چه چیزی را باید انجام دهید اگر شما آی فون گرفتن سیگنال بد

وجود دارد ده ها تن از عوامل است که می تواند بر سرویس همراه — از راه دور به یک برج به آب و هوا — اما اگر به هر دلیلی، آی فون خود را ناگهان سیگنال خوب گرفتن نیست چه می توانید انجام دهید? بیایید پیدا کردن.

آن خاموش و در دوباره

روشن “سعی کردم روشن و خاموش دوباره تبدیل دارید؟” این است دلیل کلیشه مشاوره: راه اندازی مجدد مسائل رفع بسیاری از مشکلات. آی فون خود را همراه سیگنال است که اغلب یکی از آنها است.

مرتبط با: چرا Rebooting کامپیوتر تعمیر مشکلات بسیاری می کند؟

بسیار می رود پشت صحنه در هر سیستم عاملی است که آنها همه به صورت جداگانه عیب یابی غیرممکن است. در عوض، تبدیل آی فون خاموش و سپس پشت در آن همه چیز شروع به نو کنید. اگر به عنوان مثال، آن را در شبکه 3 g به جای g 4 یکی گیر کرده است، تبدیل آن را روشن و خاموش زور آن را به به شبکه وصل خواهد شد. به همین ترتیب، اگر زمینه پردازش است که این مسئله باعث شده است، که روند را متوقف گردد و دوباره با یک راه اندازی مجدد.

بررسی برای قطع شبکه

اگر آی فون خود را راه اندازی مجدد نمی کند که هر چیزی امکان دارد خود را حامل را تجربه قطع برق. اگر این مورد است، وجود ندارد زیادی شما می توانید انجام دهید تا آنها رفع هر چه مشکل در پایان خود را است.

ترین حامل خیلی سریع برای ارسال در مورد قطع در وب سایت خود را و کانال های رسانه های اجتماعی هستند. برخی نیز قطع خط تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر و یا قطع برق گزارش است. بهترین شرط بندی شما برای پیدا کردن این اطلاعات در عجله است فقط دو گوگل “[Your Carrier Name] قطع”.

DownDetector.com قطع crowdsources که به گزارش وجود دارد; اگر سنبله بزرگ یا قطع گزارش شده در شبکه خود را در منطقه شما وجود دارد، گسل احتمالا با خود را حامل است.

تنظیم مجدد تنظیمات شبکه شما

حذف تنظیمات شبکه خود را تنظیم مجدد تمام اطلاعات ذخیره شده شبکه خود مانند Wi-Fi کلمه عبور و تنظیمات حامل. اگر مسئله این است که ناشی از یک اشکال و یا نادرست ارزش جایی در اعماق iOS شبکه اقدام نرم افزار، این باید آن را ثابت.

برو به تنظیمات عمومی تنظیم مجدد >> تنظیمات شبکه را وارد کنید رمز عبور و تأیید کنید که می خواهید تنظیم مجدد تنظیمات شبکه شما.

آی فون خود را راه اندازی مجدد خواهد شد و پس از آن این است که پشت در، تنظیمات شبکه شما خواهد شد کاملا بازنشانی. خرس در ذهن، شما نیاز به اتصال مجدد به شبکه های Wi-Fi و یا بلوتوث اتصال شما با استفاده از.

مرتبط با: نحوه تنظیم مجدد دستگاه iOS شما تنظیمات شبکه و حل ارتباط مسائل

چه چیزی را باید انجام دهید اگر شما گرفتن بد سیگنال در خانه

اگر سیگنال های بد خود فقط یک بار مشکل نیست، اما در حال انجام است و سپس گزینه های خود را کمی متفاوت است.

اگر شما پوشش شبکه ضعیف در خانه Wi-Fi تماس تعویض بازی مطلق است. اگر خدمات همراه شما بد است، تلفن را جای برقراری تماس و ارسال متون از طریق شبکه Wi-Fi. اغلب بسیار ساده تر به پهنای باند سریع از سیگنال خوب همراه داخل ساختمان به خوبی ساخته شده است. در ایالات متحده، عمده حامل آن ارائه دهد. اتمام راهنمای ما در مورد چگونگی فعال کردن wi-fi در آی فون خود را.

شما آی فون 6 یا بالاتر نیاز دارید (یا آی فون با یا بعد در صورت استفاده از AT&T، به هر دلیلی) برای استفاده از Wi-Fi تماس.

مرتبط با: نحوه فعال کردن Wi-Fi تماس در آیفون شما

برخی شبکه های بوستر پیشنهاد همراه است که می تواند یک نوار سیگنال و آن را کمی بهتر. Femtocells که ایجاد ایستگاه کوچک سلول پایه است که متصل به شبکه پهن باند خود را هم دارد. آنها هر دو کار می کنند اما نه گزینه Wi-Fi تماس خوب است.

مرتبط با: چگونگی به راحتی افزایش شما سیگنال تلفن همراه در خانه

چه چیزی را باید انجام دهید اگر شما همراه سیگنال یخ حمام Everwhere

و سپس شما نیاز به تغییر چیزی اگر خدمات همراه شما در همه جا بد است: شبکه، سیم کارت خود و یا تلفن خود را.

شبکه های مختلف پوشش های مختلف است. اگر شما از شهر که در آن حامل خود را قابل اعتماد به یکی بود که آنها لازم نیست که پوشش بزرگ نقل مکان کرد، بهترین گزینه است که سوئیچ شبکه به كسى كه پوشش قوی است به محض این که قرارداد خود را است.

اگر شما تنها یکی است که گرفتن بد سیگنال در شبکه و چيزى به آن ثابت شده است، سپس چیزی که بعد از انجام (تا زمانی که آی فون خود را با استفاده از یکی) شبکه خود بخواهید برای سیم کارت های جدید است. سیمز از زمان به زمان به روز رسانی و پس از آن جایگزین ممکن است چیزهایی را تعمیر می توانید مانند هر قطعه از فن آوری، شکست.

اگر سیم کارت نیست، و سپس تنها چیزی که می توان آن را گسل سخت افزار در آی فون خود را است. اگر هنوز تحت گارانتی، اپل و یا شبکه خود تماس بگیرید و سوال در مورد گرفتن آن تعمیر و یا جایگزین. اگر تحت گارانتی نیست، سپس انتخاب تنها واقعی شما را اگر می خواهید یک سیگنال بهتر به تلفن جدید است.

تصویر های اعتباری: کارل Loins در Flickr.