خرید آمازون قرص چهار? خرید نسخه بچه (حتی اگر برای بچه نیست) – اگر شما در بازار برای چهار جدید بررسی کنید گیک

– قرص، هستند بسیاری از دلایل خوبی برای در نظر بگیرید خرید قرص بچه ها نسخه — حتی اگر خود شما رشد کردن.

در حالی که 4 قرص HD در حال حاضر بسیاری از بنگ برای جفتک انداختن را ارائه می دهد، این با قرص نسخه کودکان و نوجوانان تاکید می شود، چرا که آنها همه چیز را که به زبان های “منظم” خیلی خوب همراه با تعداد انگشت شماری از قاتل دیگر قربانی قدرت پردازش. بیایید نگاهی به نزدیک در جزئیات و شکستن این چیز دلار.

قبل از ما به جزئیات، با این حال، ما نیاز به دو اندازه مختلف برای قرص بچه ها وجود دارد اشاره می کنند: هشت اینچ مدل (HD چهار بچه 8) و هفت اینچ مدل (HD چهار بچه 7). چهار HD 10 نیز وجود دارد اما آن در نمی آید در نوع نسخه بچه ها.

برای این قطعه با این حال، ما تمرکز بر چهار HD 8 قصد داریم. این وسط زمین حدود چهار HD، و بزرگتر از دو نسخه کودکان و نوجوانان است. در اکثر موارد، با این حال، همان قوانین و ریاضی هنوز هم اعمال می شود — HD 7 فقط به طور کلی مقرون به صرفه تر ممکن است.

شکستن هزینه پایین: چگونه آن واقعا مقایسه

چهار HD 8 همراه با چهار گزینه های خرید ابتدایی : 16 GB و 32 GB, و با و یا بدون ویژه ارائه می دهد. دومی در واقع است تبلیغاتی که آمازون در lockscreen (و جاهای دیگر) برای کمک به جبران هزینه های قرص را نشان می دهد. چهار 8 بچه ها نسخه HD، همراه با این حال، تنها در یک واریانت: 32 GB بدون ویژه ارائه می دهد.

در حال حاضر، برای اعداد. 8 استاندارد HD با پیشنهادات ویژه و تنها 16 GB از ذخیره سازی 80 دلار است. که قیمت خوب برای بسیاری از قرص است.

اما ببینیم چگونه آن مقایسه زمانی که شما تطابق مشخصات. برای چهار 8 HD با 32 GB از ذخیره سازی و بدون ویژه ارائه می دهد, که می خواهید، در 115 $. در مقابل، چهار نسخه HD برای بچه ها 8 $120 است. که تفاوت پنج دلار است.

و برای آن اسکناس پنج اضافی کنید بسیاری از چیزهای اضافی.

اینجا همه چیز که می آید با چهار HD 8 بچه ها نسخه

چون HD 8 نسخه کودکان و نوجوانان با، خوب طراحی شده، بچه ها در ذهن بسیاری از ویژگی های اضافی آن بچه محور هستند. اما این معنا نیست که آنها تمام و نه آن معنا نیست که آن ندارد همچنین بزرگ برای بچه.

اولین خاموش، که بدون در نظر گرفتن چه نسخه شما خرید قرص همان است گفتنی است. شاسی مشابه است، صفحه نمایش همان است، نگاه کلی و احساس از دستگاه دقیق همان — نسخه بچه ها فقط با مورد فوم نسبتا قوی برای حفظ امنیت کشتی.

و این به خودی خود سود اول شما با چهار بچه HD: مورد سپر. اگر شما بودند به اضافه کردن که به HD چهار موجود را به آن نبندد شما 30 دلار بازگشت. سی! در حال حاضر، ما نیست که شما یک انسان بالغ قابل احترام حمل به اطراف قرص با سپر بچه ها در آن پیشنهاد. اما ارزش 30 دلار است که فقط 5 دلار ارزش هزینه بیش از قرص دیگر می افزاید. تنها 2 perk خرید نسخه بچه ها، این امر می تواند ارزش آن اگر این . علاوه بر این، اگر شما فقط قرص در خانه به تماشای netflix بکشد در بستر و خیط اطراف استفاده می کنید، مورد شامل فوم سپر مورد کامل برای محافظت از رایانه لوحی تکان سر کردن و رها کردن آن را در بندر Netflix است.

اما حقیقت این است که این تنها آغاز آن است.

4 قرص HD نسخه بچه ها نیز با سال FreeTime نامحدود، اساسا فروشگاه curated به طور خاص از کتابهای آموزشی و فیلم و بازی و مانند است که آمده است. به طور معمول شما را 83 $ نخست اعضا و 120 دلار برای مشترکین غیر نخست پرداخت. طوری که پس حق وجود دارد — البته آن مزایای واقعا تنها اگر شما برنامه در رایانه لوحی را با یک کمی به اشتراک گذاری.

واقعا وجود دارد یک منطقه که در آن چهار بچه HD است بهترین معامله حتی اگر شما قصد به اشتراک گذاری با کودک: گارانتی. تمام 4 قرص HD بچه ها نسخه آمده با دو ساله بدون قید سیاست جایگزینی. واقعا بدین معنا است اگر رایانه لوحی شکسته می شود، که آمازون شما با یک قلاب کردن — بدون سوال پرسید. شما آن را شکست، آنها آن را جایگزین.

اگر شما سعی کنید به اضافه کردن گارانتی مثل این بعد از-حقیقت امر شما را به نگاه 18 دلار. طول می کشد که قرص از 114 دلار دو 132 $ اگر فقط شما اضافه کردن ضمانت. که به تنهایی می کند چهار نسخه نوجوانان HD فروش بهتر.

بنابراین، فقط برای تفریح، بیایید این همه با هم اضافه کنید. بیایید می گویند شما HD 32 GB چهار بدون پیشنهادات ویژه خرید — که 115 $است. اگر افزودن مورد سپر سپس که دیگر 30 دلار است. عامل در سال نخست عضو قیمت از 83 $ و طبق SquareTrade 2 سال گارانتی از FreeTime نامحدود برای $18 و شما در مجموع بزرگ… $246 نظر.

با چهار HD نسخه بچه ها, شما دریافت کنید که برای $120. که کمتر از نیمی از قیمت است! اگر شما دنبال آن هستید برای به اشتراک گذاشتن با یک کمی، این را بدون سوال راه رفتن است. اما صادقانه، حتی اگر شما فقط به خودتان خرید — نسخه بچه ها هنوز هم در بالا به لطف سیاست جایگزینی دو ساله که بیرون می آید.