نامزدی در الکسا است حال بتسدا واقعی بازی شما می توانید بازی چون بتسدا است بررسی Insane گیک

pranked مخاطبان E3 که با یک تریلر برای نسخه نامزدی ایفا الکسا. مگر بعد از همه این شوخی نبود. این واقعی است و شما می توانید آن را در حال حاضر بازی.

بتسدا است به دست اورد شهرت برای دوشش نامزدی برای تمام ارزش خود را, آن را به سیستم عامل جدید آوردن حتی هفت سال پس از انتشار آن. در این مرحله چند مکان شما بازی نامزدی نمی وجود دارد. اما بتسدا, بتسدا بودن راه یافت.

کنفرانس مطبوعاتی E3 شرکت مخاطبان با expectant اما شاید هنوز امیدوار نفس هر اعلام کتیبه نوع انتظار بود. کتیبه سالمند گذشته بازی بیرون آمد در 2011 و بتسدا اعلام جدید خرید اینترنتی بازی چند هفته پیش. احتمال اصلی سری کتیبه بازی جدید به دنبال نامزدی می رسند کم به نظر می رسید.

بتسدا خواهد بود نهایت تأیید کنید که کتیبه ما در حال آمدن است (بله، که بیش از حد، راه واقعی, است). اما نه قبل از اذیت کردن مخاطبان نا امید با تریلر مایکل کیگان کلید بازی نسخه صوتی فقط از نامزدی از طریق آمازون اکو به نام نامزدی : بسیار ویژه نسخه . با الکسا به عنوان دیابت وسیله بازی مانند نسخه دکلمه این متن قدیمی ماجراجویی بازی بازی. این ویدئو سپس به نمایش کلید بازی در تمام سیستم عامل های دیگر بتسدا ناچار بیاورد نامزدی دو رفت: اچ طرح یخچال سامسونگ هوشمند و حتی پیجر.

شوخی آشکار شد.

حداقل، که آنچه ما فکر است. بتسدا در راست به اعلام جزئیات بیشتر در مورد خرید اینترنتی منتقل شده: 76 ، کتیبه موبایل بازی جدید، قبل از نهایت اذیت کردن فقط عنوان کارت برای کتیبه سالمند ما . نقطه که ما تقریبا همه چیز در مورد آن کرده بود. اما معلوم است، آن یک شوخی بعد از همه است. شما می توانید مهارت الکسا برای نامزدی فعال: بسیار ویژه نسخه حال حاضر.

درست مثل در آگهی متنی (؟)، الکسا به محیط زیست خود را به شما، قبل از درخواست توصیف خواهد شد شما که در آن شما می خواهم و شما می خواهم به انجام است. فرمان های صوتی را به نوسان سلاح خود را بازیگران جادوها یا حتی ده Ro Fus فریاد دو دشمن انفجار عقب استفاده کنید استفاده کنید. الکسا می شود حتی sassy در مناسبت نکته ای شما گفتن که گرفتن بهبود shader های دیگه DLC کاملا بهبود یافته محیط رندر. نه که شما می توانید بگویید.

بازی با این نسخهها کار بر روی هر دستگاه اکو آمازون شما است، اما اگر شما دان ‘ ŧ اکو شما هنوز هم می توانید بازی خود. برنامه آمازون در آندروید و iOS دستگاه (همچنین برنامه الکسا در اندیشه) 2 الکسا، که به معنی شما می توانید آتش تا بازی از تلفن خود را نیز صحبت می کنند.

بازی های مبتنی بر الکسا چیز تازه ای نیستند اما این تا حد زیادی یکی از جاه طلبانه ترین بازی بر روی پلت فرم اکو قرار داده است. بدیهی است که نامزدی : بسیار ویژه نسخه بازی Skyrim کامل نمی باشد اما آن تعداد ماموریت های مکان و داستان برای شما به دنبال که ساعت از زمان بازی را پر کنید ویژگی. حالا ما فقط باید برای پیدا کردن اگر بتسدا در آوردن برنامه واقعا نامزدی به پیجر خود را.

منبع: آمازون