گل میمون 845 تراشه, 8 GB RAM, 256گیگابایت اتاق

 A تیزر از آن پیدا X. آن

  • آن پیدا کردن X تیزرهای تبلیغاتی تصویر آنلاین نمایش مشخصات یکسان به پایان بالا 6 OnePlus ظاهر شد.
  • تصویر چند روز پس از TENAA منتشر شده ظاهرا (و سپس حذف) لیست گل سرسبد آن می آید.
  • علامت تجاری چینی نیز به 5 x زوم و شارژ سریع تر به تلفن جدید انتظار می رود.

جهان فناوری موبایل مشتاقانه به آن پیدا کردن X اولین دستگاه شاخص آن چند سال است و ما فقط نگاه کمی از مشخصات کلیدی خود دریافت کرده اند ممکن است.

Tipster Weibo منتشر شده چه رسمی آن پیدا کردن X تیزر تصویری (زیر دیده)، با مشخصات چند پراکنده در پایین تصویر به نظر می رسد. این مشخصات به طور خاص ذکر گل میمون 845 تراشه، حافظه 8 GB و 256 GB از ذخیره سازی. این را پیدا X منطبق با 6 OnePlus بالا پایان است که همان تراشه حافظه و ظرفیت ذخیره سازی را ارائه می دهد.

 مشخصات X یافتن آن دیده در Weibo weibo . com/5040649172

این تصویر نشت تنها تنظیمات دستگاه در روزهای اخیر نیست. ظاهرا لیست TENAA حذف شده توسط Playfuldroid چند روز پیش، پشته بالقوه اطلاعات به ما دادن خال خال بود.

خروجی اشاره کرد 2.8 گیگاهرتز هسته octa تراشه (ساعت سرعت در 845 گل میمون), 8 GB RAM 128 GB ذخیره سازی و جفت دو دوربین 16MP/20MP. دیگر مشخصات عبارتند از: selfie و 25MP دوربین 3، باتری 645mAh. ما فقط منتظر می تواند آشکار رسمی برای پیدا کردن اگر این مشخصات معامله واقعی هستند.

آن است نیز نگه داشته تا یک جریان ثابت از نوجوانان در Weibo و توییتر، همراه با چند عکس ضمن اشاره به منشور نوع. علامت تجاری چینی نشان داد که 2017 MWC منشور و راه اندازی دوربین های دوگانه را برای تحقق این امر با استفاده از زوم 5 x. مثل شرکت آماده اجرای واقع است بنابراین به نظر میرسد تکنولوژی در آن پیدا X.

ما هم حال انتظار آن دو ارائه را بهبود در سیستم VOOC وصل ثابت آن قبلا داشتن فناوری سوپر شارژ VOOC فلش است که صدر تا 2, 500میلی آمپر ساعت باتری در 15 دقیقه را نشان داد.

آن شده است در حالی که از تلفن آن یافتن سری جدید دیدیم — 7 پیدا در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد. چیپست 801 گل میمون بالا پایان، 3 گیگابایت رم 3 قابل جابجایی 000mAh باتری با شارژ سریع و صفحه نمایش های QHD ارائه می گردد.