شما در حال حاضر گوگل صفحه اصلی سه نمایش داده شد در یک بار می توانید بگویید و یا پس از آن گوگل می گوید

  • گوگل دیروز که شما در حال حاضر گوگل صفحه اصلی سه نمایش داده شد در یک بار می توانید شماره tweeted.
  • با این حال، ما می تواند ویژگی های جدید به کار، که نشان می دهد rollout آهسته به توانایی های جدید.
  • جالب، ما دیگر ویژگی جدید به کار, است که گوگل هنوز اعلام کنید.

که Google I/O 2018 گوگل وعده داده پیشرفت دستیار Google (و در نتیجه، صفحه اصلی گوگل سخت افزار) که کاربران را قادر می سازد بیشتر انجام شده با استفاده از روش طبیعی تر از صحبت کردن.

یکی از کسانی که وعده گوگل انجام tweeted اواخر روز گذشته که شما هم اکنون می توانید تا سه انجام یک بار که هنگام صدور فرمان به صفحه اصلی گوگل، گوگل مینی گوگل صفحه اصلی یا صفحه اصلی حداکثر نمایش داده شد. روشن در صدای جیر جیر پیگیری ویژگی جدید گوگل تنها در دسترس در ایالات متحده، است که انگلستان و کانادا و استرالیا با استفاده از زبان انگلیسی.

فقط یک مشکل وجود دارد: ما پناهگاه ‘ تی توانسته آن را به کار.

من سعی کردم دو فرمان شماره سه در یک بار به گوگل خانه کوچک من و هر وقت رد می شد. پاسخ گوگل دستیار “من تنها با درخواست دوم کمک کند.” سپس، جالب، درخواست دوم اما نه اول یا سوم کامل. مقاله مرتبط

به عنوان مثال، من سعی کردم شمارش گوگل صفحه اصلی زیر: “گوگل هی روشن کردن چراغ دفتر، چراغ اتاق را روشن و روشن کردن چراغ آشپزخانه.” گوگل فقط چراغ اتاق روشن و دو چراغ دیگر را خاموش ماند.

در پس از آن سعی به موجز تر: “گوگل هی روشن چراغ دفتر چراغ اتاق نشیمن و آشپزخانه چراغ.” یک بار دیگر فقط چراغ اتاق روشن.

از آنجا که گوگل صدای جیر جیر در ماده به جزئیات از چه یکی باید دستورات سه خانه گوگل دو موضوع رفتن نیست، من سمت چپ به فرض که rollout به سادگی راه خود را به من هنوز ساخته نشده است.

با این حال، از طریق پلیس اندیشه ، ما که شما بیشتر به طور طبیعی می تواند به سخت افزار گوگل صفحه اصلی شما را به به صحبت می کنند کشف دو چیز در یک بار انجام می شود. پیش از این، به انجام وظایف دو شما بود به آن همه از طلسم مانند: “گوگل هی چراغ اتاق را خاموش و خاموش کردن چراغ دفتر.” در حال حاضر، شما به سادگی می توان گفت، “گوگل هی خاموش کردن چراغ در اتاق نشیمن و دفتر.”

اگرچه گوگل اعلام ساخته شده است در این موضوع جالب، این از ویژگی های جدید برای من (و برای پلیس اندیشه ) کار می کرد. در واقع آن صفحه پشتیبانی می گوید هنوز این ویژگی پشتیبانی نشده است نمی باشد.

بنابراین، به طور خلاصه ما گوگل اعلام ویژگی های جدید است که کار نمی کند، و ما ویژگی های جدید است که کار می کند که گوگل آگهی است. شکل رفتن.

اگر شما می توانید هر کدام از این ترفند گوگل صفحه اصلی جدید به کار ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: گوگل دستیار روال — چه هستند و چگونه آنها راه اندازی کنید؟