برای دستورات سه کردن به آرامی و هنوز رتبه دهی نشده است برای همه ما است.

حتی اگر گوگل کاملا چند وظیفه ای کاملا میخ است, این بروز رسانی بهبود جامد است. هنگام راه اندازی گوگل صفحه اصلی شما مجبور به صدور فرمان هر یک به صورت جداگانه، با خیلی خوب گوگل”بین هر یک. در حال حاضر، “گوگل هی خاموش اتاق نشیمن و تنظیم تایمر برای ده دقیقه” درست کار می کند. پیشرفت پیشرفت است.

به عنوان نکته ی جانبی، من نیز در تست اگر بپرسید، گوگل برای کنترل ابزار هوشمند خانه که آن زمان به اندازه کافی تشخیص ندهد، که گوگل در حال حاضر شما در تلفن خود را اعلان به شما در تنظیم هر اسباب بازی جدید شما ارسال خواهد شد آموخته ام ، با لینک مفید به قسمت app گوگل صفحه اصلی که در آن شما می توانید این کار. در این مورد گوگل بود به سادگی سوء تفاهم قصد من اما عجیب برای کاربرانی که تمام هوشمند خود را ممکن است وسایل خانه راه اندازی درست.

منبع: گوگل از طریق پلیس اندیشه