Snapchat در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به حذف پیام های

 ارسال نماد Snapchat

  • Snapchat، هم حذف پیام هایی که هنوز خوانده نشده اجازه دادن به کاربران است.
  • گیرنده مورد نظر هنوز اعلانی آنها گفتن که پیام های حذف شده است را دریافت می کنید.
  • ضربه محکم و ناگهانی نیز اعلام کرده است که Spectactles آن به زودی برای فروش در آمازون در دسترس خواهد بود.

Snapchat پرده برداری ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا کاربران برای حذف پیامهای فرستاده شده قبل از اینکه گیرنده آنها را باز کرده است. با توجه به 9to5Mac ، ویژگی های جدید در نورد در حال حاضر است و بیشتر کاربران باید دسترسی بیش از هفته آینده.

ویژگی های جدید ساده برای استفاده است. همه شما باید انجام دهید این است که در پیام عکس یا تصویری که می خواهید حذف کنید و سپس انتخاب گزینه حذف در بالاپر را فشار دهید. این مطالب از برنامه ها از هر کس در چت را حذف خواهد کرد. اگر چه گیرنده دریافت اعلانی آنها گفتن که پیام حذف شده است.

 9to5Mac Snapchat حذف پیام ها

Snapchat بلند بود و ویژگی های است که چیزهایی که شما ارسال بیشتر زودگذر از در دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. پیام ها را بلافاصله پس از خوانده شدن ناپدید می شوند و Snapchat مسئول معرفی موقت داستان تصویری است که هم اکنون نیز در امثال فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی یافت می شود. قادر به حذف یک پیام قبل از هر کسی آن را می بیند لذا به نظر می رسد مانند علاوه بر این بسیار طبیعی به مقاله مربوط حدود

البته، با عملکرد مشابه اضافه شده توسط WhatsApp, آن isn ‘ تی ادم که مردم هنوز هم می توانید ضبط تصاویر. بهترین به جانب احتیاط گمراه قبل از ارسال هر گونه پیام های شما پشیمان در نهایت ممکن است.

در خبری دیگر Snapchat ساخت نسل دوم آن عینک ویدیو و عکس گرفتن عینک آفتابی آن را آزاد اوایل سال جاری، در آمازون در دسترس است. عینک 149.99 دلار هزینه و شما می توانید آنها را در سه رنگ snappily نام خرید: مهتاب عقیق یاقوت کبود گرگ و میش و سپيده دم روبی. در زمان انتشار آمازون لیست در هنوز در دسترس نیست.

تا بعد: نحوه استفاده از Snapchat در زمان اندیشه

خوراکی دریافت