بخش خاطرات جدید فیس بوک را شات ارزان نوستالژی

  • است فیس بوک بخش نوستالژی آور خاطرات جدیدی را معرفی شده است.
  • با هم به ارمغان می آورد ویژگی های موجود مانند در این روز همراه با برخی از تازه ها.
  • شما می توانید چک کردن خاطرات در اندیشه نرم افزار و یا در وب سایت فیس بوک.

فیس بوک بخش خاطرات جدید در نرم افزار و وب سایت خود را راه اندازی کرده است. این بخش شامل لحظات مهم و خاطرات شما را در فیس بوک بیش از سال مشترک است. آن هم در بیاورد با ویژگی های موجود در این روز را همراه با ویژه در فیلم ها برای خود دوستی حافظه recaps و بخش خاطرات شما ممکن است از دست رفته به نام جشن.

فیس بوک در حال حاضر حدود 14 سال معنی زیادی خاطرات ذخیره شده بر روی سرور خود بوده است. با توجه به پست های وبلاگ همراه اعلام خاطرات، بیش از 90 میلیون نفر در حال حاضر در این روز هر روز استفاده; شما می توانید ببینید که چرا فیس بوک ممکن است مایل به گسترش قابلیت های.

مردم را به اشتراک گذاری دوباره پست های موجود نیز یک راه آسان برای فیس بوک برای افزایش میزان محتوای شخصی در سایت چیزی است که در آن تلاش شده است برای انجام بیشتر ماه های اخیر است.

 خاطرات فیس بوک فیس بوک

انقلاب نیست، اما من مهم نیست نظر اعلان های گاه به گاه مورد خاطرات: آنها می تواند به من به تماس با کسی در حالی که به گفته نشده و یا به یاد من را از زمان زیادی از سال پیش بر انگیختن. اگر شما خاطرات شما را فراموش کرده ام نه برخورد این جنبه های منفی آن هر چند، می تواند.

اگر می خواهید برای اتمام خاطرات فیس بوک بخش جدید می توانید از طریق تلفن همراه نرم افزار و یا وب سایت فیس بوک قابل دسترسی است. شما می توانید خاطرات در برگه “بیشتر” در سمت راست پایین برنامه تلفن همراه خود و یا در صفحه خاطرات وب سایت فیس بوک.

تا بعدی: چگونه به خواندن داده های باارزش شخصی فیس بوک